Husk meg
Brukernavn
Passord

142 billetter solgt til Åråsen - FFK kjemper om medalje!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 04 okt 08, 09:03
Endret: 04 okt 08, 11:16
Endret av: Rey

Plankehaugen med sine 4000 trofaste og engasjerte medlemmer har vel da kjøpt ca 110 billetter til denne viktige bortekampen.

Klubbens alternative stiller hvertfall nesten med alle mann og det blir vel resten av de 142.

Noen som vil diskutere engasjement?

---------------------------

FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 okt 08, 09:08
Endret: 04 okt 08, 09:09
Endret av: Supreme NTM

Oppfordrer alle til å bli med til Åråsen. Dette blir en kjempekamp hvor det blir spennende både på banen og tribunen gitt at vi stiller med nok folk. Fredrikstad er faktisk i ferd med å ta seriesølv, og da synes jeg vi kan fylle opp bortetribunen på Åråsen med hvertfall en 1000 personer. Litt seint, men håper så mange som mulig bestemmer seg for å ta den korte turen inn til stasjonsbyen. Guttæne trenger VÅR STØTTE!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 04 okt 08, 09:33

Deler av PH har vel ikke akkurat det store engasjementet, men det finns engasjerte som gjerne skulle vært der vel. Noen har kanskje jobb, eksamen eller barn som er små. En hverdag er verste dagen å ha en bortekamp på

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 okt 08, 09:36

Opprinnelig postet av schpa84

Deler av PH har vel ikke akkurat det store engasjementet, men det finns engasjerte som gjerne skulle vært der vel. Noen har kanskje jobb, eksamen eller barn som er små. En hverdag er verste dagen å ha en bortekamp på

Nå er jo kampen kl 18 på en søndag da.

 

Og så handler det ikke om de som ikke har mulighet heller, men de som ikke 'gidder' eller prioriterer.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 08, 09:42
Endret: 04 okt 08, 10:01
Endret av: FFK1903

Jeg har kjøpt billett og dukker opp i hvert fall!

Skuffende få ettersom vi vel har vært 2-3000 opp der før.

Ingen kan vel kalle oss for medgangssupportere i hvert fall. Det ser ut som at interessen er mindre desto bedre sportslig klubben gjør det... :p


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 04 okt 08, 09:54
Faen, lest feil på datoen jeg. Trodde det var på mandag jeg, men får vel ikke barnevakt:(

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 08, 10:03
Endret: 04 okt 08, 10:05
Endret av: FFK1903

Her kunne jo Plankehaugen svidd av 10 000 (i steden for å sponse hockey) til å leie en barnehage (annen)hver søndag noen timer igjennom sesongen og hyret inn en del barnehageassistenter. Så kunne folk ha sluppet av sine avkom der for å dra på kamp og plukket de opp igjen etterpå... Hadde sikkert blitt en stor suksess det!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 04 okt 08, 10:10
Ja, det hadde vært en kjempeidè, jeg hvet om utrolig mange som misser kamper på grunn av mangel på barnevakten. Hockeyen går jo til helvete allikevel og er på ettragiskt lavt nivå her i norge

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 04 okt 08, 11:18

Opprinnelig postet av FFK1903

Her kunne jo Plankehaugen svidd av 10 000 (i steden for å sponse hockey) til å leie en barnehage (annen)hver søndag noen timer igjennom sesongen og hyret inn en del barnehageassistenter. Så kunne folk ha sluppet av sine avkom der for å dra på kamp og plukket de opp igjen etterpå... Hadde sikkert blitt en stor suksess det!

 

Rett og slett genialt!! Laughing

For oss som da har unger som muligens er litt for små til å være med kamp,så hadde dette vært krem!

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 okt 08, 11:18

Tipper at mange har mistet litt av troen etter FFK`s dårlige poengsanking den siste tiden. Profiler som Tarik, Kvisvik og Wehrman ut av laget, gjør ikke troen større.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 okt 08, 11:32

Kan man kjøpe billett på åråsen?

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 04 okt 08, 11:33

Skuffende få... Men regner med at det kommer en del folk og kjøper i luka på stadion. Jeg vet om 5 stk som skal det...Da blir vi ca 147 daWink

---------------------------

Fredd


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 okt 08, 11:35

Ville da tro det ja... Det jeg har gjort de siste gangene. Vi som bor i Oslo har jo ikke så veldig mange andre muligheter :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 okt 08, 11:47
Endret: 04 okt 08, 11:47
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av benksliter`n

Tipper at mange har mistet litt av troen etter FFK`s dårlige poengsanking den siste tiden. Profiler som Tarik, Kvisvik og Wehrman ut av laget, gjør ikke troen større.

 

Går man på stadion for å se profiler så er man der av feil grunn synes jeg.

 

Uansett, FFK spilte meget god fotball i andreomgang mot Godset, noe som var fullt på høyde med toppnivået vi hadde tidligere i sesongen.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 04 okt 08, 12:22

Opprinnelig postet av schpa84

Deler av PH har vel ikke akkurat det store engasjementet, men det finns engasjerte som gjerne skulle vært der vel. Noen har kanskje jobb, eksamen eller barn som er små. En hverdag er verste dagen å ha en bortekamp på

Støtter schpa84 - PH har nok ikke gjort den store jobben for å få dette til. Dette krever beinhard jobbing over tid for å skape engasjement blant supportere.

Skal man få til en busskaravane til bortekampene så må det jobbes i herdig - medlemmene må vite at dette er det verdt å¨være med på, ikke bare p.g.a selve kampen, men at de vet at det blir liv og røre rundt kampen også.

Alle vet at der hvor det er mange blir det fler og der hvor det er få blir det færre

Oppfordrer PH til å:

1)  mobilisere på engasjement og oppmøte på de resterende kamper. (Jeg har fått mail fra PH om loppemarked og kafe og juniorkamp, men ikke noe om denne kamen).
2)  ha FOKUS på å være supporterklubb som draaaar folk på kampene og skaper stemning og liv på kampene slik det har vært det på stadion.
3)  Vær stolt av at dere er ledere for en av landets beste supportergjenger, medlem eller ikke, og ha fokus på at dette produktet skal dere gjøre enda bedre.

Lykke til fra en som bor på den andre siden av fjorden


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 okt 08, 12:40
Endret: 04 okt 08, 12:45
Endret av: HotDream

Viss det ikke er lagt opp til busskaravane til en bortekamp som går "rett borte i gata" er jo rett og slett skandale. Hva er det Plankehaugen er til for om ikke for å mobilisere støtte til laget? Forstår ikke en dritt jeg ihvertfall....


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 okt 08, 12:46

En ting jeg lurer på er hvor er det blitt av flaggene på Kr.øy bruene og fredrikstad brua på hjemmekamp dagene. det er skuffende at det er over.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 okt 08, 12:54
Endret: 04 okt 08, 12:59
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av benksliter`n

Tipper at mange har mistet litt av troen etter FFK`s dårlige poengsanking den siste tiden. Profiler som Tarik, Kvisvik og Wehrman ut av laget, gjør ikke troen større.

 

Går man på stadion for å se profiler så er man der av feil grunn synes jeg.

 

Uansett, FFK spilte meget god fotball i andreomgang mot Godset, noe som var fullt på høyde med toppnivået vi hadde tidligere i sesongen.

 

Da spilte vi tross alt mot bedre mostandere, Strømsgodset som ikke har noe å spille for, er vel ikke noe å slå i bordet med?

Det var forrøvrig, sesongens laveste publikumstall, mot Tromsø, var det også under 11000, så kanskje er det profilene som gjør at publikum sviker FFK.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 okt 08, 13:04

Opprinnelig postet av Patrioten

Det var forrøvrig, sesongens laveste publikumstall, mot Tromsø, var det også under 11000, så kanskje er det profilene som gjør at publikum sviker FFK.

Å ha profiler på laget er nok viktigere enn mange tror. Med Raymond og Kasey ute har vi vel strengt tatt bare Wallace som kan kalles en profil? Everton kan fort bli en om han begynner å score...


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 04 okt 08, 13:35

Plankehaugen setter opp busser i følge deres egne hjemmesider. Jeg synes det er merkelig at det ikke har blitt markedsført bedre for denne kampen, som er utrolig viktig i kampen om sølvet. Et skuffende lavt antall. Billetter får man selvfølgelig kjøpt på Åråsen og i Aristokraten! Kom igjen nå folkens!

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3