Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Tromsø- FFK (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jun 08, 17:51
Endret: 14 jun 08, 00:48
Endret av: FFK1903
Ja, deilig med 3 poeng! Noen som så kampen som har spillerbørs eller lignende?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 08 jun 08, 17:52
Vi må slutte å dra på oss så mange gule kort , men var veldig digg med 3 poeng

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jun 08, 17:53

Høres for meg ut( fra Radio Fredrikstad) som om forsvaret vårt er veldig solide i 2.omgang, og at vi viser god fotball. Dette er faktisk en kjempeseier, er ikke mange som holder nullen på Alfeim! Strålende at vi scorer i en dårlig omgang, og holder løpet helt ut!

Fantastisk deilig å være på 2.plass i EMferien, nå håper jeg på en god forsterkning(brasse?)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 jun 08, 17:53
For en utrolig deilig (og ufortjent) seier. Synes vi fortjente denne etter at vi har hatt marginene mot oss i to kamper på rad.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 08, 17:54
Trodde aldri i livet vi noen gang skulle klare å vinne i Tromsø! Bortespøkelset er nå borte! Vi har spilt bra/greit i samtlige kamper. Enten spilt godt og tapt eller hatt litt småflaks og vunnet...

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 jun 08, 17:54
Aaaaahhhhh.....nå skal jeg gå og se EM med godfølelse, ekstra digg at Kamma ble kicka ut av cupen av valdres!

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 jun 08, 17:54
Ufortjent men deilig.. Pent mål av Gashi!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 jun 08, 17:55
Imponerende sterkt av FFK å dra i land tre poeng i denne kampen. Veldig veldig sterkt.

Syns jeg så noe nytt ved FFK i dag, som jeg ikke har sett før, tidligere år ville vi ALDRI vunnet en kamp som denne borte.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 jun 08, 17:58
Opprinnelig postet av Lemmy

Høres for meg ut( fra Radio Fredrikstad) som om forsvaret vårt er veldig solide i 2.omgang, og at vi viser god fotball. Dette er faktisk en kjempeseier, er ikke mange som holder nullen på Alfeim! Strålende at vi scorer i en dårlig omgang, og holder løpet helt ut!

Fantastisk deilig å være på 2.plass i EMferien, nå håper jeg på en god forsterkning(brasse?)

 

Så kampen på vebtv og jeg syns vi spilte klokt etter 0-1 scoringa. Lå kompakt og solid og tok ikke store sjanger forover, spesielt etter utvisninga til Barsom...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jun 08, 17:58

Enig med bjorn selvom jeg ikke så kampen.. FFK ville ikke vunnet en sånn kamp i fjor! Det er de her seierne som er ganske deilig, de er faktisk like deilige som 5-0seire.. Føler mer at vi vant en kamp i dag enn mot Aalesund, og det er en deilig følelse å sitte igjen med etter å ha vunnet på en dårlig dag!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 08, 18:00
Opprinnelig postet av Bob Page
Så kampen på vebtv og jeg syns vi spilte klokt etter 0-1 scoringa. Lå kompakt og solid og tok ikke store sjanger forover, spesielt etter utvisninga til Barsom...


Omtrent som Stabæk forrige runde... Og det er vel omtrent slik vi må spille på bortebane også. Finspillet får hjemmelaget stå for.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 08 jun 08, 18:02
Og dette var den første seieren på plastikk også så der brøt vi også en barriere :)

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jun 08, 18:03
Deilig med tre poeng idag ass og det med ti mann

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 08 jun 08, 18:03
Deilig med 3 poeng!

Deilig at Valdres slo ut HamKam av cupen!

Fryd og gammen!

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 jun 08, 18:04
Sånne sliteseire som vi fikk i dag er deiligst, ihvertfall rett etter kampen ;)

Syns forøvrig det andre gule til Barsom var strengt, det er bare i Norge en dommer som vet han har gult fra før nesten ikke kan vente med å få vist han ut.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jun 08, 18:05

Status Raio Piiroja, anyone? Når vi er inne på det, jeg er ikke så nervøs om han må stå over mot VIF! Det er veldig betryggende å se at kanskje vår beste spiller, forsvarssjefen med hjertet utenpå drakta kan gå ut med skade og at Ophaug går inn og spiller knallgodt!

Men selvfølgelig, Piiroja er en viktig spiller! Er mer bekymret for midtbanen..Tenkte når Gashi var ute at Barsom kom til å spille sentralt mot VIF, men nå blir det Ramberg eller Thomassen(mest sannsynlig Ramberg). Så er spørsmålet, blir det Kvisvik, Thomassen eller Kouadio på venstre?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jun 08, 18:07
Endret: 08 jun 08, 18:08
midt oppi alle festligheter må vi stikke fingern i jorda og innrømme at denne seiern var ufortjent. tromsø og molde brenner latterlig mange sjanser - HVER eneste runde. sterkt med 3poeng, men synes vi leverer langt bedre i bortekampene mot brann, rbk og lyn og  1omg mot godset. ffk er ikke i form, så 3poeng på alfheim er himmelsk overraskende for oss som følger laget tett gjennom hele sesongen. nå må vi bruke ferien klokt(som forøvrig kommer på et særs gunstig tidspunkt med tanke på den labre formen).

men hvorfor i alle dager tok det grønis og co neste et kvarter å få inn thomassen, etter det byttet ble det virkelig stabilitet i det defensive arbeidet. østerrike-croatia neste,tipper 0-6(og der har de jaggu allerede scoret!)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jun 08, 18:11
fortsetter vi sånt spill som det her blir vi egentlig ikke så lenge der oppe.. men la oss håpe at guttane får en god ferie og kommer sterkt tilbake til høsten ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 jun 08, 18:14
En utrolig deilig og ufortjent seier,det positive er at vi vinner på en sinnsyk dårlig dag og det er flaut og se på.det negative er hvordan vi klarer og spille så svakt og hva skjer med Tarik???

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 08, 18:15
vi trengte 3 poeng og spilte klokt. 0-1 til FFK er greit for meg   tromsø er vanskelig og spille mot...

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24