Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK2 - Lørenskog

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 08, 11:05

I dag klokken 19.00 spiller FFK2 mot et av topplagene, er det noen som vet laget?

 


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 10 jul 08, 20:59

Fy faen.... 0-6 er stygt selv med masse unggutter.......


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jul 08, 21:08

Oi da!!

Stygt å si det,men lukter desverre nedrykk av FFK2 nå....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 jul 08, 23:15

ser ikke så fryktelig bra per dags dato nei....utrolig synd hvis vi skulle rykke ned, 2div er en helt annen klasse enn 3div-kanskje der vi ser det største spranget, altså fra 3div opp til 2div. uansett lenge igjen og fullt mulig å klare plassen

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 08, 08:24

De beviser jo at de for dårlige til å spille der, da er det jo like greit å rykke ned, de nest beste får jo ikke akkurat selvtillit av å tape kamp ettern kamp, er det ikke bedre med spill i 3.divisjon, da vinner og scorer man i hvertfall?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jul 08, 08:28

Nå spilte jo ikke de nest beste i går. FFK2 stilte med tilnærmet juniorlag. Den eneste med tippeligaerfaring var Fofana.

Når vi da stiller med en haug med tenåringer mot et lag som satser mot opprykk og ligger på andreplass i serien, så kan man egentlig ikke vente annet enn tap.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 08, 08:37

Var det ikke ment at juniorene skulle utvilke seg med spill i 2.divisjon?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 jul 08, 09:32

Det bør vel satses noe annerledes på 2.laget, dersom det skal være ett alternativ.

Virker som "noen" i det sportslige apparatet ikke tar FFK2 alvorlig.

Skal de nest beste i A.stallen ha muligheter til utvikling gjennom matching må FFK 2 benyttels i sterkere grad.

Eller er FFK2 et symptom på at stallen er alfor tynn.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 jul 08, 11:16

 

Ismaël Béko Fofana, Andreas Tegström, Michael Trulsen, Brian West, Martin Vigdal Elvestad, Raymond Kvisvik,

Serge Konan Kouadio, Christian Halvorsen, Vidar Martinsen, Agim Shabani og Christian Halvorsen er alle i a-lagstroppen.

Hvorfor spiller ikke de fast på 2-laget? Ta vekk de med skader, men de andre burde jo helt klart spille der. De er anatt i FFK og er på jobb i klubben.

Der er jo meningsløst at voksne fotballspillere bare skal trene mens unge jr.spillere må ha flere kamper + trening i uka.

Er det noen som kan svare på dette??

 


---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jul 08, 11:34

Halvorsen spiller fast på 2-laget. Ellers regner jeg med at de som var aktuelle for kamp mot LSK på søndag ikke spilte. Det forklarer ihvertfall hvorfor Tegan, Kouadio, Martinsen, Thomassen og Shabani ikke spilte. Men syns det var rart at West ikke var i troppen. Greit at han er ferdig som Tippeligaspiller, men han burde vel fortsatt kunne klare å hjelpe rekruttlaget.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 11 jul 08, 12:20

Er Rostad og Aune kompetente?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 jul 08, 17:40

Aune virker dyktig


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 jul 08, 19:50

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er Rostad og Aune kompetente?

Jeg synes at det ser meget bedrøvlig ut det som skjer med 2.laget . Det var jo veldig viktig å rykke opp til den allnorske serien slik at fotballen ble bedre for rekruttene. Men  hva skjer ?Det virker som om de fleste gir  blanke i laget. Det er skam for en klubb som FFK hvis de ikke klarer å holde 2.laget oppe i 2.divisjon. Ser jo tendensene for de andre rekruttlaga fra tippeligaen. Om de to nevnte trenerne holder mål får andre ta seg av, men Rostad har vel ikke lyktes så mye så vidt jeg kan ta på sparket.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jul 08, 21:07

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg synes at det ser meget bedrøvlig ut det som skjer med 2.laget . Det var jo veldig viktig å rykke opp til den allnorske serien slik at fotballen ble bedre for rekruttene. Men  hva skjer ?Det virker som om de fleste gir  blanke i laget. Det er skam for en klubb som FFK hvis de ikke klarer å holde 2.laget oppe i 2.divisjon. Ser jo tendensene for de andre rekruttlaga fra tippeligaen. Om de to nevnte trenerne holder mål får andre ta seg av, men Rostad har vel ikke lyktes så mye så vidt jeg kan ta på sparket.

Mulig de heller satser på å matche juniorene tøft i steden for å matche de dårligste som er i A-stallen, og så når det begynner å knipe så setter de inn dem da i steden.

Ellers, Rostad ?? Før han kom til oss i 2.div., så trente han vel Athene Moss, noe som fikk Terje Høili til å  steile.  Uten om det så har han vel også trent Askim. Det er det jeg kommer på i farta. Ellers hadde han vel noe med talentutvikling å gjøre i VIF. Jeg vil ikke akkurat den karen har så veldig mye å slå i bordet med.

Aune ?? Ja, hva i tusan har han å bidra med ?? Trent Lisleby eller no. Og juniorene til FFK.Vil ikke si at jeg har så veldig tiltro til noen av disse. Ei heller Ahlsen når han var rundt laget. Ahlsen trent Østsiden, er ikke veldig mye å slå i bordet han heller.

Men, et stort men, kan vi egentlig forvente noe mer på 2.div./ junior-nivå ?? Jeg vil i såfall si at det ikke er nok til å få fram de nestbeste.

Siste jeg har hørt er at de skal starte FFK-gutt igjen slik det var i gamle dager. Helst hadde jeg sett at de satte i gang med FFK-smågutt slik det var før også. Er nok eneste måten å få fram lokale spillere på laget igjen. Byprosjektet har jeg dessverre liten tiltro til.

Jeg har hørt det koster 3 mill. i året for å drifte dette. De regna med å få fram 1 spiller i året . Da må jeg nesten få spørre hva de har fått fram. Halvorsen, Trulsen, Elvestad og Shabani ?? Fått fram ?? Ingen av disse er mer enn 2.div. spillere i mine øyne.


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 11 jul 08, 22:32

Nå er vel egentlig Rostad ikke trener for FFK2,men for juniorlaget. Er Aune som til vanlig har hovedansvaret her, men han var ikke med i går

---------------------------

There`s only ONE United


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jul 08, 22:54

Opprinnelig postet av Keano

Nå er vel egentlig Rostad ikke trener for FFK2,men for juniorlaget. Er Aune som til vanlig har hovedansvaret her, men han var ikke med i går

Spiller ingen rolle uansett. Sånn som jeg ser det så holder de ikke mål i det hele tatt.

Og Joar Dahle og kompani som har Byprosjektet, hva har de for noe å slå i bordet med ?? Knapt noe så vidt jeg vet. At de er greie folk er en annen sak. Arnie er en kjernekar han, men dessverre ingen kapasitet til å få fram spillere. Er vel kun på det administrative han kan bidra med her i så måte.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 jul 08, 23:11

Det er ingen som holder mål for deg da Rune ;)

Har mine bekymringer for "byprosjektet", hvis noe sånt skal være noe vits må det være skikkelig kompetanse i det sportslige teamet og jeg har mine tvil, korriger meg gjerne men tror ikke det er nok penger til å få noe sving på det rett og slett.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jul 08, 23:41

Opprinnelig postet av bjorn

Det er ingen som holder mål for deg da Rune ;)

Har mine bekymringer for "byprosjektet", hvis noe sånt skal være noe vits må det være skikkelig kompetanse i det sportslige teamet og jeg har mine tvil, korriger meg gjerne men tror ikke det er nok penger til å få noe sving på det rett og slett.

Er vi enig da jo bjorn Tongue out


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jul 08, 10:58
Endret: 12 jul 08, 10:59
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Siste jeg har hørt er at de skal starte FFK-gutt igjen slik det var i gamle dager. Helst hadde jeg sett at de satte i gang med FFK-smågutt slik det var før også. Er nok eneste måten å få fram lokale spillere på laget igjen. Byprosjektet har jeg dessverre liten tiltro til.

Jeg har hørt det koster 3 mill. i året for å drifte dette. De regna med å få fram 1 spiller i året . Da må jeg nesten få spørre hva de har fått fram. Halvorsen, Trulsen, Elvestad og Shabani ?? Fått fram ?? Ingen av disse er mer enn 2.div. spillere i mine øyne.

Øhh... Tarik??? (Lasse Staw kom kanskje "bakveien" fra Borg?) Du tror vel ikke at det skal proppe frem et nytt stjerneskudd hvert eneste år fra Byprosjektet? Hvilket lag i Norge er det egentlig som klarer dette? Og hva er egentlig tre millioner i året? I forhold til enkelte spillerlønninger som har vært de siste årene, så er vel dette noe av det bedre FFK bruker penger på, om det så skulle dukke opp en ny Tarik "bare" hvert femte år.

Men, det er jo ikke akkurat uvanlig at du er dønn negativ til det aller meste heller. Det går vel et par skuddår mellom hver gang du kommer med noe optimistisk her inne, du kommer som regel rekende hver gang du har noe negativt å komme med. Jeg har til gode å se deg overøse laget med skryt etter en god kamp. Av dine 30 siste innlegg ser jeg i hvert fall ingen innlegg som har kommet etter FFKs kamper de rundt to siste månedene. Det er selvsagt lov det, men å kritisere Byprosjektet, og kritisere spillere som Truslen og Elvestad som faktisk en gang kan slå til ennå virker rart. Så lenge enkelte av de blir tatt inn i A-stallen så er det også kvalitet i dem.

Hva gjelder FFK2 så burde uansett varsellampene blinke. Det var samme greia i fjor også, de lå nede lenge før de begynte å klarte på tabellen, og da gikk det veldig bra. Var vel oppe på en delt 3/4. plass en stund? Å få FFK2 i tredjedivisjon etter så mange forsøk på å de opp ville vært utrolig synd.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 12 jul 08, 12:21

Når jeg leser det Rune Haugen skriver  ler jeg like godt hver gang. Maken til negativ tulling. Ikke en gang klarer han å komme med noe positivt. At Byprosjektet er ræva er det siste store. Når du kjønner så lite av fotball og talentutvikling ville det vært bedre om du holdt helt kjeft. Slike "synsere" som RH har man egentlig ikke mye bruk for i noen klubb.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24