Husk meg
Brukernavn
Passord

Derfor er ikke Norge i EM

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 jun 08, 14:40

Syntes alle skal ta seg 5 min til å lese denne artikkelen på aftenposten. Utrolig godt skrevet, anbefalles virkelig å lese.

Her gir han skylda for dette til nettopp NFF på grunn av at man ikke skiller de beste og dårligste på et tidligere stadium. Det er jo dette de gjør i andre ligaer som feks den nederlandske, engelske osv.

Hva syntes folket her inne om dette? Tror dere dette kan være grunnen?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 14 jun 08, 14:43
Endret: 15 jun 08, 13:12
Endret av: Martin

En link hadde vert fint Laughing

 

 

ok fikk den nå i går er litt treg......

 

http://www.aftenposten.no/debatt/article2482751.ece

 

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jun 08, 14:53

Innlegget i Aftenposten kan leses her. Poengene er gamle og velkjente, og jeg er fortsatt enig. Dette er i hvert fall én av årsakene til at Norge sliter i internasjonal fotball.

 


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 14 jun 08, 17:04

Om dette er grunnen til at Norge ikke er en god fotballnasjon eller har spillere av internasjonal toppkvalitet kan nok være riktig.  Men bør dette være hovedfokuset til idretten?

 Det viktigste er, etter mitt syn, at flest mulig er i aktivitet og har det gøy med den idretten de har valgt.

Om tidligere topping fører til frafall mener jeg det vil være et sykdomstegn for idrettsbevegelsen om de velger å gå i den retningen framfor å satse på å få flest mujlig i aktivitet lengst mulig.

 

 


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 14 jun 08, 18:17

Vi er ikke med i EM fordi vi simpelthen er altfor dårlige.

Men det er klart, en litt hardere linje i barneidretten hadde vært på sin plass. Så lenge de som vil spille og ha det gøy også  kan få utøve sin idrett.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24