Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Viking - FFK (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 08, 17:39
Endret: 07 jul 08, 19:17
Endret av: Rey

Hoveddommer: Sælen, Kjetil
Assistentdommer: Vangen, Odd Arne
Assistentdommer: Randen, Jan Petter
Observatør: Dingen, Arnor
4.dommer: Hansen, Trond-Egil
NFF-delegat: Hansen, Kjell Johan

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 jul 08, 22:18

Lagoppstilling:

Tommy Runar (Erik M. Bråthen) - Jan T. Ophaug, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Wallace Fernando Pereira - Hans Erik Ramberg, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Joachim Thomassen - Tarik Elyounoussi, Gardar Johansson.

Kvisvik, Kouadio og Barsom ille nærme 1-elleveren. Var hvertfall godt å se at Thomassen holdt nivået på den måten. Sånn til vanlig ville jeg nok hatt med Barsom i startoppstillinga, men han har vært en skuffelse i det siste. Benken passer bra nå, han får heller slå tilbake. Kvisvik må opp 2-3 hakk når det gjelder det fysiske.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jul 08, 22:21

grønis rulerer svært lite-tipper vi får barsom og ramberg på kantene. sentral midtbane, spissene og forsvarsrekka gir seg selv. håper dog thomassen får fornyet tillit, ramberg er IKKE ving.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 jul 08, 22:30

Opprinnelig postet av bateman

grønis rulerer svært lite-tipper vi får barsom og ramberg på kantene. sentral midtbane, spissene og forsvarsrekka gir seg selv. håper dog thomassen får fornyet tillit, ramberg er IKKE ving.

Jeg tok med Ramberg litt på trass, han er alt annet enn ving, men jeg synes han er i brukbar form. De andre (Kvisvik, Barsom og Kouadio) har ikke overbevist meg noe særlig i år.

Drømmen hadde selvsagt vært en fit-for-fight Kvisvik på venstre, og en uredd og spillesugen Kouadio på høyre side. Ville også byttet ut Gardar med Fofana hvis ivorianeren også hadde funnet formen. Potensialet til Fofana er utvilsomt høyt, er snart på tide han beviser at han kan prestere i Tippeligaen. Pr dags dato er spissplassene udiskutable.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jul 08, 07:11

Håper på Barsom på høyre og Thomassen på venstre


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jul 08, 08:53

Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper på Barsom på høyre og Thomassen på venstre

Second that! tar sikkert noen kamper før Thomassen tar nivået for fullt. Men mener det er riktig å satse på han. Han kommer bare til å bli bedre og bedre!

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 jul 08, 08:56
Endret: 02 jul 08, 08:56
Endret av: Per Egil

Hvordan går det i denne kampen, Husgutt? Wink

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jul 08, 09:38
Endret: 02 jul 08, 09:38
Endret av: Husgutt

Sikkert motsatt av hva jeg tror. Men tror faktisk på uavgjort her.

 

Edit: hva er motsatt av uavgjort egentlig? hehe

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 02 jul 08, 10:56
Endret: 02 jul 08, 10:59
Endret av: Frode

Sånn logisk blir det vel uavgjort det også...så da MÅ du få rett da ;-)

Tror på 0-1 og borteseier... Mål av WFP ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 02 jul 08, 11:38

Dette her blir en tøff kamp, men har faktisk litt trua. Jeg holder meg hjemme også, og da øker trua bare mer(de taper hver gang jeg drar:P). 

Håper vi fortsetter som mot Vålerenga, men vil ha inn Barsom istedetfor Kvisvik. Kvisvik har vel bevist flere nok ganger at han er en "hjemmespiller". Czwartek vil jeg også ha med, han bidrar 10 ganger så mye offensivt som Ophaug, og han kan være god å ha, med tanke på farten til Ødegaard!

Tipper 2-2.. Kanskje 1-2 :)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 jul 08, 14:08

per dags dato ser jeg kun rbk og stabæk på viking-nivå, så vinner vi denne skal jeg gå trheim-oslo!neeeeeida!!(en spøk altså)Tongue out  vi mangler et par,tre klassespillere for å henge med heelt der oppe sesongen ut(spiss og minst én ving). thomasse ønsker jeg som et slags frimerke på ødegaard som står for det meste av vikings oppbyggende offensive spill, videre plukker wehrmann ut hissigproppen stockholm(som tråkket en liggende tarik i ribbeina på stadion ifjor), gaarde har vært svak denne sesongen så han frykter jeg ikke. offensivt må vi stole på gardar-tarik-med hjelp fra gashi. barsom har ikke klart å bidra så fryktelig mye til nå-på tide å gjøre det. med bedre alternativer ville ikke han fått spilletid slik formen er nå...problemet er at koadiou,ramberg og kvisvik har enda mindre å bidra med...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jul 08, 19:47

Opprinnelig postet av bateman

 problemet er at koadiou,ramberg og kvisvik har enda mindre å bidra med...

Og det sier du ut fra siste kamp, eller?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 jul 08, 00:10

Kouadio og Thomassen på hver sin kant.To unge uredde spillere med fart som tørr og utfordre


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 08, 07:47

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 jul 08, 16:14

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av bateman

 problemet er at koadiou,ramberg og kvisvik har enda mindre å bidra med...

Og det sier du ut fra siste kamp, eller?

 

jepp, koadiou har vist så og si ingenting i rød/hvit drakt på 1.5år i klubben. Når det gjelder ramberg er det i denne sammenheng snakk om en vingplass-ramberg er ingen ving, dog en brukbar backup sentralt(noe vi så sist mot enga som du bemerker), kvisvik horribel på bortebane, står planta med beina på midtsirkelen i de 80min han får spille, nei la unge og arbeidsvillige thomassen slippe til!!han er definitivt fremtiden-står for det motsatte av raymond. thomassen er mer en et arbeidsjern også, viste fin teknikk til tider. ingen av riksmediene som nevner thomassens vakre lobb over til tarik som igjen serverer raymond som ikke kan unngå å score(enga kampen).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jul 08, 08:24

Opprinnelig postet av bateman

 jepp, koadiou har vist så og si ingenting i rød/hvit drakt på 1.5år i klubben. Når det gjelder ramberg er det i denne sammenheng snakk om en vingplass-ramberg er ingen ving, dog en brukbar backup sentralt(noe vi så sist mot enga som du bemerker), kvisvik horribel på bortebane, står planta med beina på midtsirkelen i de 80min han får spille, nei la unge og arbeidsvillige thomassen slippe til!!han er definitivt fremtiden-står for det motsatte av raymond. thomassen er mer en et arbeidsjern også, viste fin teknikk til tider. ingen av riksmediene som nevner thomassens vakre lobb over til tarik som igjen serverer raymond som ikke kan unngå å score(enga kampen).

Med andre ord og tvert imot det du skriver; det du skrev var ikke basert på innsatsen til disse i siste kamp, men innsatsen fra opp til 1,5 år tilbake i tid. Da burde du kanskje også tatt med hva Raymond presterte i kampen på Viking Stadion i fjor???

Du har rett i at Thomassen definitivt er en mann for fremtiden, og "står for det motsatte av Raymond". Innsatsen i siste kamp var upåklagelig, men å si at han har "viste god teknikk til tider" etter å ha lagt en luftig passning til Tarik (du kaller det lobb) i løpet av en kamp?

Enig i vurderingen av Kouadio...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jul 08, 09:29
Endret: 04 jul 08, 10:01
Endret av: Holters

Thomassen hadde også en nydelig gjennombruddschip til Ramberg på slutten, som ble blåst over målet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 04 jul 08, 10:00

Enig Holters! Den pasningen hadde virkelig fortjent en bedre skjebne. Den var utsøkt...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 jul 08, 12:06

Synd det var Ramberg som var mottager, det vet vi jo alle hvordan ender Embarassed

Thomassen var positiv han, turte å prøve men det stokket seg litt når han kunne lagt inn etpar ganger.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 jul 08, 13:02

Med andre ord og tvert imot det du skriver; det du skrev var ikke basert på innsatsen til disse i siste kamp, men innsatsen fra opp til 1,5 år tilbake i tid. Da burde du kanskje også tatt med hva Raymond presterte i kampen på Viking Stadion i fjor???

 

til hotdream-denne diskusjonen her blir lite konstruktiv når du snur og vender på det jeg skriver. at det nevnes 1.5år på koadiou har ingenting med de andre å gjøre, det var kun for å understreke hva den mannen har prestert-eller ikke prestert. innhoppet hans mot enga var som så og si alt vi har sett fra den kanten: tja...thomassen hadde et par fine forseringer og kombinasjoner, samt kopierte han fabregas kjippen far EM på spanias 3-0 mål mot russland.

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3