Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik blir/ble Herenveen-spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 23 jul 08, 09:49

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av BøgeJon

Spår at TARIK misslykkes i Europa. Tror ikke han har det som skal til mtp psyken.

Dette begrunner du med...?

Syns tvert i mot Tarik har en kjempebra psyke! I perioden før LSKkampen var den ene etter den andre av norske "eksperter", "Frankrikekjennere" og andre forståsegpåere ute og uttalte ditt og datt om hvor Tarik burde gå, hva han skulle spise på brødskiva si til frokost osv osv osv osv osv..

Å da prestere såpass bra som han har gjort, står det respekt av! Alle vil ha en bit av ham og han klarer å svare alle på en høflig måte, uten å bli tydelig sliten. Si meg mange andre unggutter som står hver dag og svarer pressen på alt de lurer på uten å være tydelig lei? Og som svarer så mye klokt i media?

Tror ikke han har nok "guts" til å slå seg opp og frem. Det er bare en magefølelse jeg har...

Dessuten så mener jeg at han er overhypa her hjemme. Synes han er god men ikke sååå god. Han har egentlig skuffa i mange kamper i år, samtidig med at han har vært lysende i andre.

Kan jo hende jeg tar feil, men jeg tror han kommer tilbake til Norge lenge før kontrakta med skøyteklubben går ut...

 

 

 

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 08, 10:28

Der tror jeg helt det motsatte, tror og håper han kommer til å blomstre. ;)

Tja, spørs hva man mener med skuffa. Jeg er enig i at han ikke har vært på topp hele tiden, men det har som oftest vært sammen med resten av laget. Dessuten får han vanskelige arbeidsforhold når alle andre lagene er såpass oppmerksomme på ham. Jeg tror han kunne fått en veldig godt høst i rød-hvitdrakt, fordi nå begynner lagene å konsentrere seg om Gardar også. Det ville åpnet mer rom for Tarik, men jeg skjønner godt at han går!

Håper for Tarik og FFKs del at han lykkes- nå melder jo www.f-b.no at FFK kun fikk 25 millioner, halvparten av hva de hadde håpet på. Men de respekterte Tariks ønske, og koblinga til Le Mans var kun for å øke prisen på Tarik. Smart. :) Men FFK har sikret seg en del prosenter ved videresalg..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 jul 08, 10:36

Hvordan får de til at Tarik kunne gått for det dobbelte når ingen andre enn to klubber kom med noe konkret og Le Mans var hentet inn som "pressmiddel" og var uaktuelt helt fra starten.

Tror heller prisen ville gå ned jeg da om ikke noe skjedde nå......


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 jul 08, 10:41

Opprinnelig postet av bjorn

Hvordan får de til at Tarik kunne gått for det dobbelte når ingen andre enn to klubber kom med noe konkret og Le Mans var hentet inn som "pressmiddel" og var uaktuelt helt fra starten.

Tror heller prisen ville gå ned jeg da om ikke noe skjedde nå......

 

Burde være fornøyd med 25 millioner og en bra videresalgsprosent.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 08, 10:55

Så vidt jeg husker fra artikkelen jeg leste i de enda tidligere morgentimer enn det er nå, sto det vel(orker ikke sjekke opp) at de hadde håpet på det dobbelte for ham..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 10:56

Opprinnelig postet av bjorn

Hvordan får de til at Tarik kunne gått for det dobbelte når ingen andre enn to klubber kom med noe konkret og Le Mans var hentet inn som "pressmiddel" og var uaktuelt helt fra starten.

Tror heller prisen ville gå ned jeg da om ikke noe skjedde nå......

Det var nok flere klubber enn Le mans som var interessert. Le Mans kan nok ikke matche 40-50 mill. Tipper en klubb fra england har vært på banen her. 40-50 mill. er tross alt ikke store overgangsummen i PL. Synd for FFK at Tarik har blitt så hekta på Heerenveen.

Håper tarik har valgt riktig. Jeg tviler på det. Sollied spiller 4-3-3. Jeg tviler det passer Tarik så godt. Undecided

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 jul 08, 11:19

Hvis ikke Tarik hadde gått dit nå ville vi nok sitti igjen med betydelig mindre, for ingen andre var på banen.... og Tarik kunne blitt her ut sesongen eller til neste sommer.

Pengemessig tror jeg vi skal være ganske happy....


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 08, 11:22

Tarik får 4 mill i året


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 jul 08, 13:21
Endret: 23 jul 08, 13:33
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av Snæbbis

Lykke til Tarik! Så håper vi du ender i Milan/Barcelona osv. og sikrer oss en videresalgssum på en 60 mill kr. Nå har du å utvikle deg og bli jævlig god gutt!Wink

 

Før han trapper ned i Barcelona eller Milan, ser jeg helst att han blir CLmester for ManU. Wink

 

Edit:Tarik vil tjene ca 2.481.389,6 Euro på 5 år etter dagens kurs. Men i realiteten blir det 992.555,83 EUR på to år, før han går til ManU for svimlende 600 MILL. i 2011.

Kontrakten forhandles selvfølgelig med Ole Gunnar  Cool

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 23 jul 08, 13:42

Tarik gikk for EUR 3.500.000,- ihht. transfermarkt.de. Det tilsvarer vel mellom 28 - 29 mill avhengig av valutakurs...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 jul 08, 13:52

transfermarkt.de har null troverdighet.

Virker basert på mediaskriblerier rundt om.

F.eks:

  • Wallace var ikke gratis, kostet noen millioner han.
  • Vuorinen solgt for 125.000? Han ble vel fristilt.
  • Brenne ble ikke solgt for 400.000 Euro (3,2 mNOK), men nærmere 7-7,5 mNOK.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 jul 08, 14:42

Urk. Overgangssummen for Stoor er oppe i 30 mNOK nå... EM og CL er en grei arena å vise seg frem i...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 14:53

Opprinnelig postet av Holters

Urk. Overgangssummen for Stoor er oppe i 30 mNOK nå... EM og CL er en grei arena å vise seg frem i...

Sånn går det når spilleren og klubben går for høyeste bud. Synd det ikke var slik med Tarik Foot in mouth

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 23 jul 08, 15:14

Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Holters

Urk. Overgangssummen for Stoor er oppe i 30 mNOK nå... EM og CL er en grei arena å vise seg frem i...

Sånn går det når spilleren og klubben går for høyeste bud. Synd det ikke var slik med Tarik Foot in mouth



Synes det er flott at en tar hensyn til spilleren - det kan i neste omgang føre til at det er lettere å få inn nye spillere dersom en vet at FFK tar hensyn til deres karriere - og ikke bare tenker penger:
Setter pris på at FFK tar et personalansvar og tør  og de unges spillernes karriere framfor ekstra kroner


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 15:21

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Holters

Urk. Overgangssummen for Stoor er oppe i 30 mNOK nå... EM og CL er en grei arena å vise seg frem i...

Sånn går det når spilleren og klubben går for høyeste bud. Synd det ikke var slik med Tarik Foot in mouth



Synes det er flott at en tar hensyn til spilleren - det kan i neste omgang føre til at det er lettere å få inn nye spillere dersom en vet at FFK tar hensyn til deres karriere - og ikke bare tenker penger:
Setter pris på at FFK tar et personalansvar og tør  og de unges spillernes karriere framfor ekstra kroner

Det er visst dyrt å være snill og ha ryktet i behold, ja .

Hvis målet med dette er å lokke talenter fra hele landet slik som RBK gjør, så får vi håpe det slår til. Undecided

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 jul 08, 15:34

Opprinnelig postet av stjernengutt

 

Før han trapper ned i Barcelona eller Milan, ser jeg helst att han blir CLmester for ManU. Wink

 

Edit:Tarik vil tjene ca 2.481.389,6 Euro på 5 år etter dagens kurs. Men i realiteten blir det 992.555,83 EUR på to år, før han går til ManU for svimlende 600 MILL. i 2011.

Kontrakten forhandles selvfølgelig med Ole Gunnar Cool

 

For 600 mill. er det tilogmed nesten greit at han går til ManUMoney mouth

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 08, 20:36

Tarik har spilt idag? Stemmer det?? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2087355.ece

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 20:40

Opprinnelig postet av SirLion

Tarik har spilt idag? Stemmer det?? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2087355.ece

HÆÆ!!! Surprised

Er dette mulig da? Har han glemt FFK helt Cry

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 23 jul 08, 20:49
Endret: 23 jul 08, 20:52
Endret av: Rey

Heerenveensupporterne ble like overrasket over at livescore meldte om mål av Tarik. I følge den offisielle siden til Borussia Monchengladbach så var det Danijel Pranjic som scorte på straffen.

Og Når NRK meldte at de snakket med Tarik etter at han kom tilbake til Fredrikstad onsdag ettermiddag er det vel ganske tydelig at han ikke er i Tyskland

ANB har med andre ord drete seg ut med den artikkelen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 24 jul 08, 14:12

Til de som tror Tarik vil mislykkes. Dere tar nok feil. Denne gutten er et funn, også utenfor banen. En mer vennlig og imøtekommende spiller skal man lete lenge etter. Tror nok at han har nok guts til å gjøre det bra, og han lærer nok å bli enda "sterkere" i hodet i Heerenveen.

Er forøvrig enig at han ikke kledde klubbfagene til Heerenveen. Laughing

Jeg kommer til å reise til Nederland for å se han spille, kanskje til våren. Regner med at det er flere som kommer til å turen dit. Det er bare så synd at Heerenveen ligger så langt unna Amsterdam!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3