Husk meg
Brukernavn
Passord

Erkan Zengin : Forhandlingene strandet

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 11 3

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 aug 08, 21:45

Opprinnelig postet av Per Egil

Stakkars snubbe, jeg frykter at overgangen fra store og urbane Stockholm til lille, traurige Fredrikstad kan bli i overkant stor. Vi får gi Barsom jobben med å integrere ham og ta ham med på shopping.

til Nordby shoppingsenter?  eller med MS Sagasund til Strømstad? kan hitta många roliga glasögon där....


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 aug 08, 21:46

Kort vei til Göteborg, vøtt. Zengin har sikkert en cabriolet som han og Barsom kan dra på handletur med.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 25 aug 08, 21:52
Endret: 25 aug 08, 21:52
Endret av: Dokka

Nå tar det av i kampen her. Noen som kasta noe på banen, tenkte jeg skulle se på Zengin jeg, dette er ikke bra.

Fyrverkeri en meter fra keeper

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 25 aug 08, 22:08

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av Liraren

http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=3233

Ekkel type. Men jækla god


Haha, han høres ut som Harald Eia når han parodierer svenske rappere.

Stakkars snubbe, jeg frykter at overgangen fra store og urbane Stockholm til lille, traurige Fredrikstad kan bli i overkant stor. Vi får gi Barsom jobben med å integrere ham og ta ham med på shopping.

Herregud, vi kan ikke la en  slik klyse komme til FFK. Virker dessuten utrolig kort...var det en parodi eller?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 aug 08, 22:13

Opprinnelig postet av Liraren

http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=3233

 

Ekkel type. Men jækla god

Virker jo som han ikke har et godt forhold med de andre på laget. Ingen som vil spille ballen til han. Han får ingen baller å jobbe med?

hhhmmmmm.....litt spesiell type dette her. Håper Grønis vet hva han gjør Undecided

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 25 aug 08, 22:21

[quote=Tiger]

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av Liraren

http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=323

Herregud, vi kan ikke la en slik klyse komme til FFK. Virker dessuten utrolig kort...var det en parodi eller?

Håper at dette var ironi.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 aug 08, 22:22

FFK vet veldig godt hva de får i Erkan Zengin: en spiller med klare primadonna-tendenser, men også en spiller som kan være irriterende god på banen med fart og teknikk som få andre i norsk eller svensk fotball. Zengin har en veldig unorsk væremåte (med andre ord ingen Roar Strand-type) og vil helt sikkert vil bli et hatobjekt blant motstandernes supportere, men et inkluderende lag bør også ha rom for den typen spillere etter min mening, så lenge det ikke "tar helt av", og det har det på ingen måte gjort med Zengin i Sverige. Han er ingen Tobias Grahn etter hva jeg har forstått.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 aug 08, 22:28

Opprinnelig postet av Costanza

FFK vet veldig godt hva de får i Erkan Zengin: en spiller med klare primadonna-tendenser, men også en spiller som kan være irriterende god på banen med fart og teknikk som få andre i norsk eller svensk fotball. Zengin har en veldig unorsk væremåte (med andre ord ingen Roar Strand-type) og vil helt sikkert vil bli et hatobjekt blant motstandernes supportere, men et inkluderende lag bør også ha rom for den typen spillere etter min mening, så lenge det ikke "tar helt av", og det har det på ingen måte gjort med Zengin i Sverige. Han er ingen Tobias Grahn etter hva jeg har forstått.

Når du nevnte Grahn ble jeg rett og slett kvalm.. fysj..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 aug 08, 22:31

Zerkan er unorsk som person, muligens litt klysete, men han er også en spilletype som ikke finnes her til lands...

Morgendagen kan bli en spennende dag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 25 aug 08, 22:34

....ehhhh...hallo liksom!! Wink...hvordan type er dette her da..heheLaughing

---------------------------

Go Tottis!!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 aug 08, 22:35

uansett så er zengin velkommen ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 aug 08, 22:36

Opprinnelig postet av Holters

Zerkan er unorsk som person, muligens litt klysete, men han er også en spilletype som ikke finnes her til lands...

Morgendagen kan bli en spennende dag.

Du har trua med andre ord?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 25 aug 08, 22:37

Wink

Opprinnelig postet av Holters

Zerkan er unorsk som person, muligens litt klysete, men han er også en spilletype som ikke finnes her til lands...

Morgendagen kan bli en spennende dag.

Tolker det som at nå har vi fått en ny spilletype til FFK og Norge. Han trenger å komme til en liten provinsby her i landet.Wink Utrolig hva miljø skifte kan utrette. Håper han får mange lange flate ballær å jobbe med.Laughing


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 aug 08, 22:42

Opprinnelig postet av Holters

Zerkan er unorsk som person, muligens litt klysete, men han er også en spilletype som ikke finnes her til lands...

Zerkan - er det kallenavnet på Erkan Zengin ? eller en journalistisk kort-form? Wink


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 aug 08, 22:42

Stygt å si det, men det er slike spillere/personligheter som er med på å skape blest om en klubb, og dermed markedskroner, all reklame er god reklame sies det jo. Nannskog er ikke i media hele tiden bare pga at han er en notorisk målscorer. Frittalende personer gjør hverdagen mer spennende for fotballidioter som oss:-) Så fremt han presterer på banen er han hjertelig velkommen, og da er det deilig å ha slike spillere på eget  lag også.

 En Kvisvik med løpskapasitet sentralt ville vært genialt med de 3 evt nye offensive spillerne vi får inn nåCool Virker lovende dette!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 aug 08, 22:42

Trua og trua, det kan bli en spennende dag på den måten at avgjørelsen kan falle i morgen. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 aug 08, 22:43
Endret: 25 aug 08, 22:45
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Holters

Zerkan er unorsk som person, muligens litt klysete, men han er også en spilletype som ikke finnes her til lands...

Zerkan - er det kallenavnet på Erkan Zengin ? eller en journalistisk kort-form? Wink

*Host, hark* journalistisk frihet, ja. Wink

På tide å finne loppekassa forstår jeg...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 aug 08, 22:44

Opprinnelig postet av Holters

Trua og trua, det kan bli en spennende dag på den måten at avgjørelsen kan falle i morgen. Wink

hva du vet holters Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 aug 08, 22:47

Han vet sikkert noe, men han er flink til å holde kjeft :-D

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 aug 08, 22:47

Erkan skal være hjertelig velkommen i vår klubb,  hvis han kommer Smile

Han har 13 U21-landskamper for Sverige og scoret 2 mål. Han har også U18-landskamper for Tyrkia.

Han har slitt litt i det siste i Hammarby. Håper han vil slå igjennom i FFK. En unordisk fotballspiller med masse teknikk å fart med ballen.

Jeg tror dette kan være et lurt køp av FFK. NOK 3,4 mill for denne spilleren er et godt kjøp av FFK. Wink

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 11 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3