Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 71 28

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 aug 08, 21:47

Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av dracula

tilbake til sumpa.

lar investorene kjøre løpet sitt.

ett "Skrekkens scenario"  

Tok meg friheten til å trekke ut dette....

 

Hadde det ikke vært for investorene, hadde vi allerede vært der! Vi ligger i øyeblikket på 2. plass! La nå systemet få lov til å jobbe med nye spillere....ikke jeg, du, vi, mediene...vi bare spekulerer....

f... til ragnarokk enkelte skal ha det til!

Enig med Oslo.

Og hvordan kan enkelte forumdeltakere vite om investorene overkjører trener og sportslig ledelse ? Jeg tror nok at Holters har mye inside info, men det er vel mye antagelser ute og går her skulle man tro.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 aug 08, 22:03

Greit å sitere "Oslo", men prøv å se en helhet.

Det må være ett samspill mellom investorer og det sportslige apparatet.

Det ene kan ikke fungere uten det andre, men når det gjelder spillere bør det først og fremst være det sportslige apparatet som til daglig skal jobbe med laget som (etter min mening) bør ha det siste ordet.

Ps.Jeg tror forresten at FFK pr.dato ikke er ett lag som bare har "kjøpt" seg til suksess, tror virkelig at "Grønis" m/hjelpere har hatt viktigere fingre med i spillet.

Så til slutt, med "skrekkens scenario" mener /håper (og tror )jeg at dette selvføgelig ikke er dagens virkelighet.

Håper og tror virkelig at investorene gir " Grønis" m/hjelpere de arbeidsbetingelser som skal til for at han/de er villig til å forlenge kontrakt en med FFK.

Det handler ofte om å ta og gi, samt bruke fornuft.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 05 aug 08, 22:22

Han er ikke ung, og han har ikke noe langsiktig salgspotensial. Men han er RUSKIGT god, og han sliter med tilliten hos Van Basten. Er dette en aktuell mann å fylle tomrommet etter Tarik med?

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21531&a=1209396&lid=puff_1209410&lpos=lasmer

Jeg har vært fan av Kennedy Bakircioglü lenge, helt siden han herja på midten for Bajen, og storklubben (gode, gamle dager..) RBK snusa på han. Et teknisk unikum, rask, og med et lavt tyngdepunkt. Ekstraordinær i stilen, gjør svært ofte uventede ting. Morsom å se på!!  Han ville garantert gjort seg godt som hengende spiss på Fredrikstad stadion!  Hvor lenge han gidder "å få lov til å være med å trene" i Ajax, uten å ha utsikter til en plass i troppen, blir spennende å se.. 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 05 aug 08, 22:29

har ikke han kennedy vært nevnt før da i forbindelse med FFK? eller er jeg helt på jordet?


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 05 aug 08, 22:34

jepp. KTE ville hente han en gang. var det i 2005 mon tro? Det var litt vel ambisiøst den gang, og vi var vel aldri i nærheten å få napp hos han.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 aug 08, 22:38

Om Brenne kommer eller ikke, skal si at fyren fortsatt engasjerer! Tråden har ekspandert med hele 13 sider siden i går da det ble kjent at han kanskje, muligens kan være på vei tilbake til FFK.

Eneste som kan slå dette er vel om det kommer noen tradisjonsrike rykter om at Ringberg er tilbake... :o)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 aug 08, 22:44

Kennedy Bakircioglü i FFK-drakt hadde jo vært fantastisk. Et scoop. Men selv om det er hakket mer realistisk nå enn under Eggen for et par sesonger siden, så klarer jeg ikke helt å forestille meg at vi skal klare å lokke ham til Fredrikstad. Håper imidlertid Grönhagen tar det opp til diskusjon med Spillerinvest!

 


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 aug 08, 23:15

Jeg hører rykter om at HamKam er i pengebeit og at Høili er interessert i å spytte inn litt penger for å få Ringberg tilbake til by'n...

Wink

---------------------------

Hater hat!


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 05 aug 08, 23:39

Hvis man klarer å hente en spiller med kaliber av Kennedy Bakircioglü blir jeg veldig imponert.. Han liker seg vel best på høyrekanten tror jeg (?), er rask og veldig god 1 mot 1 offensivt. Men er veldig i tvil om han har noe særlig lyst å spille for Fredrikstad

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 08, 23:59

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg hører rykter om at HamKam er i pengebeit og at Høili er interessert i å spytte inn litt penger for å få Ringberg tilbake til by'n...

Wink

det tror jeg er like sansynlig som at ronaldo kommer

---------------------------

http://keiko99.net


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 06 aug 08, 00:01

Jeg har hørt rykter om Ronaldo òg, jeg!

---------------------------

Hater hat!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 aug 08, 00:17

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg har hørt rykter om Ronaldo òg, jeg!

Jeg å.Sealed


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 06 aug 08, 00:32

Ja, real madrid har jo vært ute å sagt at de skal gjøre alt for at Ronado ikke spiller i united i sesongen 08/09 om det så betyr at han blir sendt til fredrikstad.. det jeg hørte av en som leste det i et røyksignal.

-------------

Elsker hat!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 aug 08, 01:49
Endret: 06 aug 08, 02:05
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av TheDude
For dumt å diskutere hvilke spillere man vil ha og ikke vil ha til klubben?

Si ifra når du finner et supporterforum der det ikke er det største temaet er du snill....Undecided

Jeg er for all del ikke uenig om at forumet bør inneholde spekulasjoner, men poenget mitt var rett og slett at vi bør være realistiske og håpe på at Grønnis og co har gangsyn nok til   muligens å se med litt klarere øyne enn oss på "innbytterbenken" om hvem som passer inn eller ikke passer inn Tongue out


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 aug 08, 02:07

Opprinnelig postet av hasse33

men poenget mitt var rett og slett at vi bør være realistiske og håpe på at Grønnis og co har gangsyn nok til muligens å se med litt klarere øyne enn oss på "innbytterbenken" om hvem som passer inn eller ikke passer inn Tongue out

Where's the fun in that? Laughing

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 aug 08, 03:31

Skeptisk til denne Kennedy et-eller-annet. For et fryktelig langt og kronglete navn å skulle lære, da. Huff. Håper ikke det blir noe av.

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 aug 08, 03:51

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Skeptisk til denne Kennedy et-eller-annet. For et fryktelig langt og kronglete navn å skulle lære, da. Huff. Håper ikke det blir noe av.

Jobber du i Fredriksstad Blad? Tongue out

Husker godt han var "aktuell" før sesongstarten etter opprykket. Ble da nevnt av Eggen som en spiller av den kvalitet han ønsket til klubben. Han sa vel aldri direkte at denne spilleren jaktet de på. Kennedy (det var jo lett å huske i det minste) fnøs vel nesten brydd den gang at det skulle være aktuelt med spill i Norge.

Ville sikkert vært et god kjøpt. Han var jo også strålende på enkelte cm-versjoner, men det var jo også Jeton Petisha...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 aug 08, 04:27

Opprinnelig postet av FFK1903

Jobber du i Fredriksstad Blad? Tongue out

Du mener jeg har kvalifikasjonene i orden? Wink

Hva med Damien Duff? Han er heller ikke ung eller billig, men FRYKTELIG god, og kan utmerket godt spille på høyre kant. Eller på venstreback. Eller sentralt, eller som spiss. Alt ettersom.

Er ikke alt mulig da?

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 aug 08, 05:56
Endret: 06 aug 08, 05:59
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Du mener jeg har kvalifikasjonene i orden? Wink

Hvis du mener at å ikke huske vanskelige navn er en kvalifikasjon, så ja, da er du kvalifisert til å jobbe i Fredriksstad Blad. De sliter jo vel ennå med å skrive Yherland McDonald riktig, to år etter at han forsvant fra klubben.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 06 aug 08, 08:26

Denne mannen var på stadion før EM tror han er klar jeg 

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D



Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 71 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3