Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 71 11

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 22:33

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av solano2

Noen som kjenner til denne Buddle? Styrker, svakheter?

Fysisk sterk, hurtig, brukbar teknikk. Visstnok kjent for å være et talent som aldri helt har fått ut potensialet sitt. Beskrives noen steder som litt lat. Scorer mål i rykk og napp. For tiden nyter han jo godt av å ha pasningsfoten til David Beckham til disposisjon... Tror han har spilt med Brian West i Columbus Crew tidligere i karrieren. Var aktuell for FFK foran 2007-sesongen.

Han nyter ikke bare godt av pasningsfoten til Beckham, men Donovan også. Bedre backup går det vel ikke å få i MLS?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 22:54

Ser ut som det er Rosenborg som er ute etter Buddle

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 23:03

Kanskje det er best at FFK holder seg unna Buddle?

Les dette innlegget på SBI:

I love how there are still people out there in the world that think Buddle is good. Sure he has 11 goals THIS season. But he scores all of his goals in one or two hat trick games per year. He is lazy, slow, can't pass, and one of the biggest busts this league has ever seen. I hope that Norwegian club is planning to sign Beckham too, so he can ricochet balls of Buddle into the net and let Buddle continue taking all the credit.

Which makes me wonder, Eric, have you ever seen Buddle play before this season? "Consistant scoring threat?" HAHAHAHAHAHAHA. Everyone gets lucky sometimes.

Kanskje RBK går på en mine vi unngår Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 jul 08, 23:06

Sånne innlegg skriver FFK-supportere støtt og stadig om f.eks. Tarik også... Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 23:08

Opprinnelig postet av Holters

Sånne innlegg skriver FFK-supportere støtt og stadig om f.eks. Tarik også... Wink

...og noen ganger så finnes det noe sannhet i innleggene også ....Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jul 08, 23:56

Opprinnelig postet av Holters

... men han er likevel en investorfavoritt, og FFK er "på ham" stadig vekk, så hvem vet hva som skjer på den fronten. Men ja, det hjelper lite dersom ikke Hoff ønsker seg hit selv.

Minner meg om et kjent Corleone-sitat: "Make him an offer he can't refuse"  - Hvis Don Høili ønsker Hoff, kommer han nok....  Cool


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 jul 08, 00:04

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Holters

... men han er likevel en investorfavoritt, og FFK er "på ham" stadig vekk, så hvem vet hva som skjer på den fronten. Men ja, det hjelper lite dersom ikke Hoff ønsker seg hit selv.

Minner meg om et kjent Corleone-sitat: "Make him an offer he can't refuse" - Hvis Don Høili ønsker Hoff, kommer han nok.... Cool

Hvis han kommer hit kun pga. en stor lønningspose vil jeg jeg helst ikke ha han. Hadde han ønsket å spille for FFK hadde han allerede vært det, slik jeg ser for meg saken. Det Holters sier om at FFK hele tiden holder kontakt tyder jo bare på en ting: han vil helst til en annen klubb.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 jul 08, 00:48

Opprinnelig postet av solano2

Hvis han kommer hit kun pga. en stor lønningspose vil jeg jeg helst ikke ha han.

Finnes andre lokkemidler enn stor lønningspose; et hestehode i sengen f.eks... Foot in mouth  

(for ordens skyld må jeg tillegge at siste bemerkning var en spøk)


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 24 jul 08, 12:19

Våre største rivaler kjøper inn spillerfortsterkninger til høsten etter tur, men hvor er FFK? Vi kommer til å havne midt på tabellen hvis vi ikke får inn noen forsterkninger nå!

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jul 08, 12:36

Opprinnelig postet av RuneT

Våre største rivaler kjøper inn spillerfortsterkninger til høsten etter tur, men hvor er FFK? Vi kommer til å havne midt på tabellen hvis vi ikke får inn noen forsterkninger nå!

Slapp nå av da mann. Vinduet har ikke åpnet enda, at FFK holder kortene tett, synes jeg bare er positivt. Enig at det må skje ting i dette overgangsvinduet, men det er jeg sikker på at vil skje. Spesielt nå som Tarik er solgt.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 08, 12:36

litt sjalu jeg... Se den spissen VIF fikk da..Bare 7 mill.. Til og med henke sier det er en mega bra spiss....

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 08, 12:37

Her skulle vi vært på banen, Blir kanskje Tippeligaens raskeste spiss, men han har gått til Vålerenga.

Shelton beskrives som en særdeles hurtig spiller, og blir kanskje den hurtigste spilleren i dagens Tippeliga. Teknisk holder han et godt nivå, og han skal være flink til å finne rom.

Han får sikkert sin debut, når vi måter Vålerenga 1.august.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2088523.ece


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 24 jul 08, 12:43

Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av RuneT

Våre største rivaler kjøper inn spillerfortsterkninger til høsten etter tur, men hvor er FFK? Vi kommer til å havne midt på tabellen hvis vi ikke får inn noen forsterkninger nå!

Slapp nå av da mann. Vinduet har ikke åpnet enda, at FFK holder kortene tett, synes jeg bare er positivt. Enig at det må skje ting i dette overgangsvinduet, men det er jeg sikker på at vil skje. Spesielt nå som Tarik er solgt.


Jeg hadde kunnet slappe av hvis jeg hadde visst at FFK kunne handle kvalitet som f.eks. VIF har gjort. Tviler på at vi får noe slikt i stallen i år..

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jul 08, 12:49

VIF er jo Norgesmestre i å ødelegge spisser, så han flopper nok..hehe.. Uansett hvor god man i utgangspunktet er, skjer det noe med en gang man entrer brakka på Valle.Tongue out

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 24 jul 08, 12:50

Opprinnelig postet av Husgutt

VIF er jo Norgesmestre i å ødelegge spisser, så han flopper nok..hehe.. Uansett hvor god man i utgangspunktet er, skjer det noe med en gang man entrer brakka på Valle.Tongue out


hehe, håper du har rett Wink

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 24 jul 08, 14:00

Denne Jeff Cunningham er ikke han noe lengre? Spiller i toronto nå ser jeg!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 08, 14:34

Opprinnelig postet av RuneT

Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av RuneT

Våre største rivaler kjøper inn spillerfortsterkninger til høsten etter tur, men hvor er FFK? Vi kommer til å havne midt på tabellen hvis vi ikke får inn noen forsterkninger nå!

Slapp nå av da mann. Vinduet har ikke åpnet enda, at FFK holder kortene tett, synes jeg bare er positivt. Enig at det må skje ting i dette overgangsvinduet, men det er jeg sikker på at vil skje. Spesielt nå som Tarik er solgt.


Jeg hadde kunnet slappe av hvis jeg hadde visst at FFK kunne handle kvalitet som f.eks. VIF har gjort. Tviler på at vi får noe slikt i stallen i år..

Denne gangen kan jeg berolige deg med at det blir kvalitetspillere som kommer.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jul 08, 14:37

Ok, Patrioten!

Hva har du hørt?Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 jul 08, 14:53

vår kjære gode patrioten, fotell oss mer!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 24 jul 08, 14:57
Endret: 24 jul 08, 14:57
Endret av: MLarsen

Opprinnelig postet av Patrioten

Denne gangen kan jeg berolige deg med at det blir kvalitetspillere som kommer.

 

Det høres lovende ut. Du får holde kortene tett til brystet, PatriotenLaughing og la oss bare spekulere videre.



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 71 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3