Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey 08/09

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 okt 08, 13:01

Opprinnelig postet av mygg

Svein Bergstrøm rydder kontoret

Ser ut til at Bergstrøm får ordnet opp i mye gammelt rot der oppe på Trara.

Bra!

 

Er nok langt på overtid at noe sånt her skjer, men fint at det faktisk gjør det.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 16 okt 08, 15:56

Opprinnelig postet av Patrioten

For dere som ikke vet det flytter Jonas Garbrielsen til Sverige

Nei, det gjør han ikke.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 okt 08, 16:47

Jammen godt at Bergstrøm tar tak og prøver å rydde opp i dette her! Hvem er det som har hatt ansvaret for økonomien de siste årene?? Når det finnes ubetalte regninger fra opp til to år tilbake kan ikke vedkomende ha vært særlig økonomisk smart! Skremmende!!

Håper ikke Bergstrøm har kommet inn forsent!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 okt 08, 16:48

Opprinnelig postet av MadMax

Opprinnelig postet av Patrioten

For dere som ikke vet det flytter Jonas Garbrielsen til Sverige

Nei, det gjør han ikke.

Link ?? Patrioten har i hvertfall lagt ut en som viser det.Surprised


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 16 okt 08, 17:32

www.f-b.no

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 16 okt 08, 21:34

Svein Hansen skulle tydeligvis aldri hatt noe verv over saftblander i Stjernen. Men det irriterer meg at folk har veldig lett for å peke fingre til Stjernen med en eneste gang det er noe, mens gudbenådede FFK får hjelp høyre og venstre for alt mulig - DET er liksom helt greit.

Her er linken om Gabrielsen for øvrig, selv om mannen har et stort ego så synes jeg det er bra at han blir. Mannen er både norsk og lokal.

http://f-b.no/article/20081016/SPORTEN01/900701934/1240/SPORTEN

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 okt 08, 22:43

Surt tap på sudden mot Frisk. 3-4.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 okt 08, 14:48

Det her går bare en vei, konkurs!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 17 okt 08, 15:21

Opprinnelig postet av Liraren

Det her går bare en vei, konkurs!

Dette er drøyt, Bergstrøm får sparken på grunn av samarbeidsproblemer...

Stjernen-styret må skjerpe seg. Hvorfor sparke den som prøver å rydde opp? Hva styret å skjule?

 

---------------------------

Osloaristokrat


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 okt 08, 16:12

Men i svarte f.... Sparke svein bergstrøm?? Det må da ligge noe mer bak en slik avgjørelse en at han har vært åpen angående en vanskelig økonomisk situasjon? Skjønner ingenting av detta her hvis det skjer! Kan jo ikke bare være pga dette med økonomien, det er det jo ikke Svein Bergstrøm som har skylda i??

 

Syns forøvrig ikke noen peker finger på stjernen i dette tilfellet, må være lov å sette søkelyset fra media og supportere/vanlig mann i gata når byens hockey lag sliter pga noe som ser ut til å være personlige feil når det gjelder økonomi rot! Jeg for min del hadde lurt på akkurat det samme om dette gjaldt FFK!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 okt 08, 19:33

Forstår ikke hva som skjer. At Bergstrøm som har et hjerte for klubben og så lang jeg har forstått det har vært dyktig i klubben skal spareks for å si det som er sant...............  Hva skjer i Stjernen??????


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 okt 08, 14:25

Opprinnelig postet av MadMax

Svein Hansen skulle tydeligvis aldri hatt noe verv over saftblander i Stjernen. Men det irriterer meg at folk har veldig lett for å peke fingre til Stjernen med en eneste gang det er noe, mens gudbenådede FFK får hjelp høyre og venstre for alt mulig - DET er liksom helt greit.

Her er linken om Gabrielsen for øvrig, selv om mannen har et stort ego så synes jeg det er bra at han blir. Mannen er både norsk og lokal.

http://f-b.no/article/20081016/SPORTEN01/900701934/1240/SPORTEN

 

Enig på begge punkter mad max. Ett par PH medlemmer på jobben, skulle aldri mer sette sine ben i stjernehallen. At FFK gang på gang  har blitt reddet med langt større summer, tenker de glatt ikke på.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 okt 08, 16:45

Møt opp i hallen folkens. Stjernen spiller glimrende og UNDERHOLDENDE hockey for tiden.

Laget og byen trenger oss nå.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 okt 08, 14:21

Jepp nå er sølvet sikret og vi skal feire oss ferdig på søndag. Nå blir det å dra på hockey for døyve fotballabstinenser. Hadde vært fint om man kunne fått sendt ut noe rundskriv (kanskje e-post?) for å oppfordre PH-medlemmer til å møte opp for å støtte Stjernen. RHE og BRH skal prøve å gi vår støtte til hockeylaget i byen (allerede bidratt litt). Det spilles veldig god hockey oppe i Stjernehallen i år, og når vi får Sparta på besøk den 13 november kan vi faktisk brått kjempe med dem om tabelledelse.


Vector

Knøttespiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 28

Lagt til: 29 okt 08, 19:14
Endret: 29 okt 08, 19:14
Endret av: Vector

Veldig enig i dette, vil i tillegg legge til at Stjernenspillere for tiden ligger på toppen av mange statistikker;

Henrik Höglund er seriens målkonge og poengkonge med 10 mål og totalt 22 poeng.

Nicklas Rahm er seriens assistkonge med 13 assist. (Totalt 15 poeng, 2.plass blant backene)

Johan Olsson har seriens beste +/- med +16, etterfulgt av Henrik Höglund, +14, Johan Berggren, +12 og Kristoffer Holm, +11.

Pål Grotnes har seriens beste redningsprosent med 93,9%.

Så ingen grunn til ikke å møte opp for å se seriens mestscorende lag, Stjernen!

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 08, 07:58

Nå skal Ulf Berg og Plankehaugen støtte Stjernen igjen?

Synes dere at det er riktig, at pengene skal gå dit?

Håper på dugnadsånd

Nå setter ledelsen sin lit til at dugnadsånden skal blomstre. For de er helt avhengig av å prestere utenfor isen, dersom klubben skal komme på fote økonomisk.
- Vi har derfor satt opp 20 inntektsbringende tiltak, hvor vi har gjort et forsiktig anslag på 500.000 kroner, sa Reinertsen.
Han henviste til tre tiltak. Allerede søndag må A-lagsspillerne, medlemmer og styret stille opp på en av tre planlagte dugnader. Deretter står skrapelodd og en inntektsbringende fest for tur.

- Vi setter ikke opp noe telt denne gangen, men satser på pent vær og dermed også plass for alle. Inngangen er gratis. Vi har alliert oss med kokker fra Glemmen Vidregående, og i tillegg kommer både spillere og trener Ulf Weinstock fra Stjernen for å hjelpe til i salgsbodene. Dermed får folk også en fin anledning til å se hvordan Stjernen-spillerne ser ut uten alt utstyret man bruker i kamper, sier Berg til http://www.f-b.no/article/20081031/FFK/353205753/1220/NYHET

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 okt 08, 12:50

Bråket fortsetter.. http://www.f-b.no/article/20081031/SPORTEN01/178216779/1220/NYHET Bergstrøm oppsagt..

Jeg må si at det her begynner å ta litt vel av men..

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 okt 08, 12:53

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå skal Ulf Berg og Plankehaugen støtte Stjernen igjen?

Synes dere at det er riktig, at pengene skal gå dit?

Håper på dugnadsånd

Nå setter ledelsen sin lit til at dugnadsånden skal blomstre. For de er helt avhengig av å prestere utenfor isen, dersom klubben skal komme på fote økonomisk.
- Vi har derfor satt opp 20 inntektsbringende tiltak, hvor vi har gjort et forsiktig anslag på 500.000 kroner, sa Reinertsen.
Han henviste til tre tiltak. Allerede søndag må A-lagsspillerne, medlemmer og styret stille opp på en av tre planlagte dugnader. Deretter står skrapelodd og en inntektsbringende fest for tur.

- Vi setter ikke opp noe telt denne gangen, men satser på pent vær og dermed også plass for alle. Inngangen er gratis. Vi har alliert oss med kokker fra Glemmen Vidregående, og i tillegg kommer både spillere og trener Ulf Weinstock fra Stjernen for å hjelpe til i salgsbodene. Dermed får folk også en fin anledning til å se hvordan Stjernen-spillerne ser ut uten alt utstyret man bruker i kamper, sier Berg til http://www.f-b.no/article/20081031/FFK/353205753/1220/NYHET

 

Her har du tatt to forskjellige saker Patrioten, hvis du leser det siste der så er det Stjernen spillerne som skal hjelpe oss ikke omvendt..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 31 okt 08, 13:51

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Bråket fortsetter.. http://www.f-b.no/article/20081031/SPORTEN01/178216779/1220/NYHET Bergstrøm oppsagt..

Jeg må si at det her begynner å ta litt vel av men..

Drøyt. Bergstrøm får skylda for gjeld og rot som oppstod før hans tid.

 

---------------------------

Osloaristokrat


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 01 nov 08, 01:06

har hørt mye om det som er skjedd,,, å vill si at hvis det jeg har hørt stemmer så er det helt korekt å sparke bergstrøm....

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24