Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 20

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 08, 20:56
Endret: 13 sep 08, 21:02
Endret av: Rey

Tromsø-Bodø spilte 0-0. (bra om FFK vinner da er vi på sølv plass)

Molde - Lillestrøm
Ham-Kam - Aalesund
Stabæk - Strømsgodset
Brann - Viking
Vålerenga - Lyn (mandag)

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 sep 08, 20:57
Endret: 13 sep 08, 21:02
Endret av: Rey

bodø holder tromsø til 0-0 på alfheim, et meget sterkt poeng av et glimt som ikke slutter å imponere. for ffk var det et perfekt resultat, slik at glimt ikke nærmer seg oss nevneverdig. samtidig at kontakten med tromsø bevares. en perfekt fotballaften, lpool knuser manu og tromsø feiler. eneste som mangler nå er en "overraskende" seier over formsterke trøndere!!

MOD: Slo sammen de to trådene til en :)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 sep 08, 20:58

øy!1minutt før meg keiko!Tongue out

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 sep 08, 21:03

Nå har vi virkelig sjansen! Med seier mot RBK så kan vi begynne å bli skuffa om det ikke blir sølv!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 sep 08, 21:06

Opprinnelig postet av FFK1903

Nå har vi virkelig sjansen! Med seier mot RBK så kan vi begynne å bli skuffa om det ikke blir sølv!

Nja. Vi ligger vel bare et poeng foran dem da. Men vi har iallefall et letter program.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 sep 08, 21:14

To poeng ;) Og ja, lettere program igjen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 08, 18:44
Endret: 14 sep 08, 18:44
Endret av: Lemmy

Stabæk fortsetter... 2-0 over Godset nå.. Alanzinho faller etter min mening lett, men jeg syns det er et korrekt idømt straffespark.

Da får vi satse på sølvet. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 19:23

Stabæk er latterlig gode, rett og slett. Høres ut som de kun scorer bare perlemål i dag også. Nannskog scorer hat-trick og er toppscorer. Like bak har de Andersson som nesten er det samme. Så har de Gunnarsson som har desidert flest assist. Så har de en driblemaker i Alanzinho. Til å være et lag bestående av to målscorende spisser, har de gått til å ha et lag hvor 4-5-6 spillere som ville gått inn på nesten samtlige andre lag i ligaen. Og dette er en klubb som faktisk ikke har lomma full av penger.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 22:35

Bare en liten digresjon; Har FFK i nyere tid i TL hatt en spiller som putta 3 eller mer i en kamp? Mulig jeg bør være flau og ikke husker noen kamp hvor dette har skjedd :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 23:04

Ingen FFKere som har scoret hat-trick etter opprykket så vidt jeg vet, men flere spillere har scoret to mål i samme kamp flere ganger. Vi må vel tilbake til Ringberg i 1. divisjon for å finne forrige hat-trick vil jeg tro, uten å være sikker på når og hvor det måtte ha vært.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 23:14

Takk for oppklaring :)

Forøvrig genialt dratt frem av Bengt Eriksen etter whining om usportslig ånd fra Viking, hvor de hadde akkurat samme situasjon mot Honka :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 14 sep 08, 23:21

Opprinnelig postet av FFK1903

To poeng ;) Og ja, lettere program igjen.

TIL har ikke noe spesielt vanskelig program igjen. Før vi møter Stabæk hjemme i siste runde skal vi spille mot fem lag som verken er i bunnstriden eller i medaljekampen, med andre ord får de mindre å spille om for hver serierunde som avvikles.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 14 sep 08, 23:23

Ingen tvil om rundens mål. Må jo bli frisparket til WallaceSmile

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 23:32

Opprinnelig postet av michael collins
TIL har ikke noe spesielt vanskelig program igjen. Før vi møter Stabæk hjemme i siste runde skal vi spille mot fem lag som verken er i bunnstriden eller i medaljekampen, med andre ord får de mindre å spille om for hver serierunde som avvikles.

Har ikke sagt at de har et vanskelig program igjen, kun et som er vanskeligere enn FFKs.

Dere møter Godset borte, vi hjemme.

Dere møter LSK hjemme, vi borte.

Dere møter Molde hjemme, vi borte.

Dere møter Viking borte, vi hjemme.

Vi møter Lyn hjemme og Glimt borte. Dere møter Stabæk hjemme og Brann borte. Ikke akkurat så stor forskjell som jeg først trodde, men skulle jeg valgt, så ville valget falt på FFKs kampprogram.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 23:34
Endret: 15 sep 08, 00:10
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av endre
Takk for oppklaring :)

Tror jeg fant ut at ingen FFK spillere hadde hat-trick i 1. divisjon heller, så vi må altså fem-seks år tilbake for å finne siste spiller i FFK-drakta som gjorde hat-trick. For der må det vel ha vært minst ett ettersom vi scoret 99 mål og både Ringberg og Hansen en tredjedel hver av disse. Det er jo nesten en prestasjon å vinne 10-0 uten at en spiller har hat-trick ;)

Ole Jørgen Halvorsen på Sparta klarte altså på 27 minutter i dag det ingen FFK-spiller har klart på 6 år ;) 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 23:44

Opprinnelig postet av FFK1903

Har ikke sagt at de har et vanskelig program igjen, kun et som er vanskeligere enn FFKs.

Dere møter Godset borte, vi hjemme.

Dere møter LSK hjemme, vi borte.

Dere møter Molde hjemme, vi borte.

Dere møter Viking borte, vi hjemme.

Vi møter Lyn hjemme og Glimt borte. Dere møter Stabæk hjemme og Brann borte. Ikke akkurat så stor forskjell som jeg først trodde, men skulle jeg valgt, så ville valget falt på FFKs kampprogram.


Litt kjapp gambling på min tipping vil poengene fordeles 14-10 i favør FFK :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 sep 08, 02:25

Opprinnelig postet av FFK1903

Tror jeg fant ut at ingen FFK spillere hadde hat-trick i 1. divisjon heller, så vi må altså fem-seks år tilbake for å finne siste spiller i FFK-drakta som gjorde hat-trick. For der må det vel ha vært minst ett ettersom vi scoret 99 mål og både Ringberg og Hansen en tredjedel hver av disse. Det er jo nesten en prestasjon å vinne 10-0 uten at en spiller har hat-trick ;)

Jeg får hjelpe til med historikken.

Ingen scorte hattrick i 2003.

2002

4/5 FFK-Kongsvinger : 4-0 B. Johannessen 3, M.Ringberg

26/5 FFK-Sprint/Jeløy : 7-3 M.Ringberg 4, L.P.Hansen 2, S.Johnsen

6/7 Grindvoll - FFK : 0-10 M.Ringberg 3, L.P.Hansen 3, O.Watson 2, R.Risholt, J. Fog

4/8 FFK-Follo : 5-1 L.P.Hansen 3, S.Johnsen, K.Bergersen

15/9 Kvik/Halden - FFK : 7-1 M.Ringberg 3, B.Johannessen 2, S.Johnsen, L.P.Hansen

Ellers så må dere tilbake til en enslig kamp i 2001

16/9 FFK-Pors : 3-1 Jørgen Pettersen 3

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 sep 08, 02:31

Det skulle egentlig bare mangle at det ikke fantes et par hat-tricker i den sesongen, som jeg trodde. Men det viser jo på en måte at vi har hatt en spissproblem siden opprykket. Tre mål er ikke så sjeldent at man i løpet av over hundre kamper i Tippeligaen ikke skal få en spiller med tre mål i FFK-trøyen. Men, heller en spiller som scoret ett mål i tre kamper på rad, enn en som scorer hat-trick i én.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 sep 08, 19:45

Lyn har startet bra, og Holmen har vokst veldig den siste tiden som spiss!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 sep 08, 20:36

Synd at Lyn tar innpå oss på tabellen, men så utroooooolig nydelig å se at Martin og gjengen surrer rundt og taper igjen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24