Husk meg
Brukernavn
Passord

Casualsoppgjør i tilknytning FFK-LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 25 aug 08, 14:02

Opprinnelig postet av Asgeir

..... Og i hvilken grad vi skal belemre fotballklubber, supporterforeninger, og vanlige folk med slåsskjempene, ja det er jeg svært usikker på, for å si det mildt.

Nå er det vel ikke snakk om at det er vi som skal belemre slåsskjempene med noe som helst, men tvert i mot så er det jo slåsskjempene/casuals som belemrer de respektive fotballklubbene og supporteklubbene med negativ fokus og omtale. Det er jo ikke tvil om at det er gjennom fotballen at disse gruppene møte og slåss eller!!!???

Men det er vel som i resten av samfunnet at det må et dødsfall til før det blir satt inn ressurser til å få bukt med problemet.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 25 aug 08, 22:55

Har lest alle innleggene her inne i denne saken. Ser at BRH som gruppe er imot organiserte slåsskamper og har tatt et standpunkt i forhold til det. Men er det bekreftet om BRH medlemmer var med på dette? 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 aug 08, 01:22

"Men er det bekreftet om BRH medlemmer var med på dette? "

Ja, eller nei... Kommer ann på hvilken sak du tenker på.. Hvis det er videoen; nei, det er vel ikke bekreftet at noen fra BRH er med eller ikke. Det som er sagt fra høyeste hold er at de ikke har hatt noe med dette å gjøre.

Så saken utenfor Ullevål; det er vel bekreftet at folk fra BRH stod mellom bussene, sammen med resten av PH på tur når Isko Boys ville bråke, og de avsto fra å gjøre dette...
Nå er det jo i tillegg litt sånn, en sa til meg at han så han ene og at han som stod ved siden av sa det ifølge en annen takter her inne også da!

Men nok engang så hever massene stemmen, og stempler BRH med ganske krasse ordelag og beskyldninger uten at de har et fnugg av beviser! Har man håndfaste bevis mot disse, så kan man begynne å beskylde, men frem til det bør denne ballen legges ganske død!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 aug 08, 14:01

Jeg lurer på det samme som Morten. Er det en tilfeldighet at Ultras Felt-C har samme forkortelse som UFC (Ultimate Fighting Championchip)?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 aug 08, 14:06

Opprinnelig postet av stjernengutt

Jeg lurer på det samme som Morten. Er det en tilfeldighet at Ultras Felt-C har samme forkortelse som UFC (Ultimate Fighting Championchip)?

Det er nok det, hvis ikke de bestemte seg for å stille seg på felt C på Åråsen bare for å kunne kalle seg det kule navnet da...Wink


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 28 sep 08, 11:41

Hmm prøver FFK supportere og lage leven i stjernehallen også ? Det blir påstått det i denne debatten.

 

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=50&ThreadID=249457&s=&page=-1

 

 

 

 

 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 28 sep 08, 12:14

høres rart ut for meg egentlig,, var på kampen selv,, å jeg så ikke noe amper stemmning overhode. rundt eller i hallen...

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24