Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Viking-FFK (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 jul 08, 10:08
Endret: 08 jul 08, 12:43
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av GurrBass

Stokholm mener at FFK ikke er no topplag,vi kom dit bare for å ta et poeng..

Stokholm er passe dum med slike uttalelser... Selv om Viking ikke har vært så gode hjemme i år som de pleier være er det få lag som kommer til en Viking stadion for å overkjøre Viking med aggressivt angrepsspill.

FFK hadde god defensiv kontroll og hvis vi hadde vært superheldige med uttellingen kunne vi ha ledet med 2-3 mål etter første omgang.

Hvis FFK er så utrolige like andre lag de møter, da burde de jo også være forberedt på det - og være i stand til å spille bedre, siden de er så %¤#!"# mye bedre enn slike lag. Og da er det jo minst like merkelig at Viking ligger på 9. plass og FFK på 2....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 08 jul 08, 10:42

Må si at Viking er et lag jeg begynner å mislike ganske sterkt etterhvert, Røsler, Stokholm, Soma, Ross.... Sikkert flere også, en udregelig sytegjeng rett og slett.

Barsom ligna jo skummelt mye på Fares i Kopps med den busefangern!

Synd ikke skuddet til Ramberg gikk inn. Mener å kunne se på spillestilen til Ramberg at han har vært mye plaget av skader tidligere, synes han trekker seg litt for ofte. Er jo kanskje ikke rart hvis det ligger litt i bakhodet på ham, han har jo tross alt vært erklært forballinnvalid. Hadde han trøkt til litt hardere og trekt seg litt sjeldnere ala Gahsi mener jeg han hadde holdt tett oppunder landslagsklasse.

Oppløftende å se at opphaug var ganske mye bedre på stopper- enn på backplass slik at fraværet til Gerrbrandt ikke var så farlig som jeg fryktet.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 jul 08, 13:07

VG mener at det var det at "Raio Piiroja ble liggende nede i eget felt da Viking jaget 2-1-scoring i sluttminuttene av andre omgang" som Rösler ble grinete for.

Det burde jo være kjent at Raio ikke er den som blir liggende hvis han har mulighet til å reise seg igjen - han reiser seg kanskje til og med litt FOR fort, ifølge enkelte (husker en del snakk etter den andre Hammarby-kampen, hvor tre fjerdedeler av Hammarby-laget lå i dødskramper kampen igjennom, og noen var irriterte på Raio som ikke fulgte samme opplegg). Personlig er jeg uenig med dem, men samma det.

Uansett faller Röslers angivelige kritikk på sin egen urimelighet. Wink

---------------------------

Svensk magi!


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 08 jul 08, 13:47

Enig i det meste her, gitt... var utrolig deilig å lede i 2 min.

Kjempetreff av Ødegaard, dersom det stemmer at han faktisk mente å curle den inn. Synd Raio følger mann, og Runar blir lurt. Tror likevel FFK slipper mye snakk om en ufortjent seier dersom de hadde holdt nullen helt inn.

Barsom understreket selv hvor tåpelig alt han gjorde i går var, ved å stille med den røverbarten... Resten av gutta hadde i hvert fall overvekt av gode løsninger fremfor å bedrive ablegøyer og NM i feilpassninger. Ett skudd var alt jeg noterte som positivt... synd...

Et lite apropos - hva syns man om løsningen med den lange ballen på Gardar og Tarik som må satse på en tilfeldig passning i ny og ne..? Jeg for min del kan ikke helt skjønne at den ukontrollerte dempingen på brystet, tre-fire touch for å få kontroll, før en motspiller plukker ballen, funker særlig bra... Mulig dette er den beste løsningen - jeg antar det, siden man velger den..?

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jul 08, 15:12

Må si at Viking er et lag jeg begynner å mislike ganske sterkt etterhvert, Røsler, Stokholm, Soma, Ross.... Sikkert flere også, en udregelig sytegjeng rett og slett.

 

veldig enig, glemmer heller ikke stockholms stempling av en liggende tarik på stadion ifjor, skulle vært direkte rødt!!ser trynene til gaarde, stockholm og ross underveis i kampen at dette er lite sumpatiske karer. sutrehuer av dimensjoner, brukte mer tid på dommern enn kampen...videre er hjemmepublikummet i stavanger en gjeng sutrehuer as well. piping hele veien!!fikk virkelig en god dose viking-hat etter denne kampen...må ikke glemme røsler som mangler folkeskikk, blir mest trist på hans vegne...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 08 jul 08, 16:16

Ijeh er også lett å hate i mine øyne.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 08 jul 08, 20:24

Opprinnelig postet av TheDude

 

Barsom ligna jo skummelt mye på Fares i Kopps med den busefangern!

 

 

Jeg begynte å bli redd, etterhvert som jeg leste tråden her. Men heldigvis var det ikke bare meg som hadde lagt merke til bremsen til Barsom. Ærlig talt, det er noe av det jævligste jeg har sett.

 

Syns vi skal være fornøyd med poengdeling her. Personlig synes jeg Ramberg gjør en solid kamp. Runar overasker også postivt.

Tarik? 30 mill. Slå til.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 08, 20:31

LSK var dumme som sa opp Røsler.. Flink trener..

Hvorfor han klikka på grønis igår aner jeg ikke men.. Har mista sansen for Viking, og det gleder meg stort at Velicka forsvinner, kan han se hvor lett han blir blåst for hver gang han legger seg ned..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jul 08, 21:33

Opprinnelig postet av Costanza

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

Sikker paa det? Han har spilt bra og fortjener forsaavidt plassen, men det skulle ikke forundre meg om det er Agim som spiller back heller. Etter hva jeg har hort har han gjort det bra paa treninger i det siste..

Ellers er jeg i utlandet og fikk ikke sett kampen, men 1 poeng er sterkt paa bortebane mot Viking- uansett aassen spillet var. Stokhom maa gjerne kalle oss feige som gaar for uavgjort, men jeg for min del syns det er positivt. Naa har vi tatt poeng paa tre av Norges verste bortebaner- Alfheim, Lerkendal og Viking Stadion pluss at vi spilte bra i Bergen; da er jeg mer enn fornoyd med prestasjonene! Laget spiller mye mer kynisk og klokt paa bortebane naa- positivt!

 

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 08, 21:37

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Costanza

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

Sikker paa det? Han har spilt bra og fortjener forsaavidt plassen, men det skulle ikke forundre meg om det er Agim som spiller back heller. Etter hva jeg har hort har han gjort det bra paa treninger i det siste..

Ellers er jeg i utlandet og fikk ikke sett kampen, men 1 poeng er sterkt paa bortebane mot Viking- uansett aassen spillet var. Stokhom maa gjerne kalle oss feige som gaar for uavgjort, men jeg for min del syns det er positivt. Naa har vi tatt poeng paa tre av Norges verste bortebaner- Alfheim, Lerkendal og Viking Stadion pluss at vi spilte bra i Bergen; da er jeg mer enn fornoyd med prestasjonene! Laget spiller mye mer kynisk og klokt paa bortebane naa- positivt!

 

Fofana har gjør det også bra treningen, men klarer ikke å prestere i kamp, det er sikkert det samme med Agim.


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 08 jul 08, 21:50

Agim gikk ut med strekk på baksiden av låret i kampen mot østsida idag,det så ikke bra ut.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 jul 08, 22:17

Opprinnelig postet av Lærkula

Agim gikk ut med strekk på baksiden av låret i kampen mot østsida idag,det så ikke bra ut.

Håper Patrik er tilbake snart. Ikke bra med disse skadene i midtforsvaret.

Hvordan spilte Vidar i midtforsvaret idag?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 09 jul 08, 02:33

han vidar spilte en grei kamp,men det var et par ganger han misberegna ballen,hadde østsida vært litt giftere foran mål så kunne det ha straffa seg. han er nok et stykke unna første elvern

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 09 jul 08, 12:39

Opprinnelig postet av SirLion

LSK var dumme som sa opp Røsler.. Flink trener..

Hvorfor han klikka på grønis igår aner jeg ikke men.. Har mista sansen for Viking, og det gleder meg stort at Velicka forsvinner, kan han se hvor lett han blir blåst for hver gang han legger seg ned..

I beg to differ! Røsler har gjort Viking om til ett av "kjempe" lagene, som faktisk spiller bedretent på eget gress.

Lite spill og masse kjemping. De skal jaggu være glad de fikk poeng, slipper inn mål i det 80ende minutt.

Så mye penger det er brukt på Viking burde de spilt mye bedre, har ikke så mye tro på at de kommer til å avansere så mye..

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 jul 08, 14:00

Rõsler sammen med Ijeh er 2 gode grunner til jeg faktisk unner Viking all den motgang de kan få.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 jul 08, 14:29

Har noen sett skråbikk på Viking-FFK og Barsom som Sheriff med hatt og stjerne? Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3