Husk meg
Brukernavn
Passord

Oppdatering

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 jun 08, 22:58

Virker som om den har medført en liten feil. På "30 siste foruminnlegg" funker ikke linkene til postene. Da blir man linket til hovedsiden av forumet. Kan kanskje være flere småfeil?


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 09 jun 08, 23:03
Endret: 09 jun 08, 23:04
Endret av: EFF.EFF.KÅ

Slenger på et ønske - en link direkte til det siste innlegget, eller dersom dere er skikkelig på hugget - en link til det siste lest av min profil..?Cool

Men det ser nice ut, altså. Keep up the good, and underpaid, work 

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jun 08, 23:04

Er mye rart i forumet akkurat nå. Vi jobber med det, men bare kom med tilbakemeldinger om eventuelle feil dere møter på.

 

Forsiden skal vel fungere nå?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 09 jun 08, 23:28

Er lest/ulest funksjonen deaktivert?

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 jun 08, 01:32

Opprinnelig postet av danan
Er lest/ulest funksjonen deaktivert?

Mange av disse spørsmålene kan nok Henning (marle) svare vesentlig bedre på, da det er han som programmerer forumet, men:

Hele forumet har blitt omskrevet fra bunnen av. Denne forandringen merker ikke dere som sluttbrukere noe særlig til, men koden er ryddigere og raskere enn tidligere. I fremtiden vil det også være lettere for oss å implementere nye funksjoner, og noen av disse nye funksjoner vil forhåpentligvis dukke opp om ikke så altfor lenge (bl.a. et rapporteringssystem til moderatorer).

Lest/Ulest-funksjonen lot seg ikke ordne før "det nye" forumet ble implementert, og det er derfor den eneste funksjonen som foreløpig ikke har blitt omskrevet, men lest/ulest skal selvsagt tilbake på plass.

Det vil være noen "barnesykdommer" de påfølgende dagene, men forhåpentligvis blir de luket bort om ikke så altfor lenge. Kom gjerne med tilbakemeldinger om ting som ikke virker å være slik de skal.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 jun 08, 01:42

Når jeg får mail om nytt svar på et av mine innlegg, og trykker på en link som skal føre meg direkte til dette svaret, havner jeg på forumforsiden. Men Marle har vel kontrollen etter hvert!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 jun 08, 07:14
Opprinnelig postet av FFK1903

Når jeg får mail om nytt svar på et av mine innlegg, og trykker på en link som skal føre meg direkte til dette svaret, havner jeg på forumforsiden. Men Marle har vel kontrollen etter hvert!

 

Det var nok fra det "gamle" forumet. Akkuratt nå er både lest/ulest og mailutsendelse de tinga som ikke er implementert inn i den nye siden. Samt at jeg skal få oppdatert smiley`ene Kiss

 

Disse tinga skal bli fikset i løpet av en relativt kort tid Wink

---------------------------

Sjefskodærn


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 jun 08, 07:15
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Virker som om den har medført en liten feil. På "30 siste foruminnlegg" funker ikke linkene til postene. Da blir man linket til hovedsiden av forumet. Kan kanskje være flere småfeil?

 

Den feilen der klarer jeg ikke å produsere selv. Fungerer utmerket her som både innlogga og utlogga. Fungerer det fortsatt ikke for deg? 

---------------------------

Sjefskodærn


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 jun 08, 07:17
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Slenger på et ønske - en link direkte til det siste innlegget, eller dersom dere er skikkelig på hugget - en link til det siste lest av min profil..?Cool

Men det ser nice ut, altså. Keep up the good, and underpaid, work

 

Er det som er drømmen med den nye lest/ulest saken Smile Er bare redd den vil være alt for treg.. Men har en plan! Cool

---------------------------

Sjefskodærn


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 jun 08, 09:21
Opprinnelig postet av marle
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Virker som om den har medført en liten feil. På "30 siste foruminnlegg" funker ikke linkene til postene. Da blir man linket til hovedsiden av forumet. Kan kanskje være flere småfeil?


Den feilen der klarer jeg ikke å produsere selv. Fungerer utmerket her som både innlogga og utlogga. Fungerer det fortsatt ikke for deg? 


Sitter på en annen pc og har samme problemet.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 jun 08, 13:44
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av marle
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Virker som om den har medført en liten feil. På "30 siste foruminnlegg" funker ikke linkene til postene. Da blir man linket til hovedsiden av forumet. Kan kanskje være flere småfeil?

Den feilen der klarer jeg ikke å produsere selv. Fungerer utmerket her som både innlogga og utlogga. Fungerer det fortsatt ikke for deg?


Sitter på en annen pc og har samme problemet.

Skjønte ikke i førsten at det var siste 30 til en bruker du mente. Trudde det var siste 50 innlegg man finner i menyen Smile

 

Har nå fiksa den, og samtidig fiksa søket som heller ikke var gjort om til nye systemet.

---------------------------

Sjefskodærn


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 jun 08, 16:40
Endret: 10 jun 08, 16:40
Endret av: marle
Opprinnelig postet av danan

Er lest/ulest funksjonen deaktivert?

 

Nå fungerer den igjen!

---------------------------

Sjefskodærn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 jun 08, 04:57
En morsom liten sak som jeg lurer veeeldig på er hvorfor nesten samtlige innlegg (i hvert fall de litt eldre) har fått en endret-dato på 30 Nov 99, 00:00. Har alle trådene blitt oppdatert eller noe? Noe rar dato i tilfelle. Altså, ikke sett hue og ræva i sving for å fikset dette da jeg fint klarer å sove selv om denne teksten står i hvert innlegg. Jeg er bare nysgjerrig! :)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 08, 18:58

kommer FFK smile greia tilbake ?

 

da mener jeg denne

 

---------------------------

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 15 jun 08, 20:34
Endret: 15 jun 08, 20:34
Endret av: Martin_

Det irriterer meg en smule at fonten på de seks forumkategoriene er forskjellig fra den du får på "kategorier"-linken dersom du trykker på en av dem... Mulig det bare er meg, men synes det bør samles til en felles font. Det samme gjelder poste innlegg-funkskjonen.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 16 jun 08, 00:56

Gjorde så de er helt like nå. Var bare at hovedkategoriene var i bold og ikke når man var inne på en kategori.

 Skjønner ikke hva du mener med poste innlegg-funksjonen.

---------------------------

Sjefskodærn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 08, 02:20

Opprinnelig postet av marle
Gjorde så de er helt like nå. Var bare at hovedkategoriene var i bold og ikke når man var inne på en kategori.

Du misforstod totalt!

Jeg tror i hvert fall han mente "Kategorier"-linken på toppen f.eks. her skulle være lik den på kategorioversikten.

Sett tilbake til uten bold på emner, det var vesentlig mer uoversiktlig og voldsomt med bold... 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 16 jun 08, 10:14
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av marle
Gjorde så de er helt like nå. Var bare at hovedkategoriene var i bold og ikke når man var inne på en kategori.

Du misforstod totalt!

Jeg tror i hvert fall han mente "Kategorier"-linken på toppen f.eks. her skulle være lik den på kategorioversikten.

Sett tilbake til uten bold på emner, det var vesentlig mer uoversiktlig og voldsomt med bold...

Ok.. Blir ikke helt lett å få til en standard egentlig.. Den kategorier linken inne på en kategori er starten på en "trestruktur". For når man trykker seg inn på et emne igjen så kommer det opp på nytt. Men med en link til for å komme tilbake til emne.. Vanskelig å forklare merker jeg. Men kom gjerne med forslag til hvordan det skal være Laughing

Venta egentlig på en reaksjon fra deg med den bold greia. Wink

---------------------------

Sjefskodærn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 08, 20:30

savner svar på mitt spørsmål Cool

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jun 08, 20:33

Opprinnelig postet av keiko99

savner svar på mitt spørsmål Cool

Jeg for min del syns det holder lenge med de smiliene som er der nå. Som jeg skrev i en annen tråd, enkelte innlegg ser ut som et juletre fullt av hyperaktive alver. Jo mindre av uttrykksikonene, desto bedre.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24