Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 71 50

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 08, 22:59
Endret: 17 aug 08, 23:00
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Bob Page
Kanskje litt offtopic, men er denne tråden en av de lengste trådene på ffksupporter.net ? Husker at tråden "forsterkniger på vei. Hørt det før ?" fra 2006 ble ganske lang etterhvert, men husker ikke hvor lang...

For å svare kort og greit. Overgangsvindutråden fra i fjor hadde 78 sider, den fra 2006 hadde 122 sider. Skulle ikke forundre meg om man samlet trådene om Ringberg-overgangen i en og samme tråd om vi hadde fått noe opp mot 80 sider også, det var en del tråder som gikk parallellt der.

Kudos til brukerne som faktisk klarer å bruke denne tråden fremfor å lage ny tråd om hver spiller som kan være interessant. Jeg har sett igjennom en del tidligere tråder og folk har blitt mye bedre på både å bruke eksisterende tråder og å navngi nye med fornuftige overskrifter. Det tror jeg også alle ser fordelene med. Så, det var dagens skryt :o)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 23:00

den som du nevner havnet på 61 sider! http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=7476&fid=92075&side=61

husker den om markus ringberg, tror den kom oppi ca 90 sider.. husker ikke, finner den ikke igjen heller.. hehe..

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 08, 23:09
Endret: 17 aug 08, 23:11
Endret av: FFK1903

Neida, den havnet på 122 sider som jeg skrev. Det er bare å se øverst i tråden der det, der står det side 61 av 122. Bytt ut 61 med 122 i linken og du får siste side i den tråden.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 23:10

Opprinnelig postet av FFK1903

Neida, den havnet på 122 sider som jeg skrev. Det er bare å se øverst i tråden der det, der står det side 61 av 122. Bytt ut 61 med 122 i linken og du får siste side i den tråde.

okay ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 17 aug 08, 23:27

Opprinnelig postet av FFK1903

Neida, den havnet på 122 sider som jeg skrev. Det er bare å se øverst i tråden der det, der står det side 61 av 122. Bytt ut 61 med 122 i linken og du får siste side i den tråden.

gir det egentlig mening å måle tråder i antall sider lenger?

Siden det er variabelt hvor mange innlegg folk viser pr side, mener jeg


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 18 aug 08, 01:35

Opprinnelig postet av Kent

Med den rytmen (eller total mangel på sådan) FFK har i angrepssillet sitt om dagen håper jeg virkelig det kommer spillere inn og aller helst håper jeg FFK revurderer anng. Hoff og henter han til klubben. De har penger til å hente Hoff i FFK systemet men det har vært tvil om at det vil koste mer enn det smaker. Det kan koste mye å la være sann det ser ut nå!

Nå tar jeg ditt ord for at det riktig forstått at det finnes nok penger i FFK systemet til å signere Hoff - noe som vil bety, om jeg forstår det riktig, at det blir med den ene signeringen for denne gang.

Så ville jeg mene at det ville være en god løsning. Hoff er ung og norsk og god, og anvendelig som få. Det er bedre i mine øyne å signere én slik spiller enn tre nye utlendinger. Det blir fortere trangt om plassen på laget hvis man ikke har norsk pass.

Hoff vil dessuten med all sannsynlighet stige i markedsverdi de neste tre årene. En ny spiss som er på høyden av karrieren nå vil ikke gjøre det.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 aug 08, 02:30
Endret: 18 aug 08, 02:31
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av JipJap
gir det egentlig mening å måle tråder i antall sider lenger?

Siden det er variabelt hvor mange innlegg folk viser pr side, mener jeg

Sant nok, vil da tro at han har 20 innlegg per side ettersom 61 er halvparten av 122 og jeg har ti innlegg per side. Men størrelsesforholdet blir jo uansett det samme for sidene, ettersom jeg sjekket alle tre trådene med min bruker og får antall sider med ti innlegg hver.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 aug 08, 06:26

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Nå tar jeg ditt ord for at det riktig forstått at det finnes nok penger i FFK systemet til å signere Hoff - noe som vil bety, om jeg forstår det riktig, at det blir med den ene signeringen for denne gang.

Så ville jeg mene at det ville være en god løsning. Hoff er ung og norsk og god, og anvendelig som få. Det er bedre i mine øyne å signere én slik spiller enn tre nye utlendinger. Det blir fortere trangt om plassen på laget hvis man ikke har norsk pass.

Hoff vil dessuten med all sannsynlighet stige i markedsverdi de neste tre årene. En ny spiss som er på høyden av karrieren nå vil ikke gjøre det.

Det var Terje Høili som gikk ut og sa at det var penger til å hente Hoff, men at han blir så dyr at det kanskje ikke er riktig å svi av alt på han.

Sann som FFK spiller nå tror jeg (beklager pessimismen) at medalje henger i en tynn tråd. Angrepsspillet er ikke til å kjenne igjen uten Tarik og Gardar. Mot Odd skapte vi absolutt ingen ting med Tegan og Barsom på topp! Trulsen og Kaudio er absolutt ikke gode nok til å sikre medalje selv om Trulsen langt på veg viste at han har potensiale ftilå bli god i fremtiden.

Hoff er nok det sikreste kortet for å få ting til å funke igjen i år men en signering av ham er kanskje ikke riktig på lang sikt. Samtidig er det en annen verden å hente norske profiler en utenlandske annonyme leiesoldater etter mitt syn. Det har stor betydning i mine øyne, og taler stort for Hoff.

Denne uken får vi nok det endelige svaret!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 aug 08, 09:17

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av JipJap
gir det egentlig mening å måle tråder i antall sider lenger?

Siden det er variabelt hvor mange innlegg folk viser pr side, mener jeg

Sant nok, vil da tro at han har 20 innlegg per side ettersom 61 er halvparten av 122 og jeg har ti innlegg per side. Men størrelsesforholdet blir jo uansett det samme for sidene, ettersom jeg sjekket alle tre trådene med min bruker og får antall sider med ti innlegg hver.

 

Satt antall innlegg pr side til 1 og fikk nesten 1000 sider :-)

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 08, 09:48

kan ikke vi prøve og få tråden inn i sporet Overgangsvinduet

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 10:28

Opprinnelig postet av keiko99

kan ikke vi prøve og få tråden inn i sporet Overgangsvinduet

Det er jo ikke noe moro, for det skjer jo ikke en drittYell

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 18 aug 08, 10:46

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av FFK1903

Neida, den havnet på 122 sider som jeg skrev. Det er bare å se øverst i tråden der det, der står det side 61 av 122. Bytt ut 61 med 122 i linken og du får siste side i den tråden.

gir det egentlig mening å måle tråder i antall sider lenger?

Siden det er variabelt hvor mange innlegg folk viser pr side, mener jeg

Dessuten blir det "fusk" å skrive mange innlegg om hvor lang tråden er for å få den til å bli enda lengre Wink

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 aug 08, 10:52

Brann tester Brasilianer.

Dette er vel samme type spiss FFK søker?

- Han er et talent. En offensiv midtbanespiller, en hengende spiss. Han trives ikke som targetspiss, men heller en spiller som er rundt targetspissen, sier assistenttrener Harald Aabrekk til Branns offisielle hjemmeside.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Spielführer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 nov 07
Innlegg: 8

Lagt til: 18 aug 08, 11:05

Opprinnelig postet av benksliter`n

Brann tester Brasilianer.

Dette er vel samme type spiss FFK søker?

- Han er et talent. En offensiv midtbanespiller, en hengende spiss. Han trives ikke som targetspiss, men heller en spiller som er rundt targetspissen, sier assistenttrener Harald Aabrekk til Branns offisielle hjemmeside.

Det er vel samme type spiss som halve Tippeligaen søker...


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 aug 08, 15:12

Skulle ikke forundre meg om Kennedy Bakircioglü er klar for leie med opsjon på kjøp om kort tid. Tipper det er en god grunn til at FFK trakk seg fra Hoff-handelen. Dette er nok to spillere FFK har jaget parallelt. Det kunne bare bli en av de. FFK har nok ikke hadt råd til begge. Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 15:18

Det hadde vært konge.. Lån med opsjon på kjøp er fintSmile

Og vil heller ha Kennedy enn Hoff...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 aug 08, 15:40

kan knapt sammenlikne de to, hoff har hatt suksess siste få år i tippeligaen, bakirciougli har spilt ute i europa og storspilte i AZ. og blir hentet videre av ajax som støvsuger de beste spillerne i egen liga slik rbk hadde for vane da de fremdeles var flaggskipet i norsk toppfotball.ville kanskje vært det største scoopet ffk noengang har gjort. flere klasser over hoff.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 18 aug 08, 15:42

Er det lov å håpe og tro at det kan være noe på gang der??


Spielführer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 nov 07
Innlegg: 8

Lagt til: 18 aug 08, 15:42

Kan vanskelig tenke meg at han skal være så mye billigere i drift enn Hoff? Ville det i så fall ikke være bedre med en normann enn enda en svenske på laget? Nå vet jeg forsåvidt ikke så mye om KB annet enn at han herjet på flere CM utgaver for en tid tilbake, men mitt utgangspunkt er vel at norske spillere er å foretrekke om kvalitet/pris forøvrig er sammenlignbart...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 18 aug 08, 16:15

Opprinnelig postet av Spielführer

 mitt utgangspunkt er vel at norske spillere er å foretrekke om kvalitet/pris forøvrig er sammenlignbart...

Jeg ville gått enda litt lenger, og sagt at norske spillere er å foretrekke i utgangspunktet, også selv om de er en del dyrere, forutsatt da at det er snakk om en ung spiller med en fremtid (altså ikke på langt nær 30 ennå), at han er god nok til å heve laget, og at han fyller ut et tomrom i laget.

Det er ganske få spillere som fyller alle de kriteriene. Men en slik kan være verdt å strekke seg litt lenger for.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold



Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 71 50

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24