Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Rosenborg (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 13 sep 08, 16:13

Kan ikke dette funke?

 

                             Örlund

Czwartek   Gerrbrand   Piiroja   Ophaug

    Kvisvik   Barsom   Gashi   Wallace

            Jòhannsson   Èverton/Adiyiah


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 sep 08, 16:35

Mente selvsagt høyreback


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 sep 08, 17:41

                    Örlund

Ophaug    Piiroja   Gerrbrand    Perreira

Ramberg  Gashi     Barsom      Kvisvik

          Jòhannsson   Adiyahe 

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 13 sep 08, 18:22

På lang vei enig med Lemmy, men vil ha Czwartek istedet for Ophaug. Synes Ophaug ruser altfor mye, og mangler farten til å rette opp feil. Som stopper er Ophaug god, men jeg liker ham ikke som sideback.

---------------------------

-Elsker alle-


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 13 sep 08, 18:42

                            

                                                                               Örlund

 

                                                  Gerrbrand          Ophaug        Piiroja           Wallace

 

                                                                                       Barsom     

                                                   Kvisvik                   Gashi                             Adiyiah

 

                                                                 Jòhannsson          Èverton

Kunne være litt interesant å prøve denne formasjonen

 

---------------------------

theiv


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 08, 18:46

Er det ikke den formasjonen vi har spilt med i hele år, thh? (med Wehrman i den rollen du har lagt inn Barsom)

Ellers tror jeg nok Lemmy traff blink med laget han satte opp.

 


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 13 sep 08, 19:36

 

Mente narurligvis disse spillerne i vår vanlige formasjon.

---------------------------

theiv


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 08, 19:37

Opprinnelig postet av Costanza

Er det ikke den formasjonen vi har spilt med i hele år, thh? (med Wehrman i den rollen du har lagt inn Barsom)

Ellers tror jeg nok Lemmy traff blink med laget han satte opp.

 

 

HM. Magefølesen min sier at Grønnis bytter på Ramberg og Barsom..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 sep 08, 09:42

Sett pengene på RBK!

Jeg håper dette favorittstemplet til RBK tenner guttæne Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


SoldansGutten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 08
Innlegg: 12

Lagt til: 14 sep 08, 10:02

Dette favorittstempelet føler jeg TV2sporten begrunner elendig. 

<< Fredrikstad vant 2-1 i spill 11 mot 10 i det omvendte møtet på Lerkendal. Østfoldingene har imponerende 4-2-1 på de syv siste mot Trondheims stolthet. Massivt overtak innbyrdes og syv poeng bedre på tabellen er likevel ikke nok til å frata gjestene favorittstempelet. Faktisk kunne det vært enda større - 2,15 kan forsøkes. >>

 

 

 

Selvmotsigelse, om ikke annet. Allikevel merker jeg en viss magefølelse som frykter dagens motstander. Men denne magefølelsen kan godt være en tradisjonell følelse som norske fotballsupportere har overfor RBK. Trønderne har som kjent slått de fleste, de siste tyve- årene. 


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 14 sep 08, 12:16

Nå har vel FFK aldri vært favoritter mot RBK på hjemmebane.  Vi har vært å svømt i bunnen av tabellen mange ganger når vi har møtt dem.  De kom de dro med tap.  Det jeg husker best er 5-1 seieren på den gamle stadion.  Hadde besøk av en VIF fan,  det eneste han klarte å si var,  hva er det som skjer, hva er det som skjer.  Da var det deilig å være fra Fredrikstad.  Etterpå var det CC-Cowboys konsert i den gamle smørehallen.  En perfekt dag.  FFK laget er bedre og mer stabilt nå en de har vært i de siste årene.  Så jeg ser ikke bort fra at jeg går lykkelig hjem fra kamp i dag.  Har også tro på at Grønnhagen får det beste ut av laget.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 sep 08, 13:00

jeg har blanda føleser angående kampen ikveld, men håper vi fortsetter den gode trenden mot RBK på hjemmebane..

I 2005 vant vi også på Lerkendal, med 1 - 0, håper vi får en like fantastisk kamp ikveld med 4 - 1 eller noe ;) hehe..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 08, 13:26
Endret: 14 sep 08, 13:32
Endret av: Lemmy

Som Grönhagen sier i FB i dag, det første kvarteret blir meget viktig.

Da tror jeg det kan være en ulempe at Plankehaugen skal holde kjeft, FFK trenger støtten fra publikum! Som jeg har sagt tidligere skulle jeg heller ønske at det var store bannere og at alle sang sanger i protest.. Får håpe på bannere da hvertfall. :)

Gleder meg hvertfall, i fjor var det et fyrverkeri! :) Med et fantastisk Gashi-mål, et fantastisk Iversen-mål, Gashi ut med smerter der det gjør mest vondt og en blødende Shabani på slutten- da hadde jeg høy puls! :D

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 sep 08, 13:33

tror det var snakk om bannere også :) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 14:31

Aaaaahhhhh...! Endelig en ordentlig fotballkamp igjen, etter landskampopphold og faenskap (gudskjelov at jeg ikke så den kampen!). Men jeg trur nok sannsynligvis at FFK hadde bruk for pausa.

Jeg har aldri på noen måte regna meg sjøl som en fotballekspert. Jeg tipper ikke engang (altfor lite greie på andre lag enn Fredrikstad til å ha noen særlig sjanse der). Men jeg har ofte hatt en magefølelse før FFK-kamper som nesten skremmende ofte har vist seg å slå til.

Jeg har ikke hatt noen god magefølelse i det hele tatt foran de tre siste kampene (inkludert Odd-fadesen). Men i dag føles det mye bedre. Smile

Argumenter: Spillere tilbake fra skade (bortsett fra Wehrman, da, dessverre), et par forhåpentligvis sultne nyervervelser og et par ukers pause til å ta seg sammen, trene bra og innse alvoret, gir meg en litt bedre følelse enn jeg har hatt de siste ukene. Et RBK som har hatt litt vind i seila de siste kampene, trenger ikke å være en ulempe. Da blir de litt store på det og satser på walkover. Wink

(Det skal nok gå enda noen år før folk slutter å undervurdere FFK, trur jeg. Skulle vi ta medalje i år, så vil "ekspertene" si at det var bare et unntaksår, og at neste år er RBK tilbake på toppen og FFK rykker ned...)

Så får vi håper magefølelsen min har rett igjen. God kamp!

---------------------------

Hater hat!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 sep 08, 16:41

Hadde Kasey startet denne kampen, så hadde jeg følt at FFK tar denne kampen lett. Nå kommer det litt an på erstatteren og hvordan formasjonsendringene i laget vil fungere. Hvordan er formen til Gardar?

Jeg tror det blir en tett og jevn kamp med minst 3 mål. Jeg holder en knapp på at FFK drar dette hjem Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 14 sep 08, 17:04

Markerer dere Eurostand med 15 minutters stillhet i dagens kamp?

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 17:14

Plankehaugen skal holde kjeft mot RBK

---------------------------

Hater hat!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 17:32

Noen som vet om billett situasjon?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 sep 08, 19:24
Endret: 14 sep 08, 19:27
Endret av: Holters

Tror starten på kampen blir utrolig viktig. FFK må feste grep om oppgjøret slik vi pleier på hjemmebane. Får RBK bli liggende og styre spillet, så kan det bli ekstremt stygt. Stor ulempe at vi mangler vår midtbanestrateg, mens RBK har forsterket med midtbaneankeret Annan. Kan kampen bli avgjort de første femten? Det gjenstår å se...

Laget til FFK (4-4-2):

Örlund

Ophaug, Gerrbrand, Piiroja, Wallace

Ramberg, Barsom, Gashi, Kvisvik

Gardar, Dominic

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24