Husk meg
Brukernavn
Passord

Opprop for nye Melløs

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 06 jun 08, 18:27

Mossingene trenger vår hjelp!

---------------------------

VærsteUltras


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jun 08, 18:34
Hvis de ikke klarer å engasjere sine egne innbyggere, så får de heller la være å bygge ny stadion.

Det blir omtrent like dumt som at en gjeng på femti skatere får femti tusen underskrifter fra fjern og nær i Norge om at Trøgstad må få ny skaterhall...

Hvis det kun er en liten del av mossingene som vil ha ny stadion, så får det heller bli med drømmen. Det er ikke mitt ansvar at fotballinteressen er døende i byen.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 06 jun 08, 18:44

Opprinnelig postet av FFK1903
Hvis de ikke klarer å engasjere sine egne innbyggere, så får de heller la være å bygge ny stadion.

Det blir omtrent like dumt som at en gjeng på femti skatere får femti tusen underskrifter fra fjern og nær i Norge om at Trøgstad må få ny skaterhall...

Hvis det kun er en liten del av mossingene som vil ha ny stadion, så får det heller bli med drømmen. Det er ikke mitt ansvar at fotballinteressen er døende i byen.

Så det blir ingen hjelp fra deg da eller?:)

 

---------------------------

VærsteUltras


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jun 08, 19:10
Opprinnelig postet av Møklegård
Så det blir ingen hjelp fra deg da eller?:)


Nei, hvis de er så desperate at de trenger hjelp fra en FFK-patriot til å få ny stadion, så kan de like gjerne legge ned fotballen der borte ;)

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 06 jun 08, 19:25

Jeg ser ikke lenger MFK som noen trussel for FFK. Men de trenger en ny stadio for å holde seg i Adecco. Og- det må vi jo kunne unne våre gode naboer i nord?

---------------------------

VærsteUltras


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 06 jun 08, 20:00
Opprinnelig postet av Møklegård

Jeg ser ikke lenger MFK som noen trussel for FFK. Men de trenger en ny stadio for å holde seg i Adecco. Og- det må vi jo kunne unne våre gode naboer i nord?

Hvorfor skal vi unna Måzz noe som helst?? Nei takk, bygg heller en ny ishall i plankebyen!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 jun 08, 20:22
Jeg synes det er helt greit med Moss. Jeg tror vi kan dra nytte av dem i løpet av årene. Aksjonen støttes.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 jun 08, 02:28
Endret: 07 jun 08, 02:31

Opprinnelig postet av FFK1903
Hvis de ikke klarer å engasjere sine egne innbyggere, så får de heller la være å bygge ny stadion.

Det blir omtrent like dumt som at en gjeng på femti skatere får femti tusen underskrifter fra fjern og nær i Norge om at Trøgstad må få ny skaterhall...

Hvis det kun er en liten del av mossingene som vil ha ny stadion, så får det heller bli med drømmen. Det er ikke mitt ansvar at fotballinteressen er døende i byen.

Enig. Det er da tross alt de som ønsker et nytt stadion der borte.Jeg som FFK-supporter couldn`t care less hva kråkene gjør....

Hm. Har nå lest oppropet, og lurer nå lit på hvorfor Moss komune skal betale for ny stadion. Det må da klubben greie å skaffe finanser til selv..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jun 08, 02:58

Opprinnelig postet av Møklegård
Jeg ser ikke lenger MFK som noen trussel for FFK. Men de trenger en ny stadio for å holde seg i Adecco. Og- det må vi jo kunne unne våre gode naboer i nord?

Det har egentlig ingenting med hva jeg unner mossingene. Det har mer med hvor relevant og nyttig det egentlig er med en slik liste hvis en god del av disse ikke har noe med verken Moss FK eller Moss by å gjøre. Hvilken interesse har det for Moss kommune, som skal ta beslutningen, om hvor mange fra Fredrikstad som unner Moss en ny stadion?

Hva om nabolaget ditt hadde lagt ut et opprop om at bilen din er så fæl å se på at de har fått 1 500 underskrifter fra opprop.no for å få fjernet bilen din og du ser av listen at 1300 er folk fra den tjukke slekta til ho i nr 14 fra Veste Toten. Ville du tatt den til etterretning da?

Nei, den listen der skal og bør bestå av mossinger (eventuelt mossepatrioter som bor andre steder) som vil ha ny stadion. De gjør seg selv en gedigen bjørnetjeneste om de gjør dette til en vervekampanje og får folk fra hele Norge til å melde seg inn. Da er listen komplett ubrukelig for sitt formål, nemlig å vise kommunen at befolkningen forlanger ny stadion.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 08, 10:06
Bra skrevet FFK1903

La moss råtne der dem er og ha sin leke kasse.

---------------------------

http://keiko99.net


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 jun 08, 12:31
Endret: 07 jun 08, 12:33
Opprinnelig postet av FFK1903

Nei, den listen der skal og bør bestå av mossinger (eventuelt mossepatrioter som bor andre steder) som vil ha ny stadion. De gjør seg selv en gedigen bjørnetjeneste om de gjør dette til en vervekampanje og får folk fra hele Norge til å melde seg inn. Da er listen komplett ubrukelig for sitt formål, nemlig å vise kommunen at befolkningen forlanger ny stadion.

-Tja. Befolkningen i Moss vil ha ny stadio. Og bortesupporterene er heller ikke fornøyd med dagens forhold på melløs. Det kan da vel være et poeng for mossingene å ta med seg til kommunen?

---------------------------

VærsteUltras


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jun 08, 01:07

Opprinnelig postet av Møklegård
-Tja. Befolkningen i Moss vil ha ny stadio. Og bortesupporterene er heller ikke fornøyd med dagens forhold på melløs. Det kan da vel være et poeng for mossingene å ta med seg til kommunen?

Hva med de åtte personene fra Wien som har registrert seg, er de noe poeng i ta med seg? :) Jeg tror Moss kommune regelrett driter langt i hva bortesupporterne mener om saken, det er ikke for dem en stadion skal bygges, ei heller vilt fremmed fra Østerrike. En stadion skal først og fremst være for mossingene, og dermed er det også naturlig at det er de som bør dra lasset alene.

Det de burde ha gjort var å få speakeren på Melløs til å oppfordre folk på stadion til å skrive under på dette. Hadde den listen bestått av mossinger med fullt navn, så hadde det kanskje hatt en effekt, men når de mobiliserer folk fra Tromsø for at de skal skrive under så blir det jo bare håpløst. Det beste hadde som sagt vært å tatt med ei blokk på stadion og fått folk til å skrive seg under på den med fullt navn, og så kanskje tatt en tur til byen og gjort det samme. Da hadde det blitt et kvalitetsopprop. Alle kan jo samle 2000 underskrifter på internett for noe, uansett sak... 

Nei, det er nok helt andre ting som veier til grunn for Moss kommune sin beslutning, ikke en internett side med navn fra kroker og kriker i Norge.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3