Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Aalesund - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 30 aug 08, 15:27

Er papirene på Everton i orden nå?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 08, 15:30

Opprinnelig postet av Liraren

Noen som vet om det går ann og kjøpe 1 kampbilett til tv2sport på tvn, og ikke nettet?

på nettet blir alltid bildet mitt helt fucka, filmingen er "ufokusert" filmer liksom ikke der handlingen skjer.

 

Skjer det alltid ? Da jeg måtte se VIF-FFK på web grunnet jobb, så var hele første omgang sllik du beskriver, men retta seg etter pause. Tror det var pga at jeg måtte starte kampen på nytt. Kan være noe med webløsninga til tv2 med den liveoppdateringa rundt. Prøv å trykk oppdater i webleseren etter at sendinga faktsik har begynt. Lurer litt på om oppløsninga til prøvebildet er smalere enn selve feeden... En annen ting er at kafeen 1903 sender kampen..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 30 aug 08, 15:30

Nå er Begge de nye klare :) 

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 08, 15:32

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Holters

Du får samme bilder på nett og tv. :)

Jepp. Men kompresjona er litt annerledes på nett og følgelig vil bildet oppleves som ufokusert og kiipt - særlig hvis du ikke har tilgang til den feteste båndbredda TV2 tilbyr. 

Båndbredda avhenger av hvilken ISP (Internett-tilbyder) du har og hvilken avtale de har med TV2. F.eks. Telenor tilbyr 3000kbit/s, mens andre ISPer tilbyr fra 300-1300.

Jeg får desverre denne meldinga her hjemme:

"Catch har avtale om å levere video i inntil 1300 kbit/s.
Din linje er målt til ca 12000 kbit/s."

What a friggin' waste! Jeg vil ha 3K sendinga, jeg. Og jeg ville gjerne betalt litt ekstra også... Men... Neeeeeeiiiiiida!

 

Telenor og Nextgentel har også max 1300 . Tror det er max av det tv2 leverer....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 aug 08, 15:51

Fredrikstad fibernett sier nå jeg...

Har hatt tjenestene deres i et år nå og fremdeles storfornøyd.

Merker at nervene kommer trykkende på nå, håper vi tar 3 poeng i kveld


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 aug 08, 16:02

Jeg ser jeg ikke greide og forklare riktig.

Når jeg logger meg på pcn til naboen, som bruker samme nett som meg. Funker det helt fint, perfekt bilde og perfekt fokus.

Men her hjemme så er det perfekt bilde og perfekt kvalitet, MEN la oss si at kvisvik har ballen på midtlinja, så er bildet som blir vist på skjermen rundingen rundt midtlinja. Kan være noe med pcn, vet ikke jeg. Vanskelig og forklare:P

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 08, 18:01

Dominic Adiyiah starter

FFK stiller med dette laget mot Aalesund på Color Line stadion:

Daniel Örlund, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Jan Tore Ophaug, Joachim Thomassen, Hans Erik Ramberg, Ardian Gashi, Wallace Pereira, Raymond Kvisvik og Dominic Adiyiah.

Brasilianske Everton er også spilleklar, men begynner på benken. Kampstart 19.00

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 08, 18:06

6 norske i startoppstillinga er vel bra, selv for de mest utlendigsfintelige...:-D  Syns forøvrig at Kvisvik ikke gjør seg som spiss, han har ikke fart nok, desuten trenger vi en kreativ midtbanespiller.. . Kanskje som hengende spiss, eller at vi kjører 4-5-1

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 aug 08, 18:10

Opprinnelig postet av benksliter`n

Dominic Adiyiah starter

FFK stiller med dette laget mot Aalesund på Color Line stadion:

Daniel Örlund, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Jan Tore Ophaug, Joachim Thomassen, Hans Erik Ramberg, Ardian Gashi, Wallace Pereira, Raymond Kvisvik og Dominic Adiyiah.

Brasilianske Everton er også spilleklar, men begynner på benken. Kampstart 19.00

Traff ganske godt med laget. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 08, 18:14

Opprinnelig postet av Bob Page
 

Telenor og Nextgentel har også max 1300 . Tror det er max av det tv2 leverer....

TV2 har økt til 3000kbit/s hos Telenor nå, tror jeg. Det er iallefall det største alternativet de har hvis du forsøker å endre settingene.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 aug 08, 18:17

Jeg vil helst ha Kvisvik på venstre side, der får han brukt passningsbeinet best.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 aug 08, 18:19

Opprinnelig postet av Bob Page

6 norske i startoppstillinga er vel bra, selv for de mest utlendigsfintelige...:-D  Syns forøvrig at Kvisvik ikke gjør seg som spiss, han har ikke fart nok, desuten trenger vi en kreativ midtbanespiller.. . Kanskje som hengende spiss, eller at vi kjører 4-5-1

Trenger ikke å være noen rakettforsker for å skjønne at Kvisvik spiller hengende spiss, og at vår nye afrikanske venn spiller bakromsspiss.

Ser forresten på gamle bilder/filmklipp på TV2 av Kvisvik. Utroooolig mye slankere han var da han var 22-25 år, nesten litt skremmende å se.

Jo, du sier at Kvisvik har for dårlig fart til å spille spiss. Da er det jammen godt at den andre spissen er rask som et lyn. Smile


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 08, 18:34
Endret: 30 aug 08, 18:36
Endret av: keiko99

FFKs lag:

Örlund
Czwartek
Gerrbrand
Piiroja
Ophaug

Thomassen
Ramberg
Gashi
Pereira

Kvisvik
Adiyiah

Veldig spennende dette her.. vet det er nevn fra før, men spennende er det

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 20:58

Opprinnelig postet av scheien
igjen så er det en som klarer å sette opp thomassen på høyre midtbane. har dere ikke fått med dere at han spiller på venstresiden?

Var kanskje ikke så dumt likevel? ;) Han spilte på høyrekanten i dag, selv om det ble noe helt annet enn det jeg trodde.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3