Husk meg
Brukernavn
Passord

«Wehrman slakter FFK-ledelsen»

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 aug 08, 20:03

Opprinnelig postet av Patrioten

Kasey krever over 10 mill for en tre års kontrakt

http://www.demokraten.no/ffk/article3729317.ece

 

Noe som tilsvarer ca 3,4 i året. Vi skal ikke se bort fra at Kasey viste hva FFK tilbudte Hoff.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 aug 08, 08:43

Opprinnelig postet av stjernengutt

Noe som tilsvarer ca 3,4 i året. Vi skal ikke se bort fra at Kasey viste hva FFK tilbudte Hoff.

Med 3,4 mill i året blir Kasey en av norges best betalte fotballspillere. Det er jo hevet over enhver tvil at han er god, men jeg synes virkelig at dette er summer til å bli kvalm av... Håper virkelig ikke FFK strekker seg så langt at det vil være en trussel for økonomien. Da er det bedre å beholde Kasey ut kontraktstiden, evt. selge han når det er igjen 1/2 år av den - og få litt igjen.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 aug 08, 08:52

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Patrioten

Kasey krever over 10 mill for en tre års kontrakt

http://www.demokraten.no/ffk/article3729317.ece

 

Noe som tilsvarer ca 3,4 i året. Vi skal ikke se bort fra at Kasey viste hva FFK tilbudte Hoff.

Dette tror jeg ikke noe på!

Whermann slakter ikke FFK ledelsen etter å ha fått et tilbud som gjør at han tjener mer enn både Nanneskog og Alanzinio og nesten like mye som VIF kongen Martin Andresen. Det blir bare for usannsynlig i min verden!

Demokraten surrer nok litt her....

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 aug 08, 09:03

Opprinnelig postet av Patrioten
Whermann slakter ikke FFK ledelsen etter å ha fått et tilbud som gjør at han tjener mer enn både Nanneskog og Alanzinio og nesten like mye som VIF kongen Martin Andresen. Det blir bare for usannsynlig i min verden!

Demokraten surrer nok litt her....

Eventuelt du :)

Wehrman krever 10,4 millioner kroner for tre år, han har ikke blitt tilbudt dette.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 aug 08, 09:12

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Patrioten
Whermann slakter ikke FFK ledelsen etter å ha fått et tilbud som gjør at han tjener mer enn både Nanneskog og Alanzinio og nesten like mye som VIF kongen Martin Andresen. Det blir bare for usannsynlig i min verden!

Demokraten surrer nok litt her....

Eventuelt du :)

Wehrman krever 10,4 millioner kroner for tre år, han har ikke blitt tilbudt dette.

Oooops! Liten blemme der :)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 aug 08, 16:05

Opprinnelig postet av FFK1903

 

Eventuelt du :)

Wehrman krever 10,4 millioner kroner for tre år, han har ikke blitt tilbudt dette.

 

Hvilket for meg til å undres hvor mye Raymond syns/mener han er verdt. Wink Det sagt, håper jeg det stemmer som Paco sier, at de allerede er enige.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24