Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Rosenborg (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 18:14

Virket jo spekulativt, har ikke spilt en tippeligakamp etter at han var forbanna på ledelsen og har vært skadet siden det


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 09 sep 08, 18:17

Opprinnelig postet av Patrioten

Virket jo spekulativt, har ikke spilt en tippeligakamp etter at han var forbanna på ledelsen og har vært skadet siden det

   Det er vel det beste kortet å ha og gå inn i forhandlinger med en skade.  Hvis dine antagelser er riktige, er det jo et gull kort Tongue out


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 09 sep 08, 18:43

Sa han ikke det ordrett, noe sånn som: hvis det er sånn de skal holde på, kan dette være min siste kamp i år? Og han har selv sagt at dette er en skade han har spilt med i hele år. Spekulativt? Javel. Berettiget? Yes!

---------------------------

-Elsker alle-


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 09 sep 08, 19:38

Er gardar ute også?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 sep 08, 19:50

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Sa han ikke det ordrett, noe sånn som: hvis det er sånn de skal holde på, kan dette være min siste kamp i år? Og han har selv sagt at dette er en skade han har spilt med i hele år. Spekulativt? Javel. Berettiget? Yes!

 

Enig. Min respekt for Kasey har fått et solid skudd for baugen etter hans flaue utspill i media, og hans oppfølging av egne trusler i det utspillet.  Dette virker på meg spekulativt av Kasey. Han setter klubbens tabellsituasjon på spill, for egen vinnings skyld.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 09 sep 08, 20:17

Hvilket lag skal vi stable på bena hvis Kasey, Rajo, Gardar og Barsom er ute?

Har ikke særlig trua før den kampen her, akkurat...!!

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 sep 08, 20:31

Barsom er klar, ifølge www.fxt.no  Gardar er visstnok også i full trening..

Raio er jeg derimot bekymret for. I fjor vinter opererte han jo lysken for plagen Gilmores Groin, vet ikke om dette kan ha noen ettervirkninger av noe slag? Ellers så vet blir lysken fort sårbar dersom man er skadet der en stund, og det skal hard trenin igjen for å få muskelen like bra..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 22:41

Spiller med skade
Til lørdag spiller Fredrikstad borte mot Odd i cupen. Det kan fort bli Wehrmans siste kamp i en FFK-trøye.

- Den siste måneden har spilt og trent med en lyskeskade. Jeg burde egentlig ikke ha spilt i det hele tatt, forteller en tydelig forbannet Kasey Wehrman.

- Jeg har stilt opp for gutta, men må først og fremst tenke på meg selv. Skaden må fikses, og siden vi spiller på kunstgress, så kan det fort bli min siste kamp for klubben, sier Wehrman.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2136661.ece


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 22:52

FFKs medsinansvarlig sier at Kasey er klar til søndag, så det er vel ikke så mye å lure på, sier bare money, money 

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1351/1/


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 sep 08, 23:05
Endret: 09 sep 08, 23:06
Endret av: Supreme NTM

Hmm... Da har vi hatt ni spillere ute med skader samtidig da. Regner man med Brian West blir det ti. Det her er ikke snakk om at vi hadde flaks under vårsesongen, det her er snakk om veldig uflaks nå i det siste. Kan det ha noe å gjøre med tre kunstgresskamper på kort tid? (Odd, Kamma, AaFK)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 sep 08, 23:10

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hvilket lag skal vi stable på bena hvis Kasey, Rajo, Gardar og Barsom er ute?

Har ikke særlig trua før den kampen her, akkurat...!!

Pessimist Ziggy? He-he,  kampen er tøff nok i utgangspunktet ja, kjipt med mange ute.

Håper virkelig spillerne får en god opplevelse i denne kampen, det vil kunne gi oss nødvendig selvtillit og flyt i innspurten. Det blir vår største utfordring så langt i sesongen, men vi har alltid hatt et godt tak på Rbk, iallefall i nyere tid:-)

Satser på at guttane overrasker alle med positiv og effektiv angrepsfotball, kynisk og bastant forsvarsspill. Satser på 3-1 til oss Ziggy, det setter jeg en kaffe på:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 09 sep 08, 23:55

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hmm... Da har vi hatt ni spillere ute med skader samtidig da. Regner man med Brian West blir det ti. Det her er ikke snakk om at vi hadde flaks under vårsesongen, det her er snakk om veldig uflaks nå i det siste. Kan det ha noe å gjøre med tre kunstgresskamper på kort tid? (Odd, Kamma, AaFK)

Nå har vel streng tatt ikke Kamma kunstgress selv om dekket deres kan karakteriseres som et potetjorde noen ganger!

Syns spesielt vi merker tapet av Kasey klart! Han har vært utrolig viktig på midtbanen til FFK i år. Etter min mening er det ingen som klarer å reparere detta tapet til en viss grad!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 sep 08, 06:23

De to spillerne det er viktigst å få tilbake er Kasey Wehrman og Gardar Johannsson. Kasey er sjefen, limet og pådriveren i laget. FFKs klart viktigste spiller. Gardar er vårt eneste gode oppspillspunkt, og han skårer endel mål også. Etter mitt syn FFKs soleklart beste spiss.

Jeg er ikke så bekymret hvis feks Raio er ute. Etter min mening er Ophaug minst like god.

Jeg synes det er veldig synd med Abbe, synes han hadde spilt seg bra opp før stjernesmellen på Hamar. En viktig spiller å ha på laget synes jeg. Raymond har jo også sakte men sikkert begynt å finne formen, viktig! Ramberg funker brukbart på kanten, han har ikke innfridd sentralt de to siste kampene. Blir for lett og puslete synes jeg.

Daniel Örlund har vist seg som en solid keeper synes jeg, bedre enn Runar er han nok helt klart.

Da får vi bare håpe at våre to nye (Adiyiah og Everton) finner seg godt tilrette, og at vi får god nytte av dem resten av sesongen. Er forsiktig optimist, men forventer ingenting. Den som har mest å bevise er vel Everton ettersom han er på utlån ut sesongen og må prestere godt hvis FFK vil ha han med videre. Adiyiah har god tid på seg.

Et råtips: 2-1 til FFK.
To gode lag, fin kamp med masse godt spill langs bakken, FFK heldige som setter inn avgjørelsen fire minutter før full tid ved innbytter GARDAR!! Laughing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 sep 08, 10:02

Fotballmagasinet før FFK-Rosenborg

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 11 sep 08, 16:12

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2081&progId=262417 

Se hvordan Rosenborg analyserer FFK..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 18:50

Opprinnelig postet av Patrioten

FFKs medsinansvarlig sier at Kasey er klar til søndag, så det er vel ikke så mye å lure på, sier bare money, money 

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1351/1/

Ute Resten av sessongen,, pass deg for money money praten din

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 08, 20:17
Endret: 11 sep 08, 20:19
Endret av: Bob Page

.. og du tror det ikke skyldes det whermann sa føre odd-kampen ? Det er kun oppfølging av de truslene han kom med da... ergo money money money... En ting er sikkert der røk medaljene...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 20:20

Tror han er skadet jeg. Tror ikke han vil sabotere medalje sjangsene

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 sep 08, 20:21

Er rart at han er ute resten av sesongen når medesinannsvarlig hos FFK sier han er klar for kamp til søndag.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 20:26

Hører du nøye etter sier Bjørn Runar Dahl at han regner med at han er klar. Det betyr ikke automatsik at han er klar

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24