Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey Wehrman ute resten av sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 sep 08, 09:53

Enig jeg også. En gang må nok være nok


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 08, 10:30

ser ut som han ønsker seg tilbake til gamle treneren uff jeg er lei at Wehrman driver slik

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 08, 10:43

Deer Keasy

Are you upp from your bed yet? ok..How are you ? filing better today?

Now,..go utside your door and tell all the TV and newspaper-reporters that this was a yoke, and you hope all the supporters will come to the next game? OK?

With Best Regards

Username

 

(hjelper ikke dette...vet ikke JEG)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 08, 10:49

Selvfølgelig sier Per Morten Haugen det alle tenker, men er det så lurt? Det vi minst av alt trenger er konfrontasjoner mot hverandre via media, dette får være noe man tar sammen med spillerne i møter. La Kasey være idiot og kom med slike uttalelser, men ikke heng dere på, FFK!

Likevel, han viser her klart og tydelig at ingen er større enn klubben- og det er viktig!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 sep 08, 10:52

Opprinnelig postet av Lemmy

Selvfølgelig sier Per Morten Haugen det alle tenker, men er det så lurt? Det vi minst av alt trenger er konfrontasjoner mot hverandre via media, dette får være noe man tar sammen med spillerne i møter. La Kasey være idiot og kom med slike uttalelser, men ikke heng dere på, FFK!

I prinsippet er jeg enig, men det kan være greit å "sette ned strikken" på et eller annet tidspunkt. Og jeg føler vel at det nå var mer på sin plass enn ikke.

---------------------------

Hater hat!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 08, 10:54

Det er jeg også helt enig i, Magnum, men skal det gjøres i pressen?

Jeg syns Haugen kan si at de prinsipielt misliker at spillere uttaler seg om kontrakter i media, men at han vil den konkrete saken med Wehrman selv..Eller noe i den duren..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 sep 08, 10:57

Opprinnelig postet av Lemmy

Det er jeg også helt enig i, Magnum, men skal det gjøres i pressen?

I prinsippet altså nei. Men en sjelden gang må en få lov å bryte med noen prinsipper. Wink

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 08, 11:07

Opprinnelig postet av Lemmy
Det er jeg også helt enig i, Magnum, men skal det gjøres i pressen?

Nå har jo Haugen & Co sagt klart ifra til spillerne at kontraktsforhandlinger ikke skal skje gjennom media etter Wehrmans forrige krumspring. Når Wehrman nok engang bryter dette prinsippet, hva skal Haugen da gjøre?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 08, 11:18

Opprinnelig postet av Husgutt

Tipper Ferguson i Man U hadde ENKELT satt han på plassCool

Som han gjorde med Ronaldo?Cool


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 sep 08, 11:23

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Husgutt

Tipper Ferguson i Man U hadde ENKELT satt han på plassCool

Som han gjorde med Ronaldo?Cool

 

Han har vært i Man u i over 20 år. Lista over spillere han har satt på plass begynner å bli langLaughing

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 08, 11:28

Min respekt for Per Morten Haugen blir bare større og større.

Hadde ønsket meg han videre som sportssjef.

Håper virkelig at FFK systemet vet å tilby han en jobb han vil trives med.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 08, 11:36

Håper FFK finner en erstatter for Wehrmann neste sesong, slik at han kan bli benka hele sesongen.

Dersom han da fortsetter "furtinga" og ikke gidder å yte på FFK2 ( eller ta kampen opp for 1.lagsspill), er det heller ikke mange klubber som er villige til å "bla" så mye for en spiller som ikke har prestert på over ett år.

Mao Den som  den store taperen er godeste Kasey Wehrmann.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 sep 08, 11:36

Haugen kan også tillate seg en slik uttalelse ettersom han sitter på oppsigelse som sportssjef. Gjør ikke så mye om han brenner broer mellom seg og Kasey når vi får inn en ny sportssjef om noen måneder. Uproft, javisst, men likevel veldig bra at han kommer med uttalelsene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 08, 11:40

Opprinnelig postet av Lemmy

Det er jeg også helt enig i, Magnum, men skal det gjøres i pressen?

Jeg syns Haugen kan si at de prinsipielt misliker at spillere uttaler seg om kontrakter i media, men at han vil den konkrete saken med Wehrman selv..Eller noe i den duren..

Første gangen Kasey gikk ut i media med sytinga si så tok FFK det opp internt. At mannen er så tjukk i hue at han ikke lærte noe av det er jo tragisk, og jeg synes PMH gjør helt rett denne gangen også.  La tosken få smake egen medisin.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 sep 08, 12:12

Jeg syns nå heller at PMH burde gitt Wehrman en klekkelig bot for illojal oppførsel, + fått Grønhagen til å frata han kapteinsbindet. I tillegg burde han fått en advarsel om at han vil bli benket i resten av kontraktstida om det skjer igjen

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 08, 12:23

Jeg syns bare Per Morten Haugen kunne tatt dette internt. Hva vinner han på å ta det i media? Vi får mye negativ oppmerksomhet rettet mot oss, noe vi ikke trenger når vi går inn i noen viktige kamper om medalje.

Isteden er jeg enig med Husgutt, frata ham kapteinsbindet. Vi har flere typer på laget som kunne gjort den jobben bra, og det bør komme en konsekvens. Ikke i form av et svar i media, men en konkret handling som blir gjort i klubben. Å bli fratatt kapteinsbindet er en grei ting å gjøre.

Ellers så kan jeg jo forstå noe av kritikken fra Wehrman. Han sier han har spilt med smerter og at det har blitt gamlet med skaden hans, og da forstår jeg irritasjon. Han spilte viktige kamper for oss med vondt i lysken- og lyskestrekker skal man ikke spøke med. Det kan sette en lenge ut av spill om man er riktig uheldig. Da skjønner jeg Wehrmans frustrasjon, men jeg syns det er dårlig gjort av ham ovenfor klubben å ta kontraktsforhandling via media!

Kanskje Plankehaugen burde vist et banner sånnsom Stabækfansen gjorde mot Alanzinho? Men på en måte som viser at vi gjerne vil ha ham i klubben(for det vil jeg), men at kontraktsforhandling er noe som skjer internt.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 sep 08, 12:37

Opprinnelig postet av Rey

Haugen kan også tillate seg en slik uttalelse ettersom han sitter på oppsigelse som sportssjef. Gjør ikke så mye om han brenner broer mellom seg og Kasey når vi får inn en ny sportssjef om noen måneder. Uproft, javisst, men likevel veldig bra at han kommer med uttalelsene.

Jeg tenkte på det, jeg også. Ikke noe å tape, liksom.

Saken har i hvert fall fått bra oppmerksomhet i dag, observerer jeg.

---------------------------

Hater hat!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 sep 08, 12:58

Opprinnelig postet av Lemmy
Han sier han har spilt med smerter og at det har blitt gamlet med skaden hans, og da forstår jeg irritasjon. Han spilte viktige kamper for oss med vondt i lysken- og lyskestrekker skal man ikke spøke med.

Kan Wehrman ha bedt om å spille kampene selv, tro? Han har kanskje synes skaden ikke var så farlig og ville spille?

Jeg synes vi skal være litt forsiktige med å ta tabloidenes oppslag for god fisk uansett - de er ute etter å skape "skarpe" situasjoner slik at de får noe å skrive om..

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 26 sep 08, 13:02

Jeg synes dette er en farse ut av en annen verden! Hva tjener Wehrman på dette?
Han har sikkert lært av Kvisvik.. Noen burde ihvertfall snakke med Kasey. Kan ikke noen av spillerne ta et oppgjør med Kasey internt og fortelle han hva som er lurt og hva som ikke er så lurt å gjøre.

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 sep 08, 13:11

Enig med deg jeg Casey,kjedelig at klubben ikke holder det de lover,du er vår viktigste spiller og umulig og erstatte hvis ikke FFK skal ut med en formue



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24