Husk meg
Brukernavn
Passord

Under kamp FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 sep 08, 20:50

Kast for faen ut Ophaug


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 20:50

Dritt, men bra av Ivers som tar bort feiringa

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 14 sep 08, 20:51

TUSEN TAKK, RAYMOND KVISVIK. Fy faen så urutinert

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 sep 08, 20:53

Faenfaenfaen... Det som startet som en gavepakke av en sjanse til FFK, endte altså med et ræva utført frispark, påfølgende rødt kort og scoring i mot. Virkelig strålende!!! 


Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 14 sep 08, 20:53

inn med pac og everton... ophaug og gardar har vært værre enn usynlige til nå

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 20:54

Hvorfor kunne ikke Kvisa eller Wallace skutt direkte? Er jo minimal sjangs å få den inn uansett, istedenfor dyttes den ut slik at man får mulighet for å demme opp for skuddet

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 20:55

Opprinnelig postet av Espen
Faenfaenfaen... Det som startet som en gavepakke av en sjanse til FFK, endte altså med et ræva utført frispark, påfølgende rødt kort og scoring i mot. Virkelig strålende!!! 

Ja det må jeg si var en flott utnyttelse. Spille ball til Kvisvik som må sklitakle ballen til Ramberg som treffer mål på 2 av 100 skudd, og treffer ballen på halvparten av forsøkene. Hadde vært bedre å brukt muligheten til å klinke ballen i nøtta på Jarstein.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 sep 08, 20:56

Første omgang er over, og beholdningen for meg er følgende: En Ophaug som faen ikke er god nok for Lisleby engang, makan til elendig spiller skal du lete pokker så lenge etter. Han gjør INGENTING riktig. Bommer på de fleste ballene, og de han treffer, legger han på tvers til en Rosenborgspiller. Ramberg har bra overblikk, men fysikk som en ilder. Han er rett og slett for veik. Kvisvik viser at han har like mye hjerne som en 10-fots With. Setter seg selv foran laget til de grader, og driter seg ut. MEN, den dårligste ut på der er faen meg Selen. Inkonsekvent og halvblind, gir kort for Abbes smell, men ikke til Raio etterpå for en helt lik situasjon mot Iversen. Ikke noe frispark på holdingen av Dia på 16 - lista kan bli lang. Det verste er uansett at han ikke gir Jarstein noe i situasjonen mot LoboRay. Denne kampen ender i dass, hvis ikke noen på RBK tar en tidlig dusj.

---------------------------

-Elsker alle-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 20:57

Jeg må innrømme at den gode magefølelsen har roa seg litt nå, gitt...

Blir spennende å se hvor mange kampers karantene Raymond får... spesielt med tanke på en viss nedskalling på bondelandet for noen uker sida...

---------------------------

Hater hat!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 sep 08, 20:57
Endret: 14 sep 08, 20:57
Endret av: Fredd

Jeg skjønner svært lite. Først får Jarstein gult for å starte for tidlig. Han gjør jo f.... det andre gangen også. Han står jo 3 meter unna ballen. Så løper han ut å takler Kvisvik veldig sent. Og så mister Kvisvik hodet. men SOLEKLART gult kort nr.2 til Jarstein. To situasjoner som han kunne fått sitt andre gule for.

---------------------------

Fredd


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 sep 08, 20:57

for en fadese av en fotballkamp. første 30 min opptrer samtlige ffk'ere som juniorer uten vilje, lyst og innstilling til å prestere, vi blir avkledd av et halvjoggende rbk som danser gjennom en fraværende midtbane, et forsvar som vakler og spisser med for liten bevegelse. burde stått minst 0-2...børs etter en halvtime ville vært ørlund 7, wallace 2, raio 3, gerrbrand 2, ophaug 1, kvisvik 2, barsom 2, gashi 3, ramberg 2, gardar 2, adiyiah 3.

denne kampen er i mine øyne ødelagt uansett hvordan dette ender...først et feil idømt frispark til ffk etter noe som ikke kan kalles et tilbakespill. deretter vil faen meg ikke rbk'erne stille seg i mur, feigt av dommer å kun gi 1 gult kort der!!!!deretter driter barsom seg ut med en fitte av en svak pasning til kvisvik som blir taklet av jarstein(der skulle det vært straffe). rasshøl keeper nm1 er så oppi trynet på kvisvik, gult kort????deretter blir kvisvik årets tullebukk i tospann med brassen fra hamar da han sparker ut med to strake bein. mister all mulig respekt for denne mannen...han må jo heve seg over dritten som kommer fra jarstein!!!kvisvik fortjener 3kampers utestengelse. dommerne er fullstendig fraværende, virker som kampen blir spilt på løkka...TAR FAEN IKKE TAK OG FINS IKKE MYNDIG!!!!!!!

HADE!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 sep 08, 20:58

OK folkens, noen som har synspunkter før 2. omgang? Her er det vel bære eller briste. Islendingen har vel ikke akkurat markert seg. Og Ophaug har mange vært misfornøyd med. Hvilke bytter gjøres? De to eneste jeg er fornøyd med er Øhrlund og Adiyhiah (meget vanskelig navn...). 


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 sep 08, 20:59

Trodde aldri jeg skulle si det,men all respekt til Iversen for det han gjør når RBK-spillerene feirer målet foran plankehaugen!!

Skal bli spennende å se hvor mange kamper det blir på Kvisvik her.... Målet til RBK hadde kommet før eller siden alikevel,så ræva spill som ble vist i 1omg skal man lete lenge etter!! Takket være en god Örlund,så står det BARE 1-0!!!

 

MEN,styggen selv (Jarstein) skulle blitt utvist han og.. Han hadde veeeeldig langt bein!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 21:00

Opprinnelig postet av Magnum
Blir spennende å se hvor mange kampers karantene Raymond får... spesielt med tanke på en viss nedskalling på bondelandet for noen uker sida...

Tja, blir ikke overrasket om han får 5, i hvert fall tre. Her nekter jeg å tro at NFF sår tvil om det var med vilje eller ei.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 sep 08, 21:00

flott av tv2 viser en raymond som langer ut mot dommern etter kortet(heldigvis bommer han...) dette MÅ bli 3kampers karantene minimum, men kanskje vi slipper med 1, tross alt NØFF of ikke NFF som avgjør dommenTongue out

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 14 sep 08, 21:02

Idioti, men rart at ikke Jarstein får gult, han holder fast beina til kvisvik, hvorpå Kvisvik overreagerer og sparker seg løs.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 21:05

Ville nok gitt både Gashi og Dominic litt høyere stats, men veldig enig!

Får nok se PAC og Brassemagi når vi snur kampen, Adi med 3 mål og et gult kort til Jarstein for noe rart han gjør iløpet av de 5 første nå

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 sep 08, 21:07

Opprinnelig postet av bateman

flott av tv2 viser en raymond som langer ut mot dommern etter kortet(heldigvis bommer han...) dette MÅ bli 3kampers karantene minimum, men kanskje vi slipper med 1, tross alt NØFF of ikke NFF som avgjør dommenTongue out

 

Tror du virkelig det???

Hadde Kvisvik skadet Jarstein skikkelig,så kunne vi ha vært enige om 1 kamp.. Men siden det var "hevn",så blir det nok flere...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:07

Det som har vært spesielt moro alle de gangene vi har slått RBK, er at jeg ikke unner RBK en dritt.

Jeg har ikke noe prinsippielt imot verken Trøndelag, trøndere eller Rosenborg. MEN jeg ble FRYKTELIG lei av at de vant Tippeligaen hvert jævla år i en årrekke (til den grad at jeg knapt gadd å se på fotball før FFK rykka opp) og den arrogansen de utvikla som følge av det. Og ikke desto mindre er jeg veldig, veldig irritert på holdninga i media, som har framstilt RBK som "hele Norges Rosenborg", som har oppført... unnskyld, oppfører seg som om det er en naturlov at RBK "skal" vinne, og som er så åpenbart partiske under kommentering av kamper. Herunder følger også TV2s nylige utspill om at de egentlig ikke er interessert i å vise andre kamper enn Brann, Enga og - naturligvis - RBK sine.

Derfor har det føltes så fantastisk deilig å peke nese av alle jævlene hver gang vi har banka Rosenborg, og det har jo nesten vært hver gang.

Det ser foreløpig ikke ut som om det skal bli en like deilig kveld i dag. Frown

En skal aldri si aldri, selvfølgelig. Ballen er rund, kampen er'nte over før'n er slutt osv. Men akkurat nå har som tidligere nevnt den gode magefølelsen jeg hadde før kampen slått seg til ro og gått over til en vondere en...

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:11

Opprinnelig postet av GurrBass

Trodde aldri jeg skulle si det,men all respekt til Iversen for det han gjør når RBK-spillerene feirer målet foran plankehaugen!!

Hva gjorde han? Jeg missa det i all bannskapen. Wink

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3