Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke realistiske forsterkninger ønskes for neste sesong?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 sep 08, 09:30

Opprinnelig postet av HotDream

Det var jamen et morsomt poeng gitt. Vi kan altså ikke hente spillere fra Brann p.g.a. at Huseklepp har 3 millioner i årslønn?

Mener du at det ikke er mulig å bruke f.eks. Huseklepp som eksempel på lønnssugen spiller man ikke vil ha til klubben?

Jeg vil ikke ha en 3-4 millioner-spiller hit med mindre han virkelig, virkelig, virkelig har bevist noe... Og da mener jeg ikke som f.eks. Huseklepp, som spilte i 60-70% av kampene, men som er lønnsleder....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 sep 08, 09:41
Endret: 19 sep 08, 09:43
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av Husgutt

Så du tror han drar til FFK for å tjene halvparten av det han får i Brann? Kverulant...

Du kaller meg kverulant, he he Laughing, frustrasjon er noe dritt.....

Jeg tror ingen ting jeg, i motsetning til deg som tror du vet.. Hviss du ser på hva diskusjonen begynte med så kanskje til og med du forstår? Det som er mitt poeng er at Huseklepps lønn i Brann ikke har noe med saken å gjøre om Hanstveit skulle finne på å gå i forhandlinger med FFK. Går det opp et lys nå?

Jeg har ikke noen mening om hvor Hanstveit havner og har heller ikke peiling på hva han tjener eller hva han vil forlange i lønn, så der vet vi to like mye...

Har ikke noe håp om at Hanstveit havner hos oss, men det er jo ikke det som diskuteres her...

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 sep 08, 09:47

Opprinnelig postet av denialsander

Mener du at det ikke er mulig å bruke f.eks. Huseklepp som eksempel på lønnssugen spiller man ikke vil ha til klubben?

Jeg vil ikke ha en 3-4 millioner-spiller hit med mindre han virkelig, virkelig, virkelig har bevist noe... Og da mener jeg ikke som f.eks. Huseklepp, som spilte i 60-70% av kampene, men som er lønnsleder....

Jo, det er mulig. Det er bare det at ingen av oss vet hva f.eks. Hanstveit vil koste i lønn. Det blir som å si at alle Brannspillere vil forlange mye i lønn i en ny klubb p.g.a. at Huseklepp har 3 millioner i Brann. Ser du ikke hvor feil det blir?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 08, 09:57

Det har ihvertfall vært framme i media at Hanstvedt vil ha 2-3 mill i lønn, så dette er ikke noe jeg tror....

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 08, 11:58

Så deilig det hadde vært å ha "Soko" på midtbanen nå.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 sep 08, 19:05

Hva skal vi egentlig med Hanstveit når vi har frisparkkongen??? Wink


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 sep 08, 21:37

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hva skal vi egentlig med Hanstveit når vi har frisparkkongen??? Wink

Samme lurer igrunn jeg også på!!! Skulle vel tro det finns bedre måter å bruke penger på enn en v. back... Om ikke Wallace allerede er det vil han om kort tid være den beste venstrebacken i Tippeligaen. Vil ihvertfall ikke ha byttet han bort mot noen....


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 sep 08, 22:37

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Om ikke Wallace allerede er det vil han om kort tid være den beste venstrebacken i Tippeligaen.

Nettopp. Og hvor lenge får vi beholde en spiller på det nivået med frisparkspisskompetanse?  Det lukter av salg til sommeren....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 19 sep 08, 22:59

Surt og søtt det der ja... Vel så bra kjøp som Barsom i følge Grasrota. Blir bare bedre og bedre

Når han selges blir det gulltenner på hele styret! (Eventulet nedbetaling av gammel gjeld).

 

---------------------------

dommær a' dommær!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 sep 08, 09:17

Opprinnelig postet av Grasrota

Vel så bra kjøp som Barsom i følge Grasrota. Blir bare bedre og bedre

Barsom har fortsatt til gode å vise sitt beste, tror jeg. Han er uansett ikke et kjøp som skal gi fremtidige penger i kassa ved salg, men være med å løfte unggutta og på å stabilisere laget.

Wallace har imponert meg fra første kamp. Det tok litt tid før folk flest (sic!) oppdaget kvalitetene hans, men han er et røverkjøp! Gode venstrebacker vokser ikke på trær og han kan nok gi oss gode penger i kassa når han selges.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 sep 08, 11:02

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Om ikke Wallace allerede er det vil han om kort tid være den beste venstrebacken i Tippeligaen.

Nettopp. Og hvor lenge får vi beholde en spiller på det nivået med frisparkspisskompetanse?  Det lukter av salg til sommeren....

Først da mener jeg det kan være interessant å hente inn feks Erlend Hanstveit eller en spennende Per Egil Flo. Har heller ikke mistet trua på John Anders Rise i HamSkam jeg da. Merkelig at han ikke blir rendyrket som back på Hamar.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 sep 08, 13:28
Endret: 20 sep 08, 13:29
Endret av: bjorn

Opprinnelig postet av denialsander

Wallace har imponert meg fra første kamp. Det tok litt tid før folk flest (sic!) oppdaget kvalitetene hans, men han er et røverkjøp! Gode venstrebacker vokser ikke på trær og han kan nok gi oss gode penger i kassa når han selges.

Alle så nok kvalitetene, men svakhetene også. De var mye større enn styrkene i starten, men det har gått seg til.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 20 sep 08, 13:42

Jeg vet ikke hvor realistisk det er, men jeg hadde mer enn gjerne sett Erling Knudtzon i FFKdrakt neste sesong. Kan spille høyre midt/ving, er lynkjapp, driblesterk og flink til å komme rundt på kantene. I skrivende stund bare 19 år, dog lite sannsynlig at lyn gir slipp på han.

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 sep 08, 15:10

Opprinnelig postet av TurnipZ

Jeg vet ikke hvor realistisk det er, men jeg hadde mer enn gjerne sett Erling Knudtzon i FFKdrakt neste sesong. Kan spille høyre midt/ving, er lynkjapp, driblesterk og flink til å komme rundt på kantene. I skrivende stund bare 19 år, dog lite sannsynlig at lyn gir slipp på han.

Knudtzon er mitt førsteønske av norske høyre kantspillere. Han er nok ikke billig å løse fra kontrakten med Lyn Foot in mouth

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 sep 08, 12:15

Tchoyi kan få sparken. Ja jeg leser hva han har gjort.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 22 sep 08, 14:51
Endret: 22 sep 08, 14:52
Endret av: FlightOfTheRat

Tchoi til FFK? Ja takk!

Men det skjer vel ikke. Nei, jeg vil se enda mer til klubens egne unge talenter fremover. Det finnes ingen interessante norske spillere som er både aktuelle for et klubbskifte i TL og billige nok. Da må man oppdage et talent ingen andre ser. Og da er det gjerne like greit å gå for det man har.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 sep 08, 17:26

For håpe at de henter spillere som skal forsterke 11 og ikke minst prestere. FFK har jo uttalt at de spillerne som hentes skal heve laget og at de ikke har råd til feilkjøp. Grønhagen uttaler til Demokraten at Dominic er kjøpt inn for fremtiden, altså ikke noe fortsterkning denne sesongen som hever laget nå og ikke den kvalitetspilleren som vi ville ha for Tarik, han venter vi fortsatt på, brassen er vel ikke verdt å nevne engang, men penger er kastet ut av vinduet, for den leieperioden han er i FFK. Det er kun svenskekeeperen som har hevet laget.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 sep 08, 17:27
Endret: 22 sep 08, 17:35
Endret av: Holters

Hvem er spilleren som Jokke har finsiktet tro? Tongue out

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1543


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 sep 08, 20:31

Opprinnelig postet av solano2

Hvem er spilleren som Jokke har finsiktet tro? Tongue out

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1543

Garantert en spiller som ingen her inne på ffksupporter.net har hørt om! Hvem hadde vel hørt om frisparkkongen før han kom hit? Håper ikke AC Milan snapper han foran nesa på FFK da... Wink


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 sep 08, 20:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

Garantert en spiller som ingen her inne på ffksupporter.net har hørt om!

Cool sikkert



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24