Husk meg
Brukernavn
Passord

Nedskallingen av Barsom

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 29 aug 08, 20:07

HamKam rykker ned uansett. Lykke til med anken, den kommer aldri til å gå igjennom!

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 29 aug 08, 20:57
Endret: 29 aug 08, 21:01
Endret av: Vlad

Opprinnelig postet av Lemmy

Er helt enig i at straffen mot Ringberg var en total feilvurdering, og det blir også da merkelig at den type hendelser skal straffes på lik linje med denne type hendelser.

Men likevel, jeg syns det er en helt ok avgjørelse. Det er egentlig vanskelig å bevise at handlingen er bevisst, selvom det ser veldig sånn ut på tv-bildene. Da syns jeg det er bra at de dømmer ham for uaktsomt spill, og gir ham 2 kamper. Selvom de kanskje etter min mening kunne kikket tilbake på Ringbergsaken og lagd et skille ved å gi ham 3 kamper..

Viktigste nå er bare å få Barsom tilbake på banen!

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/hamkam/article2174161.ece

Hva er nå dette?? Lavmål fra Ham-Kam sin side, som er misfornøyde med straffen! Og de vurderer helt seriøst å anke? Blir bare tull fra Ham-Kam og Tjærnås sin side, uprofesjonelt!

 

de får selvsagt blod på tann nå som da silva er stilt omtrent uforskyldt i nedskallingen.. tok seg bare ikke nok for med armene. Latterlig at slikt går ann. skal bue i 90 min. om han kommer på stadion noen gang

 

om det var uhell,hvorfor latet han som ingenting når han så at dommeren ikke blåste.ikke sjekket han særlig hvordan det gikk med barsom heller. hadde han vært uskyldig ville han selvsagt gjort det og beklaget så mye. istedet går han og hjemmer seg er fornøyd med å ikke bli sendt av.  Desverre ser vel styret i FFK at det tilegges rimelig tvil om forsett og vet derfor at de ikke kommer noe vei med anke

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 29 aug 08, 21:06

Hvordan går det an og ikke se at dette er med vilje.

Hva slags bevis må man ha ?  Klarere enn dette videoopptaket er vel umulig å få.

Og som mange har påpekt, hans umiddelbare reaksjon. Ingen unnskyldning, ingen tegn på anger, nei bare smøg seg bort i håp om at ingen så det var han.

Så vil jeg forklare NFF hvilke som her er de store skadelidende:

1. Barsom. ( Fryktelige smerter/hjernerystelse , sykehusopphold, sykemeldt i 14 dager? treningsfravær, formtap, osv, osv.)

2. FFK. -Spille 2. omgang med reserve. ( Med Barsom på plass antagelig 3 poeng)

              - Uten Barsom også neste kamp.

              - FFK,s motstandere møter et svekket HamKam i 2 kamper (Heldig vis er han med igjen mot Stabekk)

Mener virkelig at dommen burde gitt FFK 3 poeng -Ham Kam 0 med 0-3 i målprotokollen.

FFK bør anke med dette som grunn.

---------------------------

theiv


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 aug 08, 00:22

Her er Barsoms egne tanker mens han ligger i ambulansen på vei til sykehuset etter nedskallingen


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 aug 08, 00:35

En fin krönik av Barsom må jeg si.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 30 aug 08, 01:05

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

En fin krönik av Barsom må jeg si.

Enig! Abbe viser hva for en flott person han er. Hvem er det som finner seg selv i en slik situasjon og tenker at sykepleierne er underbetalte? Hatten av for den! Har alltid vært svak for folk som tenker på andre når de selv ligger nede. I sannhet et ideal å strekke seg etter.

Savner den gode gamle bøye-seg-nesegrus-i-støvet-av-ren-og-skjær-beundring-smily'en nå.

Igjen, god bedring, Abbe!

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 sep 08, 18:08

Jeg må bare si at godeste Knut Johannessen er mitt nye idol. En journalist med egne tanker som har baller nok til å publisere en slik artikkel fortjener honnør. Jeg anbefaler å lese om hans tanker rundt nedskallingen og NFF's (manglende) handlekraft. Rett og slett suveren lesning!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 sep 08, 18:14

Dette var vel også konklusjonen fra Matchball mandags karer og

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 sep 08, 19:23

Opprinnelig postet av endre

Dette var vel også konklusjonen fra Matchball mandags karer og

Meget mulig. Jeg så ikke det programmet. Herren i Demokraten og panelet på Matchball Mandag, som snakket om det er da mine helter Wink

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 sep 08, 20:04
Endret: 03 sep 08, 20:04
Endret av: Knuty

Nå har Ross og Diouf fått tre kampers karantene, altså en mer enn kamma-spilleren. Har ikke sett hendelsene selv, så skal ikke uttrykke meg hvorvidt straffen er rettferdig eller ikke.

Dere som har sett situasjonene - er det riktig at kamma-spilleren slipper billigere unna enn dette?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 sep 08, 20:11

Opprinnelig postet av Knuty

Dere som har sett situasjonene - er det riktig at kamma-spilleren slipper billigere unna enn dette?

Ross er for strengt straffet. Diouf kunne like gjerne fått en kamp til... Jeg må si meg enig med matchball-gutta på TV2, som pekte på at straffeutmålinga synes å være ganske tilfeldig.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 sep 08, 20:14

nå vet jeg ikke hva ross gjordet, men Diouf der kan du se at det var med bevist, men jeg vil si at Leonardo Ferreira da Silva skulle hatt samme straff som Diouf

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 03 sep 08, 22:14
  • Så ut som dommen til Ross var ALTFOR streng.
  • Diouf var ok, kunne liksågodt fått 5-6 kamper etter min mening.
  • Da Silva skulle enten vært utestengt for resten av sesongen eller fullstendig frikjent, ikke en tullete mellomløsning på to kamper.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 sep 08, 23:07

Opprinnelig postet av Plankekæll

  • Så ut som dommen til Ross var ALTFOR streng.
  • Diouf var ok, kunne liksågodt fått 5-6 kamper etter min mening.
  • Da Silva skulle enten vært utestengt for resten av sesongen eller fullstendig frikjent, ikke en tullete mellomløsning på to kamper.

Diof sin kan like mye argumenteres for er uforskyldt som Da Silva sin. Ikke det at jeg mener det, men det viser bare hvor utrolig inkompetente straffeutmålingene er.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 sep 08, 07:53

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Diof sin kan like mye argumenteres for er uforskyldt som Da Silva sin. Ikke det at jeg mener det, men det viser bare hvor utrolig inkompetente straffeutmålingene er.

Hvordan i all verden kan du mene det? Diouf har jo innrømmet å ha brukt albuen?!!!! 

Derimot burde det kanskje vært et panel der spillerne måtte forklare seg. Da hadde nok Diouf fått et par kamper til, fordi han overhodet ikke angret (jmf innslag på TV2 Sport igår kveld) og synes Vikingspilleren hadde like mye skyld (som dyttet).

Det er liksom helt greit, synes han. Jeg dytter, du slår. Jeg slår, du skyter. Er det slik tankegangen er?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 sep 08, 21:28

Opprinnelig postet av denialsander

Hvordan i all verden kan du mene det? Diouf har jo innrømmet å ha brukt albuen?!!!!

Derimot burde det kanskje vært et panel der spillerne måtte forklare seg. Da hadde nok Diouf fått et par kamper til, fordi han overhodet ikke angret (jmf innslag på TV2 Sport igår kveld) og synes Vikingspilleren hadde like mye skyld (som dyttet).

Det er liksom helt greit, synes han. Jeg dytter, du slår. Jeg slår, du skyter. Er det slik tankegangen er?

For det første var dette mer en hypotese som jeg dro fra da Silva-episoden til denne. Og for det andre så visste jeg ingenting om Diouf hadde innrømmet noe som helst. Følger ikke akkurat MFK med argusøyne.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3