Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 71 49

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 08, 23:43
Endret: 16 aug 08, 23:45
Endret av: Bedreviteren

Vet mer enn vi???? Må være om byggeklosser det da.....

1,4 mill fjerner jo enhver tvil...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 aug 08, 23:46
Endret: 16 aug 08, 23:48
Endret av: FFKgutt1

vet at paco er litt vanskelig å diskutere ting med, og at han kommer med mye rart her på forumet, men herre.. er så drittlei at vi driver å hakker på hverandre her på forumet, enten så er det brh som får gjennomgå eller så er det paco eller keiko99.. synes vi skal gå tilbake til det tråden handler om, og det er netopp overgangsvinduet.

foresten var det kult banner Plankehaugen hadde laget idag

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 08, 23:53

Joda ffkgutt, en fin tanke...... Men grådige spillere, FFK tap, Leeds tap, la igjen snusen på puben, gjør at at jeg overhodet ikke er klar for pissprek, men jeg skal ta kvelden nå.... God natt...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 00:05

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Joda ffkgutt, en fin tanke...... Men grådige spillere, FFK tap, Leeds tap, la igjen snusen på puben, gjør at at jeg overhodet ikke er klar for pissprek, men jeg skal ta kvelden nå.... God natt...

forsåvidt enig, har vært en svart dag for alle Frown

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 aug 08, 07:20

Hva med denne dansken, kunne det vært noe å satset på?

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2008/08/15/154358.htm?wbc_purpose=15642


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 11:44

han hadde vært noe, syns jeg har hørt navnet hans før.. hmm...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 aug 08, 11:49
Endret: 17 aug 08, 11:53
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Patrioten

Hva med denne dansken, kunne det vært noe å satset på?

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2008/08/15/154358.htm?wbc_purpose=15642

Har lest litt om ham nå og virker absolutt ikke som en spiller jeg vil ha til Fredrikstad. Skal være en begrenset spiller som av flere beskrives som lat, middelmådig teknikk, men brukbar foran mål. Skal visstnok være en grei mann å ha på benken, men ikke noe mer. Fikk en mulighet til å vise seg frem i utlandet, men falt igjennom. Nå sliter han med å finne seg en klubb i øverste divisjon i Danmark og er visstnok åpen for å skrive under for en klubb i dansk 1. divisjon... Han mistet forresten plassen på laget i Randers etter at de kjøpte inn superspiller Søren Berg fra Viking og en annen...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 11:54

ok, da glemmer vi han :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 aug 08, 17:27

Hva skjer? Skulle det ikke skje noe i.fl. PMH?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 17 aug 08, 18:22

Opprinnelig postet av benksliter`n

Hva skjer? Skulle det ikke skje noe i.fl. PMH?

Det har PMH sagt i over to uker. Men det jobbes sikkert med nye spillere.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 08, 19:35

Opprinnelig postet av Patrioten

Husk de holder på å bygger en ny Stadion, dette generer nok penger med seg.

Du mener de tjener penger mens de bygger ny stadion? Trodde det kostet penger å bygge jeg. At de kan tjene mer når stadion er ferdig kan jeg gå med på, men de skal få store problemer med å fylle Telenor Arena. De fyller jo ikke engang opp den gamle stadion...

Vi har da forresten også ny stadion og dra fler folk enn Stabæk...

Viss innlegget ditt var ment som svar på hvorfor Stabæk har penger og ikke vi så tror jeg du bommer klart.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 08, 19:53

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av HotDream
Undrer isåfall på hvor Stabæk får penger fra. De drar ikke på langt nær så mye folk som oss på kampene...........

De har nok ikke mer inntekter enn oss, men de har færre dyrekjøpt bomkjøp enn vi har. Se på stallen til Stabæk (seriøst, se på den) og legg merke til utlendingene: Samtlige er gode! Stabæk var flinke og ansatte en scout svært tidlig, og har vært gode på å hente kvalitet til en billig penge. De starter altså ikke i minus i dette overgangsvinduet, slik FFK dessverre gjorde (i hvert fall pre-Tarik-salg).

Ja, men nå er jo Tarik solgt så da er det vel ikke så viktig hvordan situasjonen var før han ble solgt? Og sitter vi og lønner bomkjøpene nå? (Ja jeg vet vi lønner Tegstrøm) eller er det stort sett penger som er avskrevet/tapt.

Mener du at Stabæk har så mye mindre løpende utgifter enn FFK til drift, lønninger etc...? Tror eller vet du at Alanzino, Nannskog, Pall, Farnerud, Annan etc... har dårligere betalt enn ei stjerne i FFK (i den grad vi har noen stjerner)? Tror ikke vi har noe høyere lønnsutgifter enn Stabæk selv om spillerne deres kostet mindre i innkjøp. Har sett på stallen deres, og ja de har vært dyktige på innkjøp, men hva vet vi om lønningene til disse spillerne? Tror du de spiller på Stabæk for moro skyld, eller tror du de tjener "normalt" ut fra standarden på spillere i TL?

Syns det er rart om Hoff havner i Stabæk for at de kan betale mer i lønn/sign on fee. At han havner der av andre grunner kan jo skje.

Når det er sagt så er jeg ikke så veldig lei meg for at Hoff antagelig ikke kommer til oss. Pris/omkostninger må stå i forhold til varene som blir levert...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 17 aug 08, 20:04

Stabæk har et betydelig lavere budsjett enn FFK:

 

 

Budsjettabellen 2008

1) Rosenborg (191)
2) Brann (140)
3) Lillestrøm (125-130)
4) Vålerenga (123)
5) Viking (120)
6) Fredrikstad (92,5)
7) Tromsø (76)
7) Lyn (76)
9) Aalesund (70)
10) Strømsgodset (60)
11) HamKam (52,4)
12) Stabæk (50)
13) Molde (48,3)
14) Bodø/Glimt (45-50)

Hoff var tidlig tydelig på at han ikke ønsket seg til FFK. Kan hande han ikke har de samme lønnskravene overfor en klubb han ønsker seg til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 aug 08, 20:28

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hoff var tidlig tydelig på at han ikke ønsket seg til FFK. Kan hande han ikke har de samme lønnskravene overfor en klubb han ønsker seg til.

Var virkelig Hoff tydelig på det å ikke ønske seg til FFK? Hvor var Hoff offentlig så tydelig på det?  Jeg kan ikke erindre å ha lest det andre steder enn her inne...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 08, 20:34

Opprinnelig postet av denialsander

Var virkelig Hoff tydelig på det å ikke ønske seg til FFK? Hvor var Hoff offentlig så tydelig på det?  Jeg kan ikke erindre å ha lest det andre steder enn her inne...

Husker Holters skrev at Hoff ikke ville snakke med FFK, men det har han da tydligvis gjort....?

Skal ikke så mye til her inne før "sannheter" blir lansert... 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 17 aug 08, 20:57

Opprinnelig postet av denialsander

Var virkelig Hoff tydelig på det å ikke ønske seg til FFK? Hvor var Hoff offentlig så tydelig på det?  Jeg kan ikke erindre å ha lest det andre steder enn her inne...

Jeg mener det var Per Moten Haugen som ble sitert på det i FB i juni. Han la til at de ville gjøre et forsøk uansett.

Det lønnskravet han hadde overfor FFK er en mangedobling av hva han har i Lyn. Hvorfor skulle han tro at han er så mye mer verdt nå?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 aug 08, 20:57

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av denialsander

Var virkelig Hoff tydelig på det å ikke ønske seg til FFK? Hvor var Hoff offentlig så tydelig på det? Jeg kan ikke erindre å ha lest det andre steder enn her inne...

Husker Holters skrev at Hoff ikke ville snakke med FFK, men det har han da tydligvis gjort....?

Skal ikke så mye til her inne før "sannheter" blir lansert...

Jeg sa han takket nei opprinnelig grunnet at FFK ikke var gode nok for ham, men penger endrer mening. FFK snakket med agenten hver eneste uke, og mot slutten var det mer aktuell enn tidligere (litt sånn 50-50 om det gikk i havn eller ei), men en dansk og en annen norsk klubb konkurrerte med FFK om Hoff. Nå spørs det om han drar til en av disse, eller forlater Lyn etter sesongslutt.

Men du må gjerne betvile mine "sannheter". Det bryr jeg meg fint lite om. Saken er bare den at det finnes få "sannheter" i dette gamet. Tilstander forandrer seg omtrent daglig, men det betyr ikke at man "lyver"...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 08, 21:02

Opprinnelig postet av Holters

Jeg sa han takket nei opprinnelig grunnet at FFK ikke var gode nok for ham, men penger endrer mening. FFK snakket med agenten hver eneste uke, og mot slutten var det mer aktuell enn tidligere (litt sånn 50-50 om det gikk i havn eller ei), men en dansk og en annen norsk klubb konkurrerte med FFK om Hoff. Nå spørs det om han drar til en av disse, eller forlater Lyn etter sesongslutt.

Men du må gjerne betvile mine "sannheter". Det bryr jeg meg fint lite om. Saken er bare den at det finnes få "sannheter" i dette gamet. Tilstander forandrer seg omtrent daglig, men det betyr ikke at man "lyver"...

Var ikke nødvendigvis til deg den med sannheter..... Men ut fra det du skrev om Hoff tidligere så er det tydligvis noen som har dratt egne konklusjoner (laget egne "sannheter").


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 21:56

Kanskje litt offtopic, men er denne tråden en av de lengste trådene på ffksupporter.net ? Husker at tråden "forsterkniger på vei. Hørt det før ?" fra 2006 ble ganske lang etterhvert, men husker ikke hvor lang... Til topic, så har jeg egentlig gitt opp håpet om nye spillere denne sommeren...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 aug 08, 22:39

Opprinnelig postet av Bob Page

Kanskje litt offtopic, men er denne tråden en av de lengste trådene på ffksupporter.net ? Husker at tråden "forsterkniger på vei. Hørt det før ?" fra 2006 ble ganske lang etterhvert, men husker ikke hvor lang... Til topic, så har jeg egentlig gitt opp håpet om nye spillere denne sommeren...

Med den rytmen (eller total mangel på sådan) FFK har i angrepssillet sitt om dagen håper jeg virkelig det kommer spillere inn og aller helst håper jeg FFK revurderer anng. Hoff og henter han til klubben. De har penger til å hente Hoff i FFK systemet men det har vært tvil om at det vil koste mer enn det smaker. Det kan koste mye å la være sann det ser ut nå!



Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 71 49

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3