Husk meg
Brukernavn
Passord

Roy

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 03 aug 08, 22:47

Var det virkelig så vansklig å fortelle vårs hva som sto på banneret  før vif kampen? Det GÅR AN å svare nogenlunde høflig når noen spør deg om noe. Er ikke så jævlig lett å se hva som står på dem for oss som står bak de bannera dere driver å lager.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 03 aug 08, 22:50

Gi noen 'makt' og dem skyter hue av deg..


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 04 aug 08, 09:51

Opprinnelig postet av chabaratita

Var det virkelig så vansklig å fortelle vårs hva som sto på banneret  før vif kampen? Det GÅR AN å svare nogenlunde høflig når noen spør deg om noe. Er ikke så jævlig lett å se hva som står på dem for oss som står bak de bannera dere driver å lager.

Var det så vanskelig å finne telefonnummeret til Roy, og ringe/sende han en mld, så du måtte lage en egen tråd her? Bare spør.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 aug 08, 12:12
Endret: 04 aug 08, 12:14
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av chabaratita

Var det virkelig så vansklig å fortelle vårs hva som sto på banneret  før vif kampen? Det GÅR AN å svare nogenlunde høflig når noen spør deg om noe. Er ikke så jævlig lett å se hva som står på dem for oss som står bak de bannera dere driver å lager.

Var det så vanskelig å finne telefonnummeret til Roy, og ringe/sende han en mld, så du måtte lage en egen tråd her? Bare spør.

Les hva du svarer på Marie. chabaratita har spurt Roy om han kan svare nogenlunde høflig på hva det sto på banneret. Da har trådstarter allerede vært i kontakt med han. Er ikke vits i å ringe han da vel ?? Eller kanskje huska  ikke Roy hva det sto på banneret selv der og da, det kan jo være mulig ??

Men jeg kan være enig med deg at denne her kunne vært sendt på PM.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 04 aug 08, 12:34

Jeg ser ikke problemet med at folk tar opp slike ting i "plenum".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 08, 12:51

Jeg syns det er helt greit at en legger ut en tråd om dette.   jeg har selv prøvd og sende 2 mailer uten svar.  Jeg har fått svar på etter tid, men det var først da jeg traff han på Facebook

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 aug 08, 13:01

Dette er mellom 2 personer og da kan det tas på PM. Men hvis dette er ett problem i forholdet mellom oss supportere og Roy så bør dette tas opp, men da på PH-møte og ikke her.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 aug 08, 13:06

jeg vet heller ikke hva det stod, roy sa bare at han kunne garantere at plankehaugen aldri hadde vært så sarkastiske før:)

Morsomt svar egentlig:-)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 04 aug 08, 13:06

Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av chabaratita

Var det virkelig så vansklig å fortelle vårs hva som sto på banneret før vif kampen? Det GÅR AN å svare nogenlunde høflig når noen spør deg om noe. Er ikke så jævlig lett å se hva som står på dem for oss som står bak de bannera dere driver å lager.

Var det så vanskelig å finne telefonnummeret til Roy, og ringe/sende han en mld, så du måtte lage en egen tråd her? Bare spør.

 

Sjokk at det kom fra et annet styremedlem!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 aug 08, 13:18

Opprinnelig postet av Liraren

jeg vet heller ikke hva det stod, roy sa bare at han kunne garantere at plankehaugen aldri hadde vært så sarkastiske før:)

Morsomt svar egentlig:-)

Vet ikke hva det sto jeg heller, men det interesserer meg heller fint lite. Det skal jo være mot spillerne, ikke oss på tribunen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 aug 08, 13:30

Fikk ikke dette med meg da jeg kom 10 min før start, hva stod på banneret?

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 aug 08, 13:30

"vIl du leve resten av livet uten armer? - Ta en FFK-vimpel da vel"

Er vel fra den smash reklama.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 aug 08, 16:51
Endret: 05 aug 08, 16:53
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Liraren

jeg vet heller ikke hva det stod, roy sa bare at han kunne garantere at plankehaugen aldri hadde vært så sarkastiske før:)

Morsomt svar egentlig:-)

Vet ikke hva det sto jeg heller, men det interesserer meg heller fint lite. Det skal jo være mot spillerne, ikke oss på tribunen.

Jeg har forstått det slik att det banneret var rettet mot engas supportere, de oppe på tribunen?Sto det ikke ett eller annet med armer, og" ta en FFK vimpel da vel"?

Muligens dere tenker på en helt annen tekst, i såfall bare se bort i fra denne kommentaren. Da er jeg på jordet ....igjen

 

Edit: Nå¨ser jeg att Danan allerede har bekreftet att jeg tenkte på rett banner, men var alt for sent ute.Smile

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 aug 08, 22:57

Opprinnelig postet av stjernengutt

Jeg har forstått det slik att det banneret var rettet mot engas supportere, de oppe på tribunen?Sto det ikke ett eller annet med armer, og" ta en FFK vimpel da vel"?

Oss på tribunen, da tenker jeg på oss, ikke Enga-supportere.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3