Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen finansierer ny Stjernen-spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 26 sep 08, 13:25

Plankehaugen finansierer ny Stjernen-spiller

Dette er jo helt glimrende! Håper Plankehaugen og Red Beavers samarbeider oftere! Håper supportermiljøene i byen kan bidra for hverandre, sånn som Klanen gjør for Vålerenga.

 

---------------------------

Osloaristokrat


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 08, 13:32

Opprinnelig postet av mygg

Plankehaugen finansierer ny Stjernen-spiller

Dette er jo helt glimrende! Håper Plankehaugen og Red Beavers samarbeider oftere! Håper supportermiljøene i byen kan bidra for hverandre, sånn som Klanen gjør for Vålerenga.

 

Halo! Trenger ikke hesten vår nye sko og OL-krem på legga? ......å så sløses 10.000kr bort på håkki.

 (kremt..har vi den ennå foresten?)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 08, 13:52

Hva i huleste ? Plankehaugen skal støtte FFK, ikke Stjernen.

 

Tatt fra http://webhotel.enkelweb.no/plankehaugen27/system/script/GetFile.asp?ID=3

 

§1 FORMÅL

 

Plankehaugens mål er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp, samt

å være en konstruktiv og kritisk diskusjons- og samarbeidspartner for

FFK utenom kamp. Plankehaugen skal tilstrebe å skape et godt og

inkluderende sosialt miljø for sine medlemmer, særlig i forbindelse med

FFKs kamper.

 ----

Står ingenting om Stjernen her.. Gi heller 10000 spenn til FFK for å sikre neste års tippeligalisens...

Trodde virkelig tiden for idiotiske handlinger derfra var over, men der tok jeg feil...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 26 sep 08, 14:00

Glimrende! Et samarbeid mellom hockey og fotball, mellom klubb og supportere er jeg for. Ser ikke noen problemer med at Plankehaugen spøtter inn litt penger og får hjelp av Beavers i bytte


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 sep 08, 14:07

Opprinnelig postet av Marty_h

Glimrende! Et samarbeid mellom hockey og fotball, mellom klubb og supportere er jeg for. Ser ikke noen problemer med at Plankehaugen spøtter inn litt penger og får hjelp av Beavers i bytte

Hva skal beverne hjelpe oss med, da? Synge? Duske med duskene?

En ting er å hjelpe til med dugnader, etc, men å støtte direkte med penger? Ikke eff. Da kunne PH heller ha loddet ut 2.000 x 5 til tilfeldige publikummere de neste hjemmekampene - da hadde det kanskje kommet flere óg....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 sep 08, 15:25

Merker at Ulf Berg er inne i styret igjen ja!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 sep 08, 15:34

Opprinnelig postet av Liraren

Merker at Ulf Berg er inne i styret igjen ja!

Ikke minst sønnen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 08, 15:37

Flott, fint og suverent sett fra et sosialistisk ståsted,

... men som en supporterklubb for et fotballag?

Rett og slett idiotisk.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 sep 08, 15:41

Helt topp,hva er vel bedre enn en samarbeid mellom supporterne.Et topp lag i fotball og hockey


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 26 sep 08, 15:48

Opprinnelig postet av Holters

Flott, fint og suverent sett fra et sosialistisk ståsted,

... men som en supporterklubb for et fotballag?

Rett og slett idiotisk.

 

Jøss. Jeg er veldig overraska over de ekskluderende og snodige holdningene her på forumet. Vi får bare håper at ikke FFK og Plankehaugen noen gang vil trenge hjelp fra andre, for da vil neppe Beavers eller andre gidde å stille opp for oss.

Heldigvis er styret i Plankehaugen av en annen og mer solidarisk oppfatning.

 

---------------------------

Osloaristokrat


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 26 sep 08, 16:40

suverent tiltak:D   alle i beavers er veldig glade for dette her:)    å som det også står i linken så kommer vi til å gjøre gjengjeld,,,

å til deg denialsander,,, hva skal beavers hjelpe plankehaugen med?    du vet at alle i beavers er ffk supportere å?   å de fleste av oss er faktisk medlemmer av plankehaugen også ..  å vi har ALTID støttet opp under ffk og plankehaugen ... å det helt siden plankehaugen starta ..

å hvem vet kan vell hende det blir mere sammarbeid mellom supporterklubbene etterverdt også ...

dette viser ivertfall at plankehaugen ikke er fremed for det...

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 08, 16:52
Endret: 26 sep 08, 16:58
Endret av: Bob Page

Opprinnelig postet av hedvalen

suverent tiltak:D   alle i beavers er veldig glade for dette her:)    å som det også står i linken så kommer vi til å gjøre gjengjeld,,,

å til deg denialsander,,, hva skal beavers hjelpe plankehaugen med?    du vet at alle i beavers er ffk supportere å?   å de fleste av oss er faktisk medlemmer av plankehaugen også ..  å vi har ALTID støttet opp under ffk og plankehaugen ... å det helt siden plankehaugen starta ..

å hvem vet kan vell hende det blir mere sammarbeid mellom supporterklubbene etterverdt også ...

dette viser ivertfall at plankehaugen ikke er fremed for det...

 

Samarbeid mellom Beavers og PH ? Har du lest artikkelen ? PH gir penger til Stjernen, ikke til Beavers....  Altid støttet opp under PH og FFK ? Klart, men da som FFK-supporter og ikke som Beaver. Du må skille snørr og barter...

 

Samarbeid mellom supporterklubbene ? Beste måten å få det til vil være å slå sammen klubbene til en stor klubb, ala Klanen, ta gjerne med håndballen og danne en stor klubb for disse tre store idrettene i Fredrikstad...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 26 sep 08, 17:02

Opprinnelig postet av Liraren

Merker at Ulf Berg er inne i styret igjen ja!

Tror du at Ulf Berg bestemmer alt selv i Plankehaugen?


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 26 sep 08, 17:30

Tror du Kim Jong-il bestemmer alt selv i Nord-Korea?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 sep 08, 17:31

Opprinnelig postet av Holters

Flott, fint og suverent sett fra et sosialistisk ståsted,

... men som en supporterklubb for et fotballag?

Rett og slett idiotisk.

Helt enig. Håper flere gjør som meg og melder seg ut av Plankehaugen. Jeg er også Stjernensupporter, men jeg gidder ikke å betale penger til Plankehaugen for at de skal sponse Stjernen. Nok er nok! Plankehaugen er vel FFKs supportergjeng?


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 26 sep 08, 17:34
Endret: 26 sep 08, 17:34
Endret av: Thor Gunnar

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Tror du Kim Jong-il bestemmer alt selv i Nord-Korea?

Jeg er lei av at ALLE legger skylden på Ulf Berg når det skjer noe i Plankehaugen, skal man refse noen så får det være hele styret, tror ikke Berg har turet gjennom dette alene uten styrets samtykke, det vill vært rart


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 sep 08, 17:55

Skal grunlegge påstanden min her nå.

Morgan og berg er bestevenner, med engang morgan kom inn i stjernen. Da strør plankehaugen liksegodt 10000 kroner i stjernehallen. Altså jeg er så og si fast innventar i Stjernehallen, og synes det er flott at micke har kommet til klubben, for han er god. Men han kommer på helt feil grunnlag. Dette er ikke noe Plankehaugen skal finansiere.  Jeg mener at plankehaugen som er FFKs supporterklubb ikke skal strø pengene sine/våre noe annet sted enn i FFK. Tenk dere 10000 kroner, det er så mye maling og stoff det til tifo arbeid det. Så jeg vet ikke om jeg skal bli oppgitt eller sinna!

 

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 08, 17:57
Endret: 26 sep 08, 18:00
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Tror du Kim Jong-il bestemmer alt selv i Nord-Korea?

Jeg er lei av at ALLE legger skylden på Ulf Berg når det skjer noe i Plankehaugen, skal man refse noen så får det være hele styret, tror ikke Berg har turet gjennom dette alene uten styrets samtykke, det vill vært rart

Det er jo ganske så merkelig at når han var i styret så holdt PH på med sånne ting som det her, og nå når han er tilbake skjer det ganske fort igjen. I tillegg har jeg snakket med et par styremedlemmer (nevner ikke navn) som mener at Ulf Berg er en person som tar veldig stor plass og er manipulativ. Det er vel kanskje ikke noen bombe eller noen tilfeldighet at rett etter at han kom tilbake til styret satses det også hardt på kooooze-treff med rivaliserende supportere som Brann og RBK.

Vet du hva jeg er lei av? Folk som ikke greier å skille en persons arbeidsinnsats og gode vilje, med evnen og å sitte i styre og jobbe for medlemmenes interesser.

 

 

Forøvrig vil jeg Stjernen alt godt og kommer til å komme på et par kamper og gi min støtte, men at PHs medlemmer skal betale for Ulf Bergs personlige relasjon med MA er bare kvalmt. Dette er en stor og veldig merkelig investering som i beste fall kan betegnes som korrupsjon. De bruker pengene som er samlet inn av medlemmene og bruker dem på ting som går i strid med PHs formål UTEN å ha forhørt seg med medlemmer i det hele tatt.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 26 sep 08, 18:02

Jeg var en av dem som ikke stemte frem dette styreforslaget som kom her i generalforsamlingen, det må jeg ærlig innrømme.. neste forsamling synes jeg folk skal møte opp og heller stemme ut Ulf Berg istedet for å sitte her og klagepå han..


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 26 sep 08, 18:10

Opprinnelig postet av Supreme NTM

at PHs medlemmer skal betale for Ulf Bergs personlige relasjon med MA er bare kvalmt. Dette er en stor og veldig merkelig investering som i beste fall kan betegnes som korrupsjon. De bruker pengene som er samlet inn av medlemmene og bruker dem på ting som går i strid med PHs formål UTEN å ha forhørt seg med medlemmer i det hele tatt.

Det som er sikkert er at Ulf Berg bør være veldig forsiktig med hvordan han opptrer i sin rolle i Plankehuagen, han er jo defintivt inhabil i denne saken når han står Morgan Andersen såpass nær.

Men denne diskusjonen handler da ikke om Ulf Berg? Ta det i en annen Ulf Berg-tråd som andre kan få slippe å lese.

 

---------------------------

Osloaristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24