Husk meg
Brukernavn
Passord

Landslagsuttak uten Tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 26 aug 08, 12:21
Endret: 26 aug 08, 12:28
Endret av: FFK1903

Hvorfor i alle dager er Tarik holdt utenfor landslagstroppen?
Var jo ikke med sist grunnet han skulle spille viktig kamp for u21, men kan ikke se at dette er tilfelle denne gang.

EDIT: Beklager hvis dette skulle vært i Fotball generelt... Gikk litt fort i svingene...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 aug 08, 12:25
Endret: 26 aug 08, 12:31
Endret av: FFK1903

Helt utrolig at Moa er tatt ut, og ikke Tarik. Moa har bevist i enkeltkamper at han er noe unorsk i stilen. Men faen heller, Tarik har bevist over to sesonger hva han er god for. Hadde Moa spilt i Aafk hadde han aldri i livet blitt tatt ut. Moa er oppskrytt. Fem år eldre enn Tarik og bevist en hel del mindre. Det er på grensen til en vennetjeneste fra Hareide til Andersen som plaster på såret for at han mistet kapteinsbilndet omtrent slik jeg ser det.

Med mindre det er en veldig god grunn til dette, så burde Tarik blitt tatt ut på landslaget.

Og Daniel Fredheim Holm? Når har han prestert på et jevnt godt nivå til i det hele tatt bli aktuell? Skandaleuttak! Hareide, dette er nesten oppsigelsesgrunn...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 aug 08, 12:35

Hareide er en jævla klovn!!!  viktigere å ta med fylliken Iversen og Moa som ikke har prestert en dritt!!! Hva faen skal til for at den kødden skal forsvinne  fra norsk fotball??????Yell

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 26 aug 08, 12:46

Tarik skal tydeligvis forsvare U21 landslagets ære mot nederland...

http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=232433

Jaja... Tror Hareide at Island blir walk over?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 08, 12:49
Endret: 26 aug 08, 12:52
Endret av: keiko99

så tar han ut Fredrik Winsnes ... fy faen jeg håper vi ikke lykkes ass.. jævla hareide

---------------------------

http://keiko99.net


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 26 aug 08, 12:53
Endret: 26 aug 08, 12:54
Endret av: jonny28

i


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 08, 12:55

Opprinnelig postet av jonny28

håland spiller vel strengt tatt i toppdiv i danmark da!!!!!! følger du med eller?

redigert bort så jeg snøt deg for æren Wink

---------------------------

http://keiko99.net


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 26 aug 08, 12:55

Opprinnelig postet av jonny28

håland spiller vel strengt tatt i toppdiv i danmark da!!!!!! følger du med eller?


Så den jeg å, men han var for rask til å redigere :p

Ellers vil jeg si at winsnes er en av de bedre sentrale midtbanespillerne Norge har nå... Mye heller han enn martin andresen og Hæstad...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 aug 08, 12:58

Opprinnelig postet av Flemastro

Tarik skal tydeligvis forsvare U21 landslagets ære mot nederland...

http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=232433

Jaja... Tror Hareide at Island blir walk over?

Noe spesielt at U21-laget blir prioritert foran A-landslaget. Skjelbred og Tarik der nede, Fredheim Holm og Hæstad på A-laget. Hva blir det neste? Piiroja blir sendt ned til andrelaget for å hjelpe dem?


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 26 aug 08, 12:58

Møkauttak på a-laget..

 

MEN... litt morsomt at den neste kampen i u-21 kvalliken spilles på stadion!

MED Tarik...

Kamper:

5/9 kl. 20.00: Nederland - Norge   (Parkstad Limburg /Kerkrade)

9/9 kl. 19.00: Norge - Makedonia   (Fredrikstad Stadion).

---------------------------

Svaberget for alltid!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 aug 08, 17:56

Sats på ungdommen da vel Hareide! Er det mulig?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 08, 09:56

michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 30 aug 08, 17:21

Hvorfor er dere så opptatt av en forhenværende FFK-spiller? Like dumt som om jeg skulle bry meg om Morten Gamst Pedersens landslagskarriere.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 aug 08, 17:23

Opprinnelig postet av michael collins

Hvorfor er dere så opptatt av en forhenværende FFK-spiller? Like dumt som om jeg skulle bry meg om Morten Gamst Pedersens landslagskarriere.

Det var du sikker også like etter Gamst sin overgang til PL.

Dessuten er Tarik fredrikstadgutt - det var ikke Gamst, altså tromsøgutt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 17:24

Man kan jo være opptatt av landslaget også, og da vil man jo ha med de beste spillerne...

Dessuten er det vel FFKs første skikkelig utenlandsproff og dermed naturlig at han blir fulgt nøye. Tromsø har jo spydd ut proffer i en årrekke nå.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 sep 08, 16:06

Hvis Martin Andresen og/eller Kristoffer Hæstad starter neste landslagskampen er det en vits, og et hån mot alle de andre spillerne i troppen. Tettey spilte en glitrende kamp mot VIF, og selvom han var usynlig var han den som balanserte midtbanen til RBK veldig godt. Skjelbreid var mye mer synlig, og etter min mening like bra også.

Grindheim scora jo for Heerenveen og Strømstad har vel hatt en del assists til Helstad i Le Mans? Andresen må bare settes ut av laget, for makan til elendig spill har jeg ikke sett på lenge! Han og Hæstad ble regelrett pissa på. Ja, Demidov- dere pissa på dem.

Noe av det verste jeg har sett på lenge, faktisk. Helt forferdelig elendig. Det var jo faktisk en periode det tok seg opp litt, og det var når Singh kom innpå. Og hadde jeg vært Zajic hadde jeg vært rasende forbanna på Andresen. Zajic er etter min mening en meget bra spiller, og han har prestert i år, men får kun rundt 20(eller noe) minutter mot RBK når midtbanen står og ser på.. Javel.. Man kan vel ikke forvente så mye mer når treneren ikke bryr seg om tabellen?

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 sep 08, 22:21

"- Andresen spiller fra start"

Ikke nok med at han utelater Tarik og tar opp Andresen. Ikke nok med at han begrunner utelatelsen av Tarik med at han gjorde en "etter rapportene, ikke imponerende U21-kamp mot Sveits". Nå sier han faen meg at den katastrofen og floppen av en Vålerenga-sjef som ble pissa på av hele Rosenborglaget, skal starte kampen. Uansett. Dette begrunner han med at hvem som helst hadde blitt rundspilt i Trondheim. En tellende og viktig TL-kamp betyr altså nada, akkurat som tidligere landskamper. MEN U21-landskampen BORTE mot Sveits, DEN Hareide, DEN er akkurat like viktig som tre utrolig gode Tippeligasesonger.

 

God bedring Åge! Har egentlig alltid hatt troen på deg fram til nå (selv om det godt kan hende vi kvalifiserer oss).


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 03 sep 08, 20:09

Synes ikke det er noen stor krise at 20 åringer ikke får fast plass på landslaget. Tarik er en coming man, jeg tror ikke det er lenge til han like selvskreven med flagget (og ikke noe idiotisk øglesymbol e.l....) på trøya som Carew er i dag.

Utover det har jeg jevnt over et godt inntrykk av landslagssjef Hareide. Men det er lenge han gjorde noe som imponerte meg stort, det kan nok sies. Det mest positive på lenge er at han fratok Andresen kapteinsbindet.

Ellers skal nok Norge klare seg greit mot Island. Gardar ble jo ikke tatt ut  Cool

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 03 sep 08, 20:14

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Sats på ungdommen da vel Hareide! Er det mulig?

Respektfullt uenig i den. Å satse på ungdommen er vel strengt tatt klubbenes ansvar, ikke landslagsjefens?

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 sep 08, 20:44

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Synes ikke det er noen stor krise at 20 åringer ikke får fast plass på landslaget. Tarik er en coming man, jeg tror ikke det er lenge til han like selvskreven med flagget (og ikke noe idiotisk øglesymbol e.l....) på trøya som Carew er i dag.

Digresjon start:

Dragedrakta var den første, og blir den siste, landslagsdrakta jeg har kjøpt.

(Veldig lite nasjonalistisk av meg. Kan til og med styre min begeistring for 17. mai, for å være ærlig... Wink )

Digresjon slutt.

Når det gjelder landslagsuttak, i den lille grad det engasjerer meg, så ville jeg vel kanskje satse på noen som kan tenkes å gjøre en innsats på landslaget (sånn at det kanskje kan komme til å engasjere meg igjen, for eksempel) snarere enn blærete utenlandsproffer og udugeligheter fra de "store" hjemlige laga - dvs. hovedsakelig de som ligger og vaker et sted midt på tabellen for tida.

Og da trur jeg nok "ungdommen" er veien å gå, ja.

Jeg har mye mer lyst til å gå og se U21 på stadion enn å se Hareides senior(gamlehjem?)landslag bli overkjørt av Island.

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24