Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik blir/ble Herenveen-spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 08, 14:32
Endret: 24 jul 08, 15:37
Endret av: Patrioten

 Heerenveen er vist en klubb som satser.

Viktor Elm lämnar Kalmar FF

Kalmar FF nobbade Heerenveens bud på mittfältsstjärnan Viktor Elm. Nu går 22-åringen som Bosman efter säsongen.

http://www.fotbolldirekt.com/viktor-elm-lämnar-kalmar-ff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jul 08, 14:38

Opprinnelig postet av olsa

Til de som tror Tarik vil mislykkes. Dere tar nok feil. Denne gutten er et funn, også utenfor banen. En mer vennlig og imøtekommende spiller skal man lete lenge etter. Tror nok at han har nok guts til å gjøre det bra, og han lærer nok å bli enda "sterkere" i hodet i Heerenveen.

Er forøvrig enig at han ikke kledde klubbfagene til Heerenveen. Laughing

Jeg kommer til å reise til Nederland for å se han spille, kanskje til våren. Regner med at det er flere som kommer til å turen dit. Det er bare så synd at Heerenveen ligger så langt unna Amsterdam!

Ingenting i Nederland er jo langt unna Amsterdam?

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 jul 08, 14:59

Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av olsa

Til de som tror Tarik vil mislykkes. Dere tar nok feil. Denne gutten er et funn, også utenfor banen. En mer vennlig og imøtekommende spiller skal man lete lenge etter. Tror nok at han har nok guts til å gjøre det bra, og han lærer nok å bli enda "sterkere" i hodet i Heerenveen.

Er forøvrig enig at han ikke kledde klubbfagene til Heerenveen. Laughing

Jeg kommer til å reise til Nederland for å se han spille, kanskje til våren. Regner med at det er flere som kommer til å turen dit. Det er bare så synd at Heerenveen ligger så langt unna Amsterdam!

Ingenting i Nederland er jo langt unna Amsterdam?

du skal klare å komme deg fra heerenveen til amsterdam på 1 time og 23 min ifølge google earth. så det er ikke så langt nei.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 24 jul 08, 14:59

Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av olsa

 

Jeg kommer til å reise til Nederland for å se han spille, kanskje til våren. Regner med at det er flere som kommer til å turen dit. Det er bare så synd at Heerenveen ligger så langt unna Amsterdam!

Ingenting i Nederland er jo langt unna Amsterdam?

 

Jeg er klar. Ligger jo bare en time unna Amsterdam. Det går sikkert et tog. Eller så kan jo Tarik hente oss, hehe.


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 24 jul 08, 19:55

 

Ingenting i Nederland er jo langt unna Amsterdam?

[/quote]

 

Jeg er klar. Ligger jo bare en time unna Amsterdam. Det går sikkert et tog. Eller så kan jo Tarik hente oss, hehe.

[/quote]

Alt er relativt i forhold til avstanderFoot in mouth.

Det tar ca. to timer med toget fra Amsterdam. Det var jo en ide at Tarik kan hente oss Wink. Uansett, jeg skal til Heerenveen ihvertfall. Det blir morsomt å se den byen som er mer kjent for skøyteløp, ihvertfall for meg Laughing.

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 08, 23:29

Så vidt jeg kan huske er det ingen som har intervjuet Abgar Barsom ang. overgangssaken til Heerenveen? Sjekka tilfeldigvis opp Barsom på Wikipedia, og der sto det at han spilte en periode for Tariks nye arbeidsgiver. Visstnok ble perioden preget av skader, og han utrettet ikke mye.

Syns det er rart at norsk media har klart å unngå dette(tar forbehold om at de har intervjuet ham om det, men har ikke hørt eller sett noe).. Når Tarik var aktuell for Frankrike og Le Mans florerte det jo av "Frankrikekjennere", dvs. forståsegpåere som hadde en vag tilknytning til Frankrike, som hadde sitt å si i saken.. ;)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jul 08, 23:50

det ble faktisk nevnt... mer som en kommentar dog

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 aug 08, 16:56

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 aug 08, 20:45

Hm. Litt merkelig at ingen fra klubben møtte ham på flyplassen da, ihverfall når de blåser av 25 mill for fyren..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 aug 08, 21:12

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 05 aug 08, 17:42

Bilder fra første trening!

 

http://www.feanfans.nl/fotos/0809/tarik/tarik.htm

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 aug 08, 22:53

Tarik debuterte for Heerenveen idag.

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=7745

Oversatt ti engelsk:

Good first half hour delivers sc Heerenveen victory on 05 August 2008 sc Heerenveen defeated tonight in Brampton with the Greek Xanthi 2-1. The third oefenzege in a row came with difficulty to stand. The formation of coach Trond Sollied showed two faces. sc Heerenveen showed the first half-hour show excellent football and it was rewarded with two hits, but dropped far back after rest. Xanthi came in the second half does not go beyond a hit, but had seen the opportunities more deserved. The more than two thousand spectators at the sports park Boskfinnen saw sc Heerenveen excellent off. Pranjic led after a quarter for a 1-0 lead and five minutes later ticking Paulo Henrique de within 2-1. In both cases, the continuation of Donovan Deekman. For the Frisian fans, who were in Brampton witness the debut of Kalou and Elyounoussi, there was rust after not much more to enjoy. Xanthi came quickly to 2-1, then got another some handsome k

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 aug 08, 00:12

Tarik med sin første scoring i Heerenveen-trøya:

http://f-b.no/article/20080808/FFK/51644837/1220/NYHET



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3