Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 71 44

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 08, 21:10

Hvem er det som vil kjøpe stallfyllet våres er vel ikke dårlig om noen vil ha de om vi gir dem bort


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 aug 08, 21:16

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvem er det som vil kjøpe stallfyllet våres er vel ikke dårlig om noen vil ha de om vi gir dem bort

FFK kan tilby ham/dem en sluttpakke for å avslutte kontraktsforholdet.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5481

Lagt til: 14 aug 08, 21:56

Har hørt tidligere i uken at han ikke har villet gi noe endelig svar, men det kan hande han har gjort det nå. Dette med Kennedy Barkedalen kan være spill fra FFK sin side for å legge press på Hoff. Hvis ikke det blir Hoff så er det aktuelt å vurdere 1-2 av 3 unggutter. En fra Brasil, han fra Kroatia og en til fra Balkan området. Disse 3 koster mindre enn Hoff til sammen. Noe jeg synes høres my mer attraktivt ut. På tide at FFK setter fokus på å utvikle spillere fremfor å kjøpe. Det siste har de nemlig ikke penger til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 aug 08, 22:04

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har hørt tidligere i uken at han ikke har villet gi noe endelig svar, men det kan hande han har gjort det nå. Dette med Kennedy Barkedalen kan være spill fra FFK sin side for å legge press på Hoff. Hvis ikke det blir Hoff så er det aktuelt å vurdere 1-2 av 3 unggutter. En fra Brasil, han fra Kroatia og en til fra Balkan området. Disse 3 koster mindre enn Hoff til sammen. Noe jeg synes høres my mer attraktivt ut. På tide at FFK setter fokus på å utvikle spillere fremfor å kjøpe. Det siste har de nemlig ikke penger til.

Greit nok men det er hyggelig med noen nordmenn i FFK også.....


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 14 aug 08, 22:41
Endret: 14 aug 08, 22:43
Endret av: Doc OJ
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har hørt tidligere i uken at han ikke har villet gi noe endelig svar, men det kan hande han har gjort det nå. Dette med Kennedy Barkedalen kan være spill fra FFK sin side for å legge press på Hoff. Hvis ikke det blir Hoff så er det aktuelt å vurdere 1-2 av 3 unggutter. En fra Brasil, han fra Kroatia og en til fra Balkan området. Disse 3 koster mindre enn Hoff til sammen. Noe jeg synes høres my mer attraktivt ut. På tide at FFK setter fokus på å utvikle spillere fremfor å kjøpe. Det siste har de nemlig ikke penger til.

Greit nok men det er hyggelig med noen nordmenn i FFK også.....

Da må man stille spørsmålet om disse overprisede "norske" spillerene er verdt prisen

 

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 08, 11:09

skjer det ingenting? Yell ja, nå er til og med jeg utålmodig

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 aug 08, 11:21

Opprinnelig postet av Husgutt

skjer det ingenting? Yell ja, nå er til og med jeg utålmodig

Hvis det nå stemmer at FFK ikke gir Werhman ny kontrakt nå på grunn av økonomi så tror jeg ikke de har

råd til og bruke en eneste krone på spillerkjøp heller.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 15 aug 08, 11:33

Opprinnelig postet av paco

Hvis det nå stemmer at FFK ikke gir Werhman ny kontrakt nå på grunn av økonomi så tror jeg ikke de har råd til og bruke en eneste krone på spillerkjøp heller.

Du vet jo ikke hva Wehrman krever i lønn. Lønnskravet hans kan være helt urimelig. Han var kjent for å lage bråk når han var LSK spiller også.


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 15 aug 08, 11:44

Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av paco

Hvis det nå stemmer at FFK ikke gir Werhman ny kontrakt nå på grunn av økonomi så tror jeg ikke de har råd til og bruke en eneste krone på spillerkjøp heller.

Du vet jo ikke hva Wehrman krever i lønn. Lønnskravet hans kan være helt urimelig. Han var kjent for å lage bråk når han var LSK spiller også.

Dessuten er det vell spillerinnvest som skal betale for nye spillere?

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5481

Lagt til: 15 aug 08, 11:51

Opprinnelig postet av stiansti

Dessuten er det vell spillerinnvest som skal betale for nye spillere?

I noen tilfeller har spillerinvest betalt hele kjøpesummen, og eier da også 100% av spilleren. Det vil si at de også innkasserer 100% av en eventuell salgssum.

Men, det er klubben som lønner spillerne.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 08, 11:52

Opprinnelig postet av stiansti

Dessuten er det vell spillerinnvest som skal betale for nye spillere?

Ja, men det er FFK som skal lønne dem.

 

Mod: Please, folkens! Sitering er tydeligvis vanskelig...? Det er faktisk ikke verre enn å slette litt tekst i tekstvinduet FØR dere klikker på "forhåndsvisning"...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 aug 08, 12:04
Endret: 15 aug 08, 12:06
Endret av: Lemmy

Da bekrefter FFK at Hoff ikke blir å se som FFKspiller i denne omgang, mest sannsynlig.

Faen.     www.fredrikstadfk.no

 Strandet på de økonomiske betingelsene, men de var veldig nære på å få til en avtale.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5481

Lagt til: 15 aug 08, 12:09

Opprinnelig postet av Lemmy

Da bekrefter FFK at Hoff ikke blir å se som FFKspiller i denne omgang, mest sannsynlig.

Faen.     www.fredrikstadfk.no

 Strandet på de økonomiske betingelsene, men de var veldig nære på å få til en avtale.

Mens jeg puster lettet ut for at ikke FFk betalte store summer for denne spilleren. Jeg ser dette som en god nyhet!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 aug 08, 12:11

Jeg er enig med deg der kanogvetalt, hvis de klarer å skaffe seg en billigere forsterkning som er dritgod. Jeg ville helst sett meg en brasiliansk spiss, eller en fra Balkanområdet..

Hvis de skaffer seg en ung, mye billigere spiss som også kan gå ut av klubben for masse penger, da er jeg fornøyd!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 aug 08, 12:11
Endret: 15 aug 08, 12:14
Endret av: wergis

Dette er ikke bra! Selger unna en av de beste spillerne, men har ikke "råd" til en erstatter som ikke er noe bedreYell bye bye europe!!

Ekstra synd siden han er norsk...

Skal vi satse på et lurt kjøp igjen da? Mulig han er i form mai-juni 09Surprised

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 15 aug 08, 12:17

Dette var synd! Har drømt om å se Hoff i FFK-drakt lenge. Nå kommer det vell noen "lure" kjøp igjen da mens laget vårt blir mer og mer utenlandsdominert!

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 08, 12:18

ja da skjer det noe ihvertfallYellYell Snart ingen nordmenn igjen jo

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5481

Lagt til: 15 aug 08, 12:25

Opprinnelig postet av wergis

Skal vi satse på et lurt kjøp igjen da?

Ja, fordi ingen TL klubber har råd til å kjøpe et helt lag med spillere som er "garantert forsterkninger". Da må man utvikle egne og kjøpe lurt. Det sistnevnte betyr å ta noen sjanser. You win some, and you lose a lot. Det er historien for alle klubber. Også FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 aug 08, 12:28
Endret: 15 aug 08, 12:39
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Mens jeg puster lettet ut for at ikke FFk betalte store summer for denne spilleren. Jeg ser dette som en god nyhet!

Jeg må si jeg heller mot å si meg enig der... Det virker på meg nesten som om dette er mer "penger spart" enn "gått glipp av spiller".

---------------------------

Hater hat!


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 15 aug 08, 12:41

Det synes mer mer at FFK ikke kommer til å bruke penger i dette overgangsvinduet. Da har all snakk i media fra PMH sin side bare vært et spill. Latterlig!! Kunne vel vært ærlig å si at pengene etter Tariksalget ikke ville bli brukt i dette vinduet.



Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 71 44

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24