Husk meg
Brukernavn
Passord

Utvidelsespotensialet til Stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 jul 08, 14:36

Behold den som den er i noen år til. Den er mer en stor nok. (foreløbbig)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 jul 08, 14:38

Tenker med grøss og gru på det forspranget de største lagene/byene kan få med EM til Norge. Med arenaer på 30-40 000 i Stavanger, Trondheim og Bergen + en hovedarena i Oslo på 50 000. FrownYell

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 jul 08, 14:41

Opprinnelig postet av benksliter`n

Tenker med grøss og gru på det forspranget de største lagene/byene kan få med EM til Norge. Med arenaer på 30-40 000 i Stavanger, Trondheim og Bergen + en hovedarena i Oslo på 50 000. FrownYell

EM til Norge ? tror jeg aldri skjer,..dessverre.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 08, 15:23

Har heller ikke noen tro på EM til Norge, og en stadion på 50.000 i Oslo høres ut som galmannsverk for min del. Hvor ofte vil den bli fyllt opp da, og tenk dere hvis Lyn skal spille hjemmepkamper der (hihihi). Klubbene hvor de eventuellt skal bygge på til 30-40.000 vil også få store vedlikeholdsutgifter som neppe kan forsvares ved billettsalg, og jeg nekter å tro at feks. Viking kan fylle en stadion på 30.000 jevnlig. Skulle det bli noe skandinavisk EM så gjør de nok slik som i Sveits/Østerrike og bygger på midlertidige løsninger.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 23 jul 08, 09:07

Så lenge man må stå i kø 30 minutter for å komme over gangbrua, eller bruke 1 time med bil fra stadion og til St.Croix er det ikke vits å bygge ut stadion. Det er mange som er hyppe på kamp, men som ikke gidder alt peset med å komme seg til og fra stadion når infrastrukturen er så j.... dårlig.

Ergo må man vente med en evt utvidelse til den nye Kråkerøybrua kommer (dvs om en evighet)

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 jul 08, 11:03
Endret: 23 jul 08, 11:04
Endret av: Jonek

Utvidelses av stadion er en viktig forutsettning for å utvikle klubben videre. Det er viktig med flere VIP plasserog selvfølgelig en utvidelse av tilskuerkapasiteten.

Her må supporterforeningene i klubben på banen. PH har 4000 medlemer og de bør ha synspunkter på hvordan det skal gjøres. Ståplass seksjon er en viktig del av utvidelsen av stadion med tanke på stemning og atmosfære, VIP plasser er viktig pga økonomi og sitteplasser for de som ønsker det.

Bygg en etasje over kortsidene og kapasiteten bør da ligge på ca 15500.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 23 jul 08, 14:14

Uansett hva folk måtte mene, skal FFK satse så må de over 15000. UEFA har vel det som grense for CL-arenaer?? FFK skal vel dit?? La oss si at FFK vinner tippeligaen i år og klarer å kvalifisere seg til CL. Da må vi spille på Ullevaal. Kanskje ikke den verste arenaen for FFK, men kiipt nok.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 15:09

Opprinnelig postet av varheim

Uansett hva folk måtte mene, skal FFK satse så må de over 15000. UEFA har vel det som grense for CL-arenaer?? FFK skal vel dit?? La oss si at FFK vinner tippeligaen i år og klarer å kvalifisere seg til CL. Da må vi spille på Ullevaal. Kanskje ikke den verste arenaen for FFK, men kiipt nok.

Kravet for å spille CL i fremtiden kan bli en stadion med kapasitet på min.  20 000 tilskuere og det er vel 15 000 nå.

Jeg skrev dette for lenge siden.

Dette er grunne for at jeg har "Bygg på stadion til 20 000!" nede på siden min Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 23 jul 08, 15:33

Tror uansett at 20000 er for stort for byen nå. Så det kravet håper det blir lenge til blir en realitet. men hvis FFK blir hele regionens lag. Dvs at Måzzinger innser at FFK er fylkes stolthet og er det eneste topplaget, i tillegg til at de fra indre synes det er helt rimelig å dra en times tid for å se toppfotball. Ja, da er jeg enig at 20000 er naturlig. For å få til dette må FFK være et topplag som vinner titler over en periode på flere år.

Da er det bare å begynne med å vinne tippeligaen i år + cupen. Så er vi i gang!!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 jul 08, 17:39

Opprinnelig postet av FFK1903

Tja, ikke vet jeg hvordan de reglene er. Det bør vel gå an å tette hjørnene uten at langsidene røres, kan muligens bygge videre fra kortsidene, slik at det blir en "halvkake" på kortsidene. Om det blir pent er jeg dog litt i tvil om, og gressmatta vil jeg da helt sikkert lide i lengden.

 

De får ikke lov til å bygge på de gamle værkstedsbyggningene. Det er derfor den ene storskjermen er festet midt på den ene kortsida og ikke i hjørne som den andre...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24