Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Tromsø (17. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 aug 08, 13:32

Stengt trening søndag Hva skal de øve på da? Jeg får ikke sett denne kampen, som jeg ikke fikk sett den forrige kampen mot Tromsø. Ikke tap i de kampene jeg ikke har sett i år, så håper det holder seg.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 aug 08, 13:33

Opprinnelig postet av michael collins

Dagens "Nordlys": TILs fysioterapeut utelukker ikke at Morten Moldskred kan spille på mandag. "Moldskred brukte gårsdagen på lett trening på SATS, og synes selv det er vanskelig å spå om han rekker mandagens kamp. -Vi tar en avgjørelse i løpet av helga om jeg blir med eller ikke, sier TIL-spissen, som står med åtte eliteseriescoringer så langt i sesongen."

Glimrende hvis Moldsked er med. Denne kampen vinner FFK over Tromsø med eller uten Moldskred.

Best hvis han presses til å starte denne kampen, og blir langtidsskadet slik at Tromsø faller helt ut av medaljeracet he he he....Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 aug 08, 13:56

Opprinnelig postet av Dokka

Stengt trening søndag Hva skal de øve på da? Jeg får ikke sett denne kampen, som jeg ikke fikk sett den forrige kampen mot Tromsø. Ikke tap i de kampene jeg ikke har sett i år, så håper det holder seg.

Har vel ikke lyst å røpe laget vel...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 08, 14:00
Endret: 09 aug 08, 14:01
Endret av: Patrioten

Tipper, at de skal drille inn Abgar som spiss, det sier seg selv, at Tegstrøm og Gardar ikke kan spille sammen.

Ellers så er Patrick fortsatt skadet, så det er vel tvilsomt om han spiller.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 aug 08, 14:01

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Dokka

Stengt trening søndag Hva skal de øve på da? Jeg får ikke sett denne kampen, som jeg ikke fikk sett den forrige kampen mot Tromsø. Ikke tap i de kampene jeg ikke har sett i år, så håper det holder seg.

Har vel ikke lyst å røpe laget vel...


Og de to-tre nye spillerne som blir presentert og er så gode at de starter? :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 08, 17:29

Skal ikke se bort i fra at FFK vil holde hemmelig ev nye spillere for å "overaske" oss til mandan :-) og skaffe seg et taktisk overtak på TIL ;-) (huff, nå er det nesten silly season her ;-))

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 09 aug 08, 18:23

Opprinnelig postet av benksliter`n
Denne kampen vinner FFK over Tromsø med eller uten Moldskred.

Håper at denne tankegangen er dominerende i og omkring FFK. Hovmod står for fall.Foot in mouth

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 aug 08, 18:51
Endret: 09 aug 08, 18:52
Endret av: benksliter`n

Opprinnelig postet av michael collins

Opprinnelig postet av benksliter`n
Denne kampen vinner FFK over Tromsø med eller uten Moldskred.

Håper at denne tankegangen er dominerende i og omkring FFK. Hovmod står for fall.Foot in mouth

FFK har vært meget god på hjemmebane fordi de aldrig har hadt den tankegangen. (untatt mot Nybergsund i cupen Foot in mouth) De leverer alltid hjemme når du forventer hjemmeseier. Derfor er det bare Stabæk og Brann (2007) som har slått FFK hjemme på nye Fredrikstad stadion i Tippeligaen. Tromsø er et lag som er langt unna den kvaliteten Stabæk viste på stadion i år og Brann i fjor. (Eneste hjemmetapene på nye Fredrikstad Stadion)

Tromsø er et lag som har forsvart seg godt til en god plassering så langt i serien. Ingen lag i Tippeligaen har klart å forsvare seg til seier de 2 siste årene på nye Fredrikstad stadion.

Tromsø må ha mye flaks hvis de klarer å forsvare seg til seier i denne kampen.

1.95 som NT gir på FFK-seier er meget godt betalt. LØP OG SPILL! Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 09 aug 08, 20:01

Tromsø kjørte over Stabæk på Nadderud og vant 4-2.  Vi er et mye bedre bortelag enn for eksempel FFK. Du undervurderer oss når du tror vi har forsvart oss til 31 poeng. Men det tror jeg dessverre ikke FFK gjør.Frown

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 09 aug 08, 20:09

Kjørte over er vel litt hardt og ta i, Tromsø var effektive, det var ikke stabæk,

men er sefølgelig glad for at TIL vant den kampen Smile


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 aug 08, 20:10
Endret: 09 aug 08, 20:11
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av michael collins

Tromsø kjørte over Stabæk på Nadderud og vant 4-2.

Vel... Det er strengt tatt ikke sant. Den kampen så jeg. To av Tromsø-målene kom jo etter store individuelle feil av Stabæk (keepertabbe og forsvarstabbe av den typen man sjeldent opplever av Stabæk). I tillegg brenner Daniel Nannskog et straffespark, Stabæk spiller god offensiv fotball og skaper flest målsjanser, men Tromsø er effektive, har marginene på sin side og en matchvinner bakerst i Ramovic. Spillemessig var Stabæk det beste laget i den kampen, men ja, det er antall mål som til slutt er avgjørende i forhold til utdelte poeng. Men å hevde at "Tromsø kjørte over Stabæk" er jo en grov feilbeskrivelse av det som faktisk skjedde. For øvrig en av årets merkeligste kamper i Tippeligaen.

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 aug 08, 20:47

Opprinnelig postet av michael collins

Tromsø kjørte over Stabæk på Nadderud og vant 4-2.  Vi er et mye bedre bortelag enn for eksempel FFK. Du undervurderer oss når du tror vi har forsvart oss til 31 poeng. Men det tror jeg dessverre ikke FFK gjør.Frown

Kjørte over Stabæk? he he he....

Stakkars Stabæk leverte hele tabbekvoten for i år i den kampen. Da er det ikke lett å vinne. Noen ganger så lyver resultatet godt. Håper ikke Tromsø har fru fortuna med seg mot FFK på samme måte som i den kampen. Tromsø har hadt mye flyt med seg i bortekampene i år. Ham kam fikk jo senest i forrige kamp merke gutan med gullbuksene fra høy nord.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 08, 21:24

Opprinnelig postet av michael collins

Tromsø kjørte over Stabæk på Nadderud og vant 4-2.  Vi er et mye bedre bortelag enn for eksempel FFK. Du undervurderer oss når du tror vi har forsvart oss til 31 poeng. Men det tror jeg dessverre ikke FFK gjør.Frown

 

Hjelper jo ikke å være ett bedre bortelag enn oss når vi er det beste hjemmelaget..

Og grunnen til at dere er bedre enn oss borte er at dere forsvarer dere godt , mens vi spiller fin og morsom fotball.. Vi har blitt noe bedre i år til å spille på resultat, men har fortsatt masse å gå på der..

Men gleder meg til mandan, føler meg faktisk meget sikker før denna kampen..


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 09 aug 08, 21:29
Endret: 09 aug 08, 21:31
Endret av: michael collins

Kjørte over var å ta hardt i, men ikke desto mindre scoret vi fire mål mot den suverene serielederen borte. Vi har i år slått Stabæk, Rosenborg, HamKam og Aalesund borte, og spilt uavgjort mot LSK, Vålerenga og Molde. Eneste bortetap kom i "nabo-oppgjøret" i Bodø, der vi var spillemessig helt overlegne. Vi har vært mye bedre enn FFK på bortebane i 2008, og å si at dette handler om flaks er tøv. Vi rundspilte LSK uten å få ballen i mål, og det samme skjedde mot Glimt. På Hamar talte VG seks sjanser til oss og fire til HamKam - på hvilken måte var seieren ufortjent? At vi ligger på sølvplass foran mandagens kamp har selvsagt også med vårt glimrende forsvar og vår gode keeper å gjøre (vi har sluppet inn ni mål på 16 runder mot FFKs 19). Skal vi skamme oss over at vi har forsvarsspillere i toppklasse, og Tippeligaens beste defensive organisering?Laughing

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 08, 23:29

Det blir også litt feil å si. Du kan ikke bare se på antall poeng borte etter halvspilt serie og si at Tromsø har vært best borte. FFK har møtt Brann, Lyn, Rosenborg, Stabæk, Viking, Tromsø og Enga borte. Ikke akkurat lette motstandere. I tillegg til Godset som vi tapte for. Det er bortekampene så langt. Før sesongen ville vel disse ha blitt rangert som de vanskeligste.

Tromsø har blant annet møtt de tre dårligste hjemmelagene så langt, hvor også LSK lå da dere spilte mot dem i deres dårlige periode. Hvilket lag som har vært best borte får vi selvsagt først svar på etter sesongen, ingen vet det halvveis. Det vi vet er at Tromsø er blant de lagene som har hentet flest poeng.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 aug 08, 21:05

mulig jeg er litt dum nå, men har ikke fått tak i billettEmbarassed går det ann å kjøpe billett på stadion etter at aristokraten har stengt til Plankehaugen feltet imorra?? Jobber til kvart på fem så rekker ikke Aristokraten Frown

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 aug 08, 21:08

Opprinnelig postet av FFKgutt1

mulig jeg er litt dum nå, men har ikke fått tak i billettEmbarassed går det ann å kjøpe billett på stadion etter at aristokraten har stengt til Plankehaugen feltet imorra?? Jobber til kvart på fem så rekker ikke Aristokraten Frown

Går helt sikkert bra Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 10 aug 08, 21:09

Opprinnelig postet av FFKgutt1

mulig jeg er litt dum nå, men har ikke fått tak i billettEmbarassed går det ann å kjøpe billett på stadion etter at aristokraten har stengt til Plankehaugen feltet imorra?? Jobber til kvart på fem så rekker ikke Aristokraten Frown

 

Lurer på det samme... Kanskje Aristokraten er lenger oppe på kampdager? men tviler vel....

---------------------------

Null og åtte møttes på gata. Da sa null: " Fint belte!"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 08, 21:19

Mener å huske at Aristokraten stenger 30 min før kamp på kampdager...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 aug 08, 21:35

Takk for hjelpen Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3