Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik blir/ble Herenveen-spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 jul 08, 00:13

Opprinnelig postet av Lemmy

Syns det er forferdelig trist å miste en så god fotballspiller- men mest kommer jeg til å savne ham som person! Det tror jeg også spillergruppa vil gjøre.. Han er en utrolig flott type, ønsker ham ALT godt i sin fotballkarriere! Herlig gutt!

Noen som vet åssen det ligger an med hvor mange utlendinger vi kan ha i troppen osv? Må vi kjøpe norsk? Da bør jo Espen Hoff være et aktuelt navn, hvis ikke er jeg sikker på at FFK kommer til å handle en ny god spiller fra utlandet. Bruk masse penger og bruk dem klokt, vi trenger en ny toppspiss!

Det jeg er mest bekymret over er åssen spillergruppa vil takle dette..Har inntrykk av at Tarik er en skikkelig humørspreder som laget trenger..

Espen Hoff har avvist FFK og sagt nei til samtaler.

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jul 08, 00:13

Opprinnelig postet av Pavlov

Hm.. Er det bare meg som ikke klarer å se at Tarik er uerstattelig?

Målscoreren Tarik er nok ikke helt umulig å erstatte, men profilen, mediayndlingen, landslagsspilleren og fredrikstadgutten Tarik er umulig å erstatte.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 jul 08, 00:24

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Opprinnelig postet av Bob Page
Jeg sier bare en ting i denne saken, forsvinner Tarik, forsvinner alt håp om medalje i år...

 

Om ikke alt håp forsvinner, så reduseres det betraktelig ja, det er jeg enig i. Tanken på at Tegan skal inn og sørge for de samme taktene klinger liksom ikke helt riktig - men la meg inderlig overraskes.

Det skal hentes inn en erstatter da, eller gjøres et forsøk i det minste, jeg er skeptisk når jeg ser hvor dårlig vi har lykkes med spisskjøp hver eneste gang, vet det er den vanskeligste plassen å handle, men den eneste spissen vi har kjøpt som har blitt noe i nærheten av god nok er Gardar, og det tok jaggu tid.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 jul 08, 00:25

Liker ikke spillere som forlater en klubb midt i sesongen men uansett lykke til Tarik


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jul 08, 00:28
Endret: 22 jul 08, 00:34
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av paco

Liker ikke spillere som forlater en klubb midt i sesongen men uansett lykke til Tarik

Når resten av Europa har sesonger som ikke passer med våre, så blir det sånn. Det er, dessverre, mest ideelt for nordmenn å forlate ligaen om sommeren. Det er da TL-spillere er i best form, og kommer rett til sesongoppkjøringen. Rundt juletider er det stikk motsatt: TL-spillerer er ute av form, mens resten av Europa er midt i sesongen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jul 08, 00:37

Opprinnelig postet av paco

Liker ikke spillere som forlater en klubb midt i sesongen men uansett lykke til Tarik

 

Ingeting å si på spilleren, her er det klubben som kløner til for seg selv..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 08, 06:50

hvorfor kløner klubben her ?

---------------------------

http://keiko99.net


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 jul 08, 09:08

Klart det er trist at en sympatisk og god spiller som Tarik forsvinner fra klubben, men på den andre siden tror jeg det er positivt for klubben at man også får penger inn i kassa.

Ingen spillere er uerstatlige og jeg håper på at FFK finner en eller flere bra spillere som kan gå inn å forsterke laget. 

Seriegull i 2008 er det vel ingen som egentlig har tro på, men at klubben klarer en plass blandt de 6 beste bør være en god målsetning.

Lykke til Tarik !!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 22 jul 08, 09:48

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Noen som skjønner hva de nederlenderne har skrevet på www.fredrikstadfk.no

Ifølge freetranslation.com står det som følger (direkte oversatt):

 

Nr. 1

Tarik you are welcome by our warm club where each soak the stadium stiffen is sold off.  Where we you will receive as a hero and always will applaud. 

 

Nr. 2

Tarik Elyounoussi travels to the Netherlands and Heerenveen on Tuesday till revision in the club.  We wrote not under overgangspapirene and remains the light in the negotiations, but Tarik travel look at to the Dutch Heerenveen on Tuesday the circumstances and in each legesjekk, the affirmation of sport administrative head of FFK, Per Morten Haugen. 

As for the Dutch top Tarik Elyounoussi in the future can become.  Tarik player probably yet FFKs next competition against the fire on Saturday.  On this moment not yet Tarik day is has been ended summon on the job and it perhaps not so strange after many tankevirksomhet the future from now of the. 

not totally dutch maarja

 

Nr. 3

Tarik, welcome!  Sc Heerenveen is the way to the absolute top, thought of Huntelaar (now Ajax), Sulejmani (now Ajax), Van Niselrooy (now Real Madrid), Alves (now Middlesbrough), Samaras (now Celtic) Tomasson (after oa AC Milan now Feyenoord).  Welcome by the most beautiful club of the Netherlands!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 jul 08, 10:29

Opprinnelig postet av paco

Liker ikke spillere som forlater en klubb midt i sesongen men uansett lykke til Tarik

Regner med at du var rimelig misfornøyd med Morgan, som gikk fra Lyn til FFK midt i sesongen?Wink


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 22 jul 08, 12:49

Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Noen som skjønner hva de nederlenderne har skrevet på www.fredrikstadfk.no

Ifølge freetranslation.com står det som følger (direkte oversatt):

Positivt, altså. Hyggelig!

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 jul 08, 15:21

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 08, 16:23
Endret: 22 jul 08, 16:23
Endret av: Patrioten

I følge Radio Fredrikstad skal det være pressekonferanse i Herrenveen klokken 17.00. Da blir nok Tarik presentert som ny spiller i klubben.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jul 08, 17:15

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=7662 noen som er flinke til å oversette? overskriften skjønner jeg betyr velkommen men.. hehe..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 22 jul 08, 17:18
Endret: 22 jul 08, 17:19
Endret av: Oslo

Tarik signerte for 5 år (?)

 

Oversatt direkte fra freetranslation.com:

 

Sc Heerenveen has gotten an attacker to Friesland for the second time within 24 hour.  After Monday all Bonaventure Kalou became vastgelegd, insured the Frisian club self today of the services of the Norwegian talent Tarik Elyounoussi of the Norwegian Fredrikstad FK.  The 20-birthday attacker became for a period of five year vastgelegd. 

Tarik Elyounoussi (23-02-1988) moved on young age of Morocco to Norway.  On 17-birthday age, he made its debut for Fredrikstad FK.  The super-fast and adroit attacker played the ended four seasons forty competition duels for the Norwegian club in which he nineteen time accurately was. 

The Noor of Morrocan origin beard are not able to face curry through during its interlanddebuut Uruguay, in May this year, the ball already after four minutes against the to hunt.  The attacker was exclaimed in 2006 and 2007 till talent of the year in Norway.  Tarik Elyounoussi came this season for Fredrikstad FK in four duels in action in which he to score five time know. 

There was many interest for the talent.  According to the media next to sc Heerenveen also Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea, Ajax and FC Groningen in Tarik Elyounoussi had been interested. 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jul 08, 17:21

Google-oversettelse

sc Heerenveen explains Norwegian talent Elyounoussi fixed
July 22, 2008
sc Heerenveen for the second time within 24 hours an attacker to Friesland met. After Monday Bonaventure Kalou was already committed, assured the Frisian club today from the offices of the Norwegian talent Tarik Elyounoussi of the Norwegian Fredrikstad FK. The 20-year-old attacker was for a period of five years.

Tarik Elyounoussi (23-02-1988) moved at a young age from Morocco to Norway. At age 17 he made his debut for Fredrikstad FK. The fast and agile attacker played the last four seasons forty competitieduels for Norwegian club where he was nineteen times accurately.

The Noor of Moroccan descent bore sensation when his interlanddebuut against Uruguay in May this year, the ball after only four minutes against the ropes to hunt. The attacker was founded in 2006 and 2007 as the talent of the year in Norway. Tarik Elyounoussi came this season for Fredrikstad FK in four duels in action which he knew in scoring five times.

There was much interest in the talent. According to the media were next sc Heerenveen also Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea, Ajax and FC Groningen in Tarik Elyounoussi interested.

Later more

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 08, 17:44

I følge papirutgaven til Dagladet, kommer ikke Anders Grönhagen til å få de store summene å handle spillere for.

Blir spennende å se om forsterkningene våres kommer i kveld, eller i morgen, Per Morten Haugen uttalte ett, eller annet at sted erstatteren skulle raskt på plass.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 jul 08, 17:58

Jeg synes Tarik fortjener en stor avskjedsbanner fra Plankehaugen mot Brann! Det vil vel bli hans siste hjemmekamp på stadion i denne omgang!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 08, 18:15

Opprinnelig postet av solano2

Jeg synes Tarik fortjener en stor avskjedsbanner fra Plankehaugen mot Brann! Det vil vel bli hans siste hjemmekamp på stadion i denne omgang!

spørs nok om det lar seg gjøre på så kort tid. er ikke bare å lage et banner på 3-4 dager. hvis de ikke har regnet med at han forsvinner å allerede er igang med å lage noe for han.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jul 08, 18:33

Da var han klar for 5 år.. siste kampen blir Brann kampen på Lørdag... http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080722/FFK/283069749/1220/NYHET#

Takk for alt Tarik og lykke til i NederlandSmile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24