Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Brann 1-0 (15. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 21:02
Endret: 27 jul 08, 20:16
Endret av: FFK1903

Målet hørtes fint ut, og tre viktige poeng! Veldig bra å reise seg etter smellen forrige runde. Da er vi igjen serieleder, i hvert fall til i morgen!

Håper på litt mer aktivitet i denne tråden enn kamptråden ;)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jul 08, 21:05

Et FANTASTISK frisparkmål av Wallace!

Hvor mange frispark i slik posisjon har han skutt i år? Tre? Og scoret på to? Vanvittig frisparkskytter!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 jul 08, 21:09
Endret: 26 jul 08, 21:11
Endret av: GurrBass

Et helt FANTASTISK mål av Wallace!!!! Makan til skru skal man lete lenge etter..

 

Vil også trekke fram venstresiden med Wallace og Barsom.. De gjorde virkelig jobben sin i dag!!

Endelig har Barsom begynt å krige!! Cool

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 21:10

Jøss, hjemme i Bergen? Jeg nekter å tro at du er så kjapt på krykker at du har kommet deg "hjem" og til PCen etter kamp i hvert fall ;)

Må få med meg målet på sporten om et kvarters tid. Han bør definivt få lov til å ta flere frispark utover!

Utrolig nok, dette var faktisk bare tredje gangen siden vi rykket opp at vi har vunnet 1-0. Mot Enga i fjor, og da vi sikret plassen mot Tromsø i 2004. Tre 1-0-resultat på 60 hjemmekamper!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 jul 08, 21:43

ufattelig lekkert mål av wallace, blir mer og mer overbevist om at vi har funnet gull der! Barsom var også god, tror faktisk jeg telte hele tre ganger hvor han kom seg rundt på kanten istedenfor inn i banen. Kul kamp og jævlig bra stemning!

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 26 jul 08, 21:50

Var ikke bare målet som var bra av Wallace, spillet generelt var mer enn godkjent. Må jo være deilig for han å se at kanten som spilte på hans side(Huseklepp) blir byttet i pausa, da har man hatt god kontroll


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 jul 08, 21:57

Kjedelig kamp. Tannløst Bergenslag. Deilig scoring. Og......- ingen er bedre enn oss nå!Cool 

---------------------------

VærsteUltras


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 26 jul 08, 22:01

Digg med tabelltopp igjenCool Og den skal vi ha i en uke æv!! RØDE OG HVITE ER DE BESTE..........

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 jul 08, 22:27
Endret: 26 jul 08, 22:28
Endret av: benksliter`n

Fantastisk lagmoral og jobbing ga 3 poeng i denne kampen.

Jeg har vært litt kritisk til Gashi tidligere, men i denne matchen var han overalt på banen og vant duell etter duell. Jeg tilgir han missene han hadde på opplagte gode sjanser.

Wallace og Gerrbrandt var også meget gode.

Der har dere de tre beste etter min bedømning.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 jul 08, 22:33

altfor varmt til å lage fullstendig spillerbørs, wallace definitivt banens beste, flott mål, takler og leser spillet strålende, offensiv på vingen, leken teknikk - et scoop denne mannen!!!

ellers storspilte patrick-en fantastisk sterk stopper!!resten sånn på det jevne-akkurat nok til å slå et brann som var kompakt defensivt og stort sett tannløse offensivt.

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jul 08, 22:36

Rakk bare de siste 20 minuttene, men det jeg så av Wallace og Barsom var meget bra da. Barsom løp og løp, var god defensivt og viste en herlig innstilling. Wallace har hatt en enorm utvikling på spillforståelsen, nå trer han fram som en mye mer smart spiller enn i starten. God til å bryte foran spillerne.

Trist at det var siste kampen hjemme for Tarik, hadde håpet på et mål. Syns det Jan Rafn fikk ham til å love var flott; han lovte å aldri forandre seg som type! Lykke til Tarik!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jul 08, 22:40

Wallace BB og muligens Barsoms beste kamp i FFK.

Børs (og kanskje også referat) kommer i morgen. Nå er det fest på krykker! Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jul 08, 22:44

Opprinnelig postet av FFK1903
Jøss, hjemme i Bergen? Jeg nekter å tro at du er så kjapt på krykker at du har kommet deg "hjem" og til PCen etter kamp i hvert fall ;)

Ble kamp på tven. Cry

Hatt stor fremgang denne uka, og spesielt de siste par dagene, så hadde jeg visst at jeg var så bra som jeg er i dag tidligere i uka, så hadde jeg vært på stadion i dag. Men det er vanskelig å spå fremtiden, og det var lite som tydet på en såpass stor forbedring.

PS! Anbefaler ingen å pådra seg post-operasjon-infeksjon. Gule stafylokokker kan dere få billig av meg! Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 jul 08, 23:02

ffk mangler en krittspiller og spiss sårt. hvis gardar atpåtil blir lenge ute ser det mørkt ut. barsom kriget idag, men trekker seg atlfor ofte innover i banen hvor han fører ball saaaakte for så ofte å slå en feilpasning, barsom har forhåpentligvis masse å gå på, men per dags dato synes jeg han har skuffet like mye som demba nyren i brann(uavhengig av pris). de fleste innleggene fra sidene i år har kommet fra våre to svært offensive backer(pac og wallace).

 

en ny spiss og ving er så og si et must hvis vi ønsker å kjempe i toppen. det er rett og slett ikke realistisk at ffk skal fortsette denne trenden uten ersattere for tarik og de sentrale midtbanespillerne vi bruker på kantene(barsom, ramberg, thomassen).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 08, 23:29

Per Morten uttalte til TV2 Sport, at de jobber med spillere fra Tippeligaen, blir spennende å se hvem det kan være.

 


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 26 jul 08, 23:33

Bilder er nå på plass. Dere alles favorittfotograf pryder også forsiden av tv2.no i dette øyeblikk.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 08, 23:33

Sikkert Hoff, og Moldskred værtfall..


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 jul 08, 23:41

Opprinnelig postet av ffkmufc

Sikkert Hoff, og Moldskred værtfall..

 

hoff naturligvis ja takk - går rett inn på laget som ving eller tarik-erstatter. moldskred skeptisk, presterte stort høsten ifjor, samt nå. litt som tegstrøm som herjet i en kortere periode.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 08, 23:44
Endret: 27 jul 08, 05:40
Endret av: Patrioten

Han uttaler videre at de skal finne en like god spiller som Tarik. De leter i Norge, skandinavia og hele verden og har siktet ut  noen spillere, vi kommer til å gå på de til uken, det er skandinaviske spillere og de er vi vilige til å betale noe av det de koster.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 23:45

Opprinnelig postet av MortenH
Dere alles favorittfotograf pryder også forsiden av tv2.no i dette øyeblikk.

Hvem er det du ligner på? En eller annen brite mener jeg, en kjent en sådann!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24