Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 71 6

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 13 jul 08, 23:27

Opprinnelig postet av ffkmufc

Bør vi ikke prøve oss på B H Riise. God spiller som sliter i LSK, men sikker på at han vil blomstre her.

nei vet du hva! endelig kvitt riise i liverpool, så skal det komme en til fredrikstad?

hadde nicket ditt vært ffklfc så hadde du forstått Wink 

---------------------------

med ffk til champions league!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 13 jul 08, 23:32

Opprinnelig postet av FFK1903

I Da hadde jeg heller takket ja til Trond Olsen på venstrekanten. Kan han brukes på høyre så er det jo bare å satse på begge, da har vi fremmadstormende vinger på begge sider. Men, så var det dette med pengene da.

Trond Olsen, var litt over gjennomsnittet i B/G, flopp i LSK deretter flyt og suksess i et B/G med flyt. Torstein Helstad var suksess i Brann, Flopp i Østerike og RBK, før han igjen var suksess i Brann. Pall Gunnarson brukte en og en halv sesong før han lyktes i Stabæk. Hadde de ikke rykket ned ville han antageligvis fått fyken. Moldskred var uønsket i Aafk, men ble suksess i TIL. Poenget mitt er at det er vanskelig, om ikke umulig, å gjøre noen kvalifisert gjetning på hvem som kan bli en suksessrik FFK spiss. Hvem hadde klokketro på Gardar for 1 1/2 år siden?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 08, 23:33

Opprinnelig postet av knut
nei vet du hva! endelig kvitt riise i liverpool, så skal det komme en til fredrikstad?

hadde nicket ditt vært ffklfc så hadde du forstått Wink 

Rolig nå, det er ennå en stund til at vi spiller avgjørende semifinale i Champions League! Og da er det ikke sikkert han på død og liv må gjøre som sin bror.

Men egentlig enig. Liker ikke helt noen av Riise-folka, og hvor plagsomt blir det ikke å ha mor Riise i Plankehaugen skrike "det er min sønn" hver gang han har ballen. Det fine er sikkert at ho tar seg av dustene som kaster flagga i elva. "Ikke gjør slik, sønn min spiller for det laget"...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 jul 08, 23:35

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av FFK1903

I Da hadde jeg heller takket ja til Trond Olsen på venstrekanten. Kan han brukes på høyre så er det jo bare å satse på begge, da har vi fremmadstormende vinger på begge sider. Men, så var det dette med pengene da.

Trond Olsen, var litt over gjennomsnittet i B/G, flopp i LSK deretter flyt og suksess i et B/G med flyt. Torstein Helstad var suksess i Brann, Flopp i Østerike og RBK, før han igjen var suksess i Brann. Pall Gunnarson brukte en og en halv sesong før han lyktes i Stabæk. Hadde de ikke rykket ned ville han antageligvis fått fyken. Moldskred var uønsket i Aafk, men ble suksess i TIL. Poenget mitt er at det er vanskelig, om ikke umulig, å gjøre noen kvalifisert gjetning på hvem som kan bli en suksessrik FFK spiss. Hvem hadde klokketro på Gardar for 1 1/2 år siden?

Det min venn, var nok ingen.. hehe

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 08, 23:39

Han har vel vært god over en lengre periode nå i Glimt? At han ikke ble en suksess i LSK har vel stort sett noe med klubben å gjøre tror jeg. Hadde de gitt han tid og rom litt lengre, så tror jeg faktisk han hadde slått ut i full blomst der også. Det er jo tross alt vinger de mangler der oppe, så det er rart han ikke fikk lengre tid på å overbevise.

Om en spiller har suksess eller ikke har nok mye med spillersystem og mønster klubbene kjører også. Helstad fungerte vel aldri optimalt i RBK i rollen han fikk. Kanskje heller ikke Ødegaard.

Angående Gardar så begynner jeg nesten å lure. Jeg har egentlig aldri hatt troen på fyren, men han viser jo igjen og igjen både vilje, styrke, teknikk og målteft.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 jul 08, 23:48

veldig godt skrevet innlegg av kanogvetalt. det er faktisk ingen garantier for kvalitet uansett hva spilleren har prestert tidligere. olsen er en glitrende ving men er vant med et 4-3-3 som de spiller i bodø, passer han inn i ffks meget godt innkjørte 4-4-2?

 

austnes derimot har jeg troen på, får jo knapt vist seg fram i viking...null tillitt hjelper ikke når du sliter...var fantastisk for aafk og jeg tror neppe det var kun et blaff. hvis tarik selges kunne vi brukt noe av pengene på austnes som ville gått rett inn på laget som rendyrket ving og en solid sign on fee til hoff som en direkte erstatter for tarik.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jul 08, 01:17

velkommen til forumet "kaka"! send mail videre til ffk!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 08, 02:04
Endret: 14 jul 08, 02:05
Endret av: FFK1903

Det var litt av en debut her på forumet :o)


Målraten virker i hvert fall bra. Er det spillere du har sett i aksjon (via tv) eller kun lest om?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jul 08, 02:06

er ivrig tilhenger av Football Manager der denne guilerme du nevner er en av de aller, aller største talentene og de har truffet flere ganger før(ref saviola, aimar, bojan, pato m.flere), så denne mannen er nok laaaangt unna ffks rekkevidde. men markedet i sør-amerika er svært interressant, store muligheter for signeringer av kvalitetesspillere som ville kostet det dobbelte med norsk pass. hva med kvaliteten i USA? ser du kamper fra major league? spillere derfra er heller ikke i samme "vanvittige" prisklasse som norske spillere.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


kaka

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jul 08
Innlegg: 11

Lagt til: 14 jul 08, 02:27
Endret: 14 jul 08, 04:00
Endret av: kaka

Takk for meg...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 jul 08, 03:13
Endret: 14 jul 08, 03:19
Endret av: Rune Haugen

Er det så vanskelig å finne talenter i Amerika ?? Mer enn nok av de. Spørsmålet er om vi er kapable til å få tak i de.

http://www.soccerlinks.net/pages/Clubs_-_Americas/index.html

Jeg lar meg nok ikke imponere så lett kaka. Jeg har surfa nok rundt i utenlandske klubber, og det er flust med bra spillere der ute, men jeg gidder ikke å legge ut de her for det.

Men jeg skal ikke ta motet fra deg med en gang du kommer på dette forumet, så bare fortsett.

 


kaka

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jul 08
Innlegg: 11

Lagt til: 14 jul 08, 03:55
Endret: 14 jul 08, 04:00
Endret av: kaka

Takk for meg...


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 jul 08, 11:14

Fem poster med "takk for meg..." og prat om talenter fra FM, har det hendt noe her jeg ikke har fått med meg?

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 jul 08, 12:01

Opprinnelig postet av kaka

Takk for meg...

Dæven, gir du opp så fort ??


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jul 08, 13:36

http://fotball.bt.no/eliteserien/article112923.ece

da er det offisielt at tommy blir ut sesongen-det var ekstremt viktig slik situasjonen er blitt med stwa og braathen. klubben må dessverre også bruke midler på å hente enda en keeper hvis da ikke braathen kommer tilbake fortere enn antatt. var ikke han 2keeper igår?kunne eventuelt spilt med en spesiallaget skinne på hånda?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jul 08, 13:42

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

I følge ett rykte, papir utgaven til TA er FFK interesert i Gulsvik fra Odd, er dette en spiller som kan erstatte Tarik?

Ifølge mine kilder, så har han aldri vært vurdert. Altfor dårlig per dags dato.

Mulig at Gulsvik har et visst potensial i norsk målestokk, men det er spillere som kan bidra fra dag én FFK trenger. Gulsvik spiller jo ikke for Odd i 1. divisjon engang.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 08, 15:15

Opprinnelig postet av bateman

Start-utleide Tommy Runar blir hos serielederen ut sesongen

da er det offisielt at tommy blir ut sesongen-det var ekstremt viktig slik situasjonen er blitt med stwa og braathen. klubben må dessverre også bruke midler på å hente enda en keeper hvis da ikke braathen kommer tilbake fortere enn antatt. var ikke han 2keeper igår?kunne eventuelt spilt med en spesiallaget skinne på hånda?

 

bare fiksa linken, men dette er veldig bra... Vi må kalle han Tommy Tiger Laughing

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jul 08, 17:14

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvem hadde klokketro på Gardar for 1 1/2 år siden?

Jeg Laughing


kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 14 jul 08, 18:20

Hva med han kameraten til West? Cunningham eller noe? Som en evnt erstatter for Tarik. Mener å huske at han hadde bra teknikk og var rimelig rask...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 08, 18:35

Opprinnelig postet av kjekkar

Hva med han kameraten til West? Cunningham eller noe? Som en evnt erstatter for Tarik. Mener å huske at han hadde bra teknikk og var rimelig rask...

Kjappfotkameratene

 http://f-b.no/article/20051212/FFK/112120018



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 71 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3