Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK i Gøteborg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 sep 08, 18:32

Skal en tur til Gøteborg i helgen og lurer igrunn bare på om noen vet om en pub der, det kan være mulig å få sett FFK?


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 18 sep 08, 19:43

Tja. Jeg har vært på leting etter det selv. Det finnes noen fotballsteder blant annet nede ved Kungsportplassen, men jeg har ikke funnet noen som viser norsk eliteserie. Gi meg beskjed om du finner noe.

---------------------------

på vinger over europa


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 sep 08, 21:28

Jeg vil bare ønske lykke til. Svensker har vel generelt like stor interesse for norsk fotball som de har for mongolsk, og lever vel også i den tru at kvalitetsnivået ligger omtrent der også (nå kan det godt hende at det finnes gode lag i Mongolia, for alt jeg vet, så i så fall: unnskyld).

Fotballinteressen er vel omtrent som Medel-Svenssons interesse for og kunnskap om Norge generelt.

---------------------------

Hater hat!


Ping

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 19

Lagt til: 18 sep 08, 23:46

Tror det er vanskelig å finne en pub som viser Fredrikstad. Rose&Crown på Avenyen har jo endel skjermer, men viser sikkert bare Premier League på lørdag. Jeg skal ut å drikke øl i Gøteborg på lørdag, og kan sikkert overtala dama til å bli med på en pub som viser matchen - så si ifra hvis du finner noe.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 sep 08, 07:44

Får ikke tid til å lete når vi kommer til Gøteborg, men finner jeg noe skal jeg legge inn beskjed. Hvis ikke, blir det nok web tv på scandic Europa...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24