Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Vålerenga (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 jun 08, 11:05

Opprinnelig postet av FFK1903

Staw

Ophaug - Piiroja - Gerrbrand - Pereira

Thomassen - Ramberg - Wehrman - Kuadio

Elyounoussi - Jóhannsson

 

Hvis du bytter om på Kouadio og Thomassen er jeg enig i den oppstillingen der. Av det jeg har sett, så er Thomassen er helt klart bedre på venstre kant enn på høyre. Tror dagens reservelagskamp får en del å si for laguttaket. Kvisvik, Kouadio og Thomassen er alle tatt ut i kamptroppen, så de som gir best inntrykk i dag starter nok på mandag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 11:13

Har i grunn ikke sett noe spesielt av Thomassen, kun hørt at gjort det stabilt som venstreback i en treningskamp - så det ble egentlig tilfeldig at han havnet der. Kan jo også skje at Kvisvik får én siste sjanse på å bevise at laget trenger han, selv om jeg tviler. Han blir vel kastet innpå hvis FFK ligger an til tap eller uavgjort mot slutten vil jeg tro.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jun 08, 15:00

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Patrioten

Gode nyheter om Lasse, http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1141/1/

Kommer nok flere gode nyheter om Lasse i nær fremtid. Utrolig morsomt at det går så bra for en så ung keeper i Tippeligaen.

Som at han nettopp har signert en 4-årskontrakt med FFK? Laughing Flott for klubben! Lasse har vist at han er en mer enn god nok keeper, og jeg gleder meg til fortsettelsen! Keepere blir jo bare bedre og bedre, som regel..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 27 jun 08, 10:54

[quote=FFK1903]

Opprinnelig postet av Plankebærær
Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Jepp, spesielt det siste avsnittet stemte overraskende bra om deg ;)

Opprinnelig postet av vpn.no
Forholdet til Klanen
Klanen har et godt forhold til alle sine supportere og i Fredrikstad bor det ca. 71.000 av dem. De spanderer gladelig øl og klapper for deg når du kommer til byen det er ikke noe å bli sur for. Mest av alt minner Fredrikstad og Plankehaugen meg om han som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Ingen likte ham men han stilte alltid med øl, foreldrenes leilighet som festlokale og lignende, selv om alt vi etterlot oss var ødeleggelse og kaos. Vi aksepterte derfor hans nærvær.
Akkurat slik vil det se ut når vi nå fyller båter, busser og biler med for å innta deres festninger. Et alvorlig kaos etter at vi robber dere for 3 poeng og svir av hele møkkabyen.
Mer fortjener dere ikke etter at dere gnukka på billettene og bare lot oss få 900 seter!

 

Klanen elsker Fredrikstad. Jeg vet ikke om en supportergruppering som har en så inderlig kjærlig holdning til oss som Klanen. Det lyser kjærlighet til byen vår gjennom hele artikkelen.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 27 jun 08, 13:09

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Opprinnelig postet av Plankebærær

Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Kjære vene, klarer ikke å bli imponert. Ta deg en tur til bydelen Vålerenga og du blir glad du er fra Fredrikstad. Kjør over disse brautende oslofolka FFK

Helt enig. De fleste som heier med Enga har aldri satt sine ben på Vålerenga. Har blitt et "pent" strøk som "kultureliten" i Oslo som nå er lei av at plebsen flytter inn på Grunerløkka flytter til. Mulig å kjøpe seg litt Oslo-identitet og glemme at du egentlig er fra Kløfta eller Snåsa.

Kanskje noen burde opplyse artikkelforfatteren om at i tillegg til de 900 billettene Klanen fikk har Hafslund fått flere hundre som de bruker på tur på mini - Klanen? Stakkars oss som må høre på de forferdelig pipe-skrika til Klansunga. Det er det værste på Ullevål. Å ha de skrikerunga i svingen til venstre. Får en kjærlig mor (som jeg jo er) lyst til å kjøpe AG og sette den på Family.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 08, 13:25
Endret: 27 jun 08, 16:34
Endret av: FFK1903

 

Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Klanen elsker Fredrikstad. Jeg vet ikke om en supportergruppering som har en så inderlig kjærlig holdning til oss som Klanen. Det lyser kjærlighet til byen vår gjennom hele artikkelen.

De glemmer nok ikke 2006, hvor vi slo Start, slik at de ble seriemestere.

Mod (pølse): Tok vekk 500 meter med sitering.

Mod: FFK1903: Ikke jeg som har skrevet det der, endret til riktig bruker :o)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 jun 08, 13:31
Endret: 28 jun 08, 13:28
Endret av: pølse

Opprinnelig postet av Patrioten
De glemmer nok ikke 2006, hvor vi slo Start, slik at de ble seriemestere.

2005 ble vif seriemester.

Mod (pølse): Tok vekk 1000 meter med sitering.

Mod: FFK1903: Ikke jeg som har skrevet det der, endret til riktig bruker :o)

Mod (pølse): Endret til RIKTIG bruker Tongue out

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 27 jun 08, 15:00

Holm og Strand er uaktuelle mot FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 08, 17:39
Endret: 27 jun 08, 17:49
Endret av: Patrioten

Hvis vi slår Vålerenga til mandag er det vår 100 hjemmeseier noensinne i Tippeligaen i følge http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2033339.ece


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 jun 08, 18:56

ffksupporter.net: Før kampen FFK - Vålerenga

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jun 08, 00:21

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvis vi slår Vålerenga til mandag er det vår 100 hjemmeseier noensinne i Tippeligaen i følge http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2033339.ece

I følge artikkelen så blir dette vår 100 hjemmeseier i Tippeligaen? og de skriver også at Enga har vunnet seks bortekamper i Fredrikstad mens vi bare har vunnet fem? Hvilken utregningsmodell bruker de??? Vi har vel vært i Tippeligaen i knappe fire og en halv sesong - så kampen mot Vålerenga blir vår 58. hjemmekamp i Tippeligaen totalt. Og ikke alle disse endte med seier ....  Og vi har vel møtt Vålerenga kun en gang pr sesong hjemme i Fredrikstad, noe som tilsier at dette blir vårt femte møte i Tippeligaen. Og de fire foregående møtene på Fredrikstad Stadion har endt med to seire til FFK, en uavgjort og en seier til VIF.

"Mandagskampen ender ifølge statistikken mest sannsynlig med borteseier.

Martin Andresens mannskap har vunnet seks bortekamper i Fredrikstad i Tippeliga-sammenheng, mens hjemmelaget kun har vunnet fem.

Vinner derimot FFK, blir det klubbens 100. hjemmeseier i Tippeligaen noensinne."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 08, 00:40
Endret: 28 jun 08, 00:50
Endret av: Holters

De regner fra 1972, da de to nordligste fylkene fikk lov til å delta i toppserien. Å bruke "Tippeligaen" er altså feil.

Edit: De regner vist fra 1963, da man la om en avdeling kalt førstedivisjon (de to nordligste fylkene kunne ikke kvalifisere seg før i 1972, som nevnt over).

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 08, 13:20

Ser for meg Kasey Wehrman- Martin Andresen/Kristoffer Hæstadduellen som en meget interessant duell. Dommeren(husker ikke hvem i farta) har gitt ut mange gule kort, så jeg håper Wehrman holder hodet kaldt mot en Andresen som sikkert vet at Wehrman har et bra temperament.. Sånnsom Wehrman herja med Lyns midtbane i treningskampen, håper jeg han fortsetter. Enorm fysikk og veldig gode pasninger ut på kantene!

Jeg tror faktisk at vinneren av midtbaneduellen er det laget som vinner kampen. Derfor er jeg ganske sikker på at Grönhagen tildeler Joachim Thommassen en av plassene i midtbanefireren. Hvem det blir av Kouadio og Kvisvik tror jeg er helt åpent, personlig håper jeg på Kvisvik. Kouadio har tilgode å imponere meg, Kvisvik har faktisk hatt en del bra kamper. Og, han mente jo selv at han var godt trent foran denne sesongen, men han har faktisk ikke hatt så mange sjanser til å vise seg frem..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 28 jun 08, 23:24

Er det noen som vet om det er noen billetter igjen til PH feltet?

Skulle hatt en billett i PH feltet....

Aristokraten er vel stengt i morra?


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jun 08, 12:32
Endret: 29 jun 08, 12:33
Endret av: SirLion

Sist jeg sjekka var alt utsolgt gitt.. Og aristokraten er stengt imorra, men tror de har en billettluke på stadion, dersom bilettene ikke er utsolgt..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 29 jun 08, 15:24

Opprinnelig postet av GoFFK

Er det noen som vet om det er noen billetter igjen til PH feltet?

Skulle hatt en billett i PH feltet....

Aristokraten er vel stengt i morra?

 

Jeg var og kjøpte i går (Lørdag) ca kl 18:30 og da var det 30 billetter igjen totalt (alle på PH-feltet). Tvilsomt at det er noen flere ledige i morgen da. Lykke til!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 08, 21:22
Endret: 29 jun 08, 21:56
Endret av: Patrioten

- Glad vi slipper å møte Daniel

http://www.vif-fotball.no/article2036775.ece

 

- Vi skal gripe sjansen

http://www.vif-fotball.no/article2036924.ece


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 30 jun 08, 08:12

Skal vi bruke Aftenpostens "eksperttippere" som mal, blir det uavgjort i dag. De har som regel 3 riktige kamper av 7 hver runde. Denne runden har gått inn med 2 riktige og 4 feil, så da står uavgjort resultatet de tippa om FFK - VIF statistisk sterkt - dessverre.

Men vi kan jo håpe at dette blir den runden de tar feil og vi grisebanker Enga så grundig som de fortjener. Cool

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 30 jun 08, 09:02

Det er litt press på VIF her nå, hvis de taper denne kampen blir de liggende 8 poeng etter oss, og da ser det stygt ut i forhold til medaljer...med seier derimot er de 2 poeng bak oss og de er med i kampen for fullt.

Håper de tenker mye på dette slik at nervene sniker seg inn...

Dette gjelder oss også selvsagt, men jeg tror vi bør kunne senke skuldrene og angripe kampen....(vil uansett ligge på 2.plass etter kampen)

NB! Idag er det viktig at alle (dere som sitter rundt på andre tribuner også) synger og presterer ekstra godt på tribunene! Ikke noe er så godt som å overdøve klanen, selv om det blir tøfft. Scorer vi først går det bra...men motsatt...DA er det viktig at vi ikke gir opp!

 

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jun 08, 09:09

Tror dessverre vi taper. Men jeg pleier jo å ta feil.hehe

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24