Husk meg
Brukernavn
Passord

Uenige med Wehrman

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 19 jul 08, 13:38

Syntes vi kan gi han en 3,5år kontrakt jeg. Runar Berg holder jo et solid nivå til å være snart 38.

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jul 08, 15:24

Opprinnelig postet av MariusFFK

Syntes vi kan gi han en 3,5år kontrakt jeg. Runar Berg holder jo et solid nivå til å være snart 38.

det er virkelig ikke mulig å sammenlikne runar berg og raymond kvisvik. berg er en 110% profejsonell spiller som trener hardt og tar vare på kroppen sin. det er grunnet dette og gode gener at den mannen fremdeles presterer på et tilfredsstillende nivå. har absolutt ingen tro på en kvisvik i TL som 36åring!mangler seriøsitet og profesjonalitet. generelt sett får ikke eldre karer så lange kontrakter av gangen, og når du atpåtil ser ut som kvisvik så virker det som gutten mangler selvinnsikt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 19 jul 08, 15:27

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av MariusFFK

Syntes vi kan gi han en 3,5år kontrakt jeg. Runar Berg holder jo et solid nivå til å være snart 38.

det er virkelig ikke mulig å sammenlikne runar berg og raymond kvisvik. berg er en 110% profejsonell spiller som trener hardt og tar vare på kroppen sin. det er grunnet dette og gode gener at den mannen fremdeles presterer på et tilfredsstillende nivå. har absolutt ingen tro på en kvisvik i TL som 36åring!mangler seriøsitet og profesjonalitet. generelt sett får ikke eldre karer så lange kontrakter av gangen, og når du atpåtil ser ut som kvisvik så virker det som gutten mangler selvinnsikt.

Det er Wherman vi snakker om da. Ikke RaymomdWink

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jul 08, 15:34

Synes det er rart at ikke FFK ønsker å signere en 3,5 års kontrakt med Wherman, men heller en 2,5 års kontrakt.

Whermann vil uten tvil (i mine øynke) holde et høyt nivå i 3,5 år til (fyren fylte vel nettopp 30??) og det må fa være ønskelig for FFK og ha våre beste og viktigste spillere på lange kontrakter?

Hadde det vært lønn og sign-on-fee de forhandlet om hadde jeg kjønt det men hvis det medfører riktighet at det er 2,5 år vs. 3,5 år som er problemstillingen mener jeg FFK ledelsen gjør en feil her.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jul 08, 16:28
Endret: 19 jul 08, 16:36
Endret av: Holters

Wehrman fyller 31 år i august. (født 16.08.1977).

Det er nok ikke så enkelt som at det bare er lengden de har igjen å forhandle om. Det er nok en økonomisk side ved dette også.

De kontraktene vi har fått skissert tilsier at Wehrman ved kontraktslutt er:

  • 2,5 års kontrakt (ut 2010) - 33,5 år
  • 3,5 års kontrakt (ut 2011) - 34,5 år

Mye kan skje i den alderen. Kroppen forfaller. Man blir ofte mer utsatt for skader, og så videre. Jeg forstår FFK, men tror nok de blir enige.

En kuriositet er at Kvisvik fyller 34 år i november, og vil ha en treårskontrakt (37 år).

Synes ikke disse to sakene kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 08, 17:36
Endret: 19 jul 08, 17:37
Endret av: Patrioten

Terje Høili ønsket seg Kasey og fikk han, så han fikser nok at han blir værende de årene Kasey vil


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 jul 08, 11:49

Opprinnelig postet av bateman

det er virkelig ikke mulig å sammenlikne runar berg og raymond kvisvik. berg er en 110% profejsonell spiller som trener hardt og tar vare på kroppen sin. det er grunnet dette og gode gener at den mannen fremdeles presterer på et tilfredsstillende nivå. har absolutt ingen tro på en kvisvik i TL som 36åring!mangler seriøsitet og profesjonalitet. generelt sett får ikke eldre karer så lange kontrakter av gangen, og når du atpåtil ser ut som kvisvik så virker det som gutten mangler selvinnsikt.

Herregud mann, har du anti-Raymondsjuken eller? Patetisk. Kan du ikke holde deg til Kasey i denne tråden?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jul 08, 12:06

Noe sier meg at du har et eller annet forhold til Kvisvik, HotDream. Du går virkelig i skyttergrav for ham her inne. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jul 08, 16:31
Endret: 20 jul 08, 16:32
Endret av: bateman

haha, sorry mariusffk!!fullstendig feil mann jeg argumenterte for der!!Tongue out sløvt! tror det var brukerbildet ditt som "lurte" megWink

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 aug 08, 08:36

De er fortsatt uenige og nå vil Wehrman bort:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2136661.ece

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 aug 08, 08:44

Skandale om dette skjer, men tror nok det bare er en måte å få fart på sakene i styret ved å skape uro og ønske seg vekk. Personlig tror jeg dette ordner seg.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 aug 08, 09:39

Er de ordene som står i nettavisen tatt fra munnen til Werhman så er det krise,gi mannen det han vil ha han har en stor del av æren for at vi er der vi er og de behandler vel ikke han like dårlig som de har behandlet Kvisvik


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 15 aug 08, 09:52

Opprinnelig postet av paco

Er de ordene som står i nettavisen tatt fra munnen til Werhman så er det krise,gi mannen det han vil ha



Det nytter vel ikke å drive en klubb på denne måten heller. Det vil fort føre til at alle skal ha bedre betalt enn naboen. Har vi lovet en ting skal det holdes og så skal vi være ryddige i forhandlinger og heller ikke love mer enn vi kan holde. I år er Wehrman god, neste år vet vi ingen ting om


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 aug 08, 09:57

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av paco

Er de ordene som står i nettavisen tatt fra munnen til Werhman så er det krise,gi mannen det han vil ha



Det nytter vel ikke å drive en klubb på denne måten heller. Det vil fort føre til at alle skal ha bedre betalt enn naboen. Har vi lovet en ting skal det holdes og så skal vi være ryddige i forhandlinger og heller ikke love mer enn vi kan holde. I år er Wehrman god, neste år vet vi ingen ting om

Lønnen til Werhman er faktisk langt under snitt til og være en av lagets viktigste spillere.Hvor viktig han ville bli viste ingen med sikkerhet men det ser vi jo nå.Bort med Tarik,Kvisvik og Werhman så blir det bra


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 15 aug 08, 14:18
Endret: 15 aug 08, 15:00
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av paco
Bort med Tarik,Kvisvik og Werhman så blir det bra.

Amen. Og inn med litt flere næringslivstopper og andre kanoner i ledelsen, så bærer det garantert rett til himmels.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 aug 08, 16:01

Ja ser ihvertfall at Høili er enig med meg hehe,er vist også nok av penger til spillerkjøp


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 08, 16:15
Endret: 15 aug 08, 16:15
Endret av: denialsander

"- Hoff er knalldyr. Det er penger til å signere han, men er det bedre med en Hoff enn med tre andre spillere. Skal en akseptere at han har 100 % mer i lønn enn noen andre spillere i klubben. Hvordan vil resten av troppen reagerer på det. Eller skal FFK bare lukke øynene, og tenke kortsiktig, spør Høili."

Kortsiktig tenking er vel kanskje først og fremst å gi en spiller minst 100% mer lønn en den nest mest betalte for så å vente på flodbølgen som kommer etterpå...

Jeg vil dog si at jeg synes det er fint med EN god HOFF enn tre andre dårlige spillere som hentes som stallfyll, men...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 aug 08, 16:32

Det er sant det der. Se hvordan det har gått med Brann etter at Huseklepp fikk en lønn på rund 3(?) millioner. Var vel Guntveit som plutselig skulle ha det samme.

---------------------------

Fredd


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 08, 16:38

Synd Hoff er så grisk. Vet ikke om jeg vil ha en spiller som ikke vil spille her egentlig, som også krever vanvittig mye penger. Da er det verre med Wehrman..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24