Husk meg
Brukernavn
Passord

Gi Kvisvik ny kontrakt Nå

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 jun 08, 14:42

Jeg har hvert en av de som har kritisert Kvisvik men nå mener jeg han burde få ny kontrakt.Kommer ingen innlegg uten han på banen;Barsom vimser for mye rundt,Ramberg passer ikke på kanten(ja han hadde et par bra kamper) Kouadio har brukbare innlegg men blir fort sliten.

Til sist så viser det seg jo at Kvisvik er nest sist ved de fleste scoringene vi har


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jun 08, 14:47
ja, våkne  opp !!! gi han kontrakt, han er absolutt god nok. selg tarek,tegan og gardar snarest. sett inn ungdommen og sats videre.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jun 08, 14:48
Kvisvik er dyktig de siste 20 minuttene hvis han får komme utvilt fra benken. Han kan avgjøre kampen med et slikt innhopp og jeg kan ikke med min villeste fantasi forstå hvorfor dette ikke er godt nok. Hvis alle parter blir enige om at det er hans spesialitet og det ikke sutres om å spille hele kampen (noe han ikke klarer på et slikt nivå), er jeg enig med deg.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 04 jun 08, 14:57
Kanon spiller som kan bidra i mange år enda. Kom igen! Nå må dere våkne før det er for sent i Moss og Sarp. Ser ingen grunn til at FFK skal tilby ham ny kontrakt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jun 08, 14:58
Endret: 04 jun 08, 15:00
Opprinnelig postet av paco
Til sist så viser det seg jo at Kvisvik er nest sist ved de fleste scoringene vi har


Det er jo bare vås. Kvisvik har to assist i serien, FFK har scoret 15 mål. I cupen har vi scoret åtte mål, Kvisvik har assist på tre av dem (kanskje to til).

Er enig i at kantspillerne nå overhodet ikke fungerer optimalt som kantspillere med innlegg fra dødlinjen, men tror fremtiden ligger i nye spillere fremfor en aldrende Kvisvik. Etter de to gode innhoppende så har han stort sett ikke gjort all verden ut av seg.

Noe aner meg at du igjen prøver å fyre opp stemningen som ved Wallace-uttalensene men...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 04 jun 08, 15:03
Opprinnelig postet av paco

 

Til sist så viser det seg jo at Kvisvik er nest sist ved de fleste scoringene vi har

Assist i serien for FFK:

Tarik   3

Gardar, Kvisvik og Tegstrøm  2

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 08, 15:34
kan sikker gi han kontrakt tilbud, men FFK gir han nok 1 år bare og ikke den lønna kvisvik drømmer om..

så har kvisvik vært litt mindre klok og gått ut i media da han fikk beskjed om og holde munnen.

Det er klart det er trist og miste spillere. Kvisvik har et meget klokt fotball hode. Enste jeg spørr om. Er det nok ?

Han har vel enda ikke spilt 90 min ?

---------------------------

http://keiko99.net


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 04 jun 08, 15:36
Men hvor mange målgivende har han hatt der målet har avgjort kampen?

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 04 jun 08, 15:48

og enda viktigere, hvor mange målgivende har han hvis du tar med spilletid. Nå har jeg ikke spilletid på de forskjellige spillerne i hodet, men at Kvisvik har 5 målgivende på x antall spilte minutter (ikke mange) så er snittet hans rimelig høyt. Og hvis du tar med de pasningene han har hatt hvor de "målgivende" pasningene har blitt spolert med dårlige avsluttninger så er vel han klart på topp på den listen.

Når vi har så dårlige kantspillere, må bruke ramberg på høyrekant og en høyrebent Barsom på venstresiden som alltid dribler inn mot midten så skjønner jeg ikke hva som er problemet. Har Grønnhagen noe personlig mot Kvisvik, eller er det bare jeg som er så dum og mener Barsom bør spille på høyrekant og Kvisvik på venstresiden..... 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 04 jun 08, 15:52
Endret: 04 jun 08, 15:52
Opprinnelig postet av Marensius

og enda viktigere, hvor mange målgivende har han hvis du tar med spilletid. Nå har jeg ikke spilletid på de forskjellige spillerne i hodet, men at Kvisvik har 5 målgivende på x antall spilte minutter (ikke mange) så er snittet hans rimelig høyt. Og hvis du tar med de pasningene han har hatt hvor de "målgivende" pasningene har blitt spolert med dårlige avsluttninger så er vel han klart på topp på den listen.

For det første har han kun 2 målgivende i serien. For det andre er FFK blant de mestscorende, så det er ikke så mange pasninger som har blitt spolert.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 04 jun 08, 17:14
2 i serien + 3 målgivende i cupen i følge FFK1903 så han er rimelig effektiv i forhold til spilte minutter. 

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jun 08, 17:26
Du er ikke stor fan av  Kvisvik du. .han må få kontrakt. Keiko, hva faan hvet du om hva han forlanger i lønn da ?De derre stakkars fremmedarbeiderne som flyr rundtur inni midtur de kunne gjerne tatt første fly hjem.-det er bedrøvlelig å se alt det tullet de finner på. La de gå til Sparta og behold Kvisvik.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 08, 17:28

Eliteserieklubb snuser på Kvisvik

En veletablert eliteserieklubb skal ha vist interesse for Raymond Kvisvik.

www.sa.no/sport/ssf/article3585546.ece


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 jun 08, 22:08

Opprinnelig postet av keiko99
Kvisvik har et meget klokt fotball hode. Enste jeg spørr om. Er det nok ?

Han har vel enda ikke spilt 90 min ?

Utover et meget godt fotballhode har Kvisvik også en høyrefot på nivå omtrent med det beste i TL, og en venstrefot som ingen annen i TL kan matche. Kombinasjonen av disse tre, hvor plasseringsevne og oversikt hører inn under et godt fotballhode, gjør Kvisvik samlet sett til en spiller som i det minste hører til blant TL`s øvre havldel av spillere. Og helt klart er han en verdifull spiller med sin kreativitet, presise dødballer og offensive pasninger.

Senest i fjor spilte Kvisvk flere av sine beste kampper når han fikk spille fra start. I år har han ikke fått den muligheten særlig ofte. Det er ikke bare galt det, når det betyr at andre er bedre. Men jeg har ikke gitt opp 90 minutters-Kvisviken helt ennå. Men selv om jeg er for optimistisk på dette punktet er Kvisvik en verdifull spiller for laget også uten at han spiller 90 minutter i hver kamp.

Jeg håper FFK ser verdien av å ha Kvisviks kvaliteter i laget, og gir ham en konkurransedyktig kontrakt for nok en sesong. Gjerne én sesong av gangen fra nå av, og gjerne en prestasjonsfokusert kontrakt, slik at han ser at han må fortsette å trene og jobbe på sitt beste for å få såvel spilletid som god betaling.

Det burde gå an å få til en kontrakt her som alle parter kan være forsnøyd med.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 jun 08, 22:17

For å kaste inn en liten brannfakkel på bålet, så skal jeg gi bort et helt gratis tips til de (ingen spesifikke i tankene) som mener Kvisvk bør kastes på dør fordi han ikke er blant de største arbeidsjern i serien: På Romerike er det en klubb som heter LSK  - de legger ikke skjul på at de setter solid fysikk i førersetet, og alt annet i andre rekke. Kanskje man finner seg bedre til rette her?

Skulle noen av uutgrunnelige årsaker ikke ha sansen for LSK er det bare å forstette langs E6 nordover, så finner man snart HamKam. De vet også å verdsette fysisk innsats fremfor teknikk på banen.

Selv håper jeg FFK fortsetter å dyrke god teknikk, presisjon og intelligent pasningsspill også i fremtiden. Det er ikke sikkert det er så mye mer effektivt i lengden, men jeg synes nå det langt mer underholdende å se på. Under en silk filosofi burde Kvisvik være god å ha en stund til.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jun 08, 22:18
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av paco

 

Til sist så viser det seg jo at Kvisvik er nest sist ved de fleste scoringene vi har

Assist i serien for FFK:

Tarik   3

Gardar, Kvisvik og Tegstrøm  2

 



Assistene til Tarik, Gardar og Tegström kan ikke regnes her, i og med at de ikke er spellefordelere, og spisser.

Og da står vi igjen med en spiller: Kvisvik. Han finner løsninger der andre fomler, ikke demper ballen skikkelig, og ikke har overblikk.

Mitt forslag: Gi Kvisvik tilbud om ny toårskontrakt, på noe lavere lønn i dag, forsøk å hjelpe fyren med å ordne opp i pengesurret, la han få en ren spillefordeler-rolle i FFK, og bruk ham til samme sak. Guden skal vite hvor god han hadde vært med saker og ting ute av verden, og en rolle på laget som harmonerer litt mer med hans spisskompetanse.

Jeg er sikker på at et FFK uten Kvisvik mister en dimensjon, noe også flere seriekamper iår har vist, etter mitt skjønn.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jun 08, 22:23
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

For å kaste inn en liten brannfakkel på bålet, så skal jeg gi bort et helt gratis tips til de (ingen spesifikke i tankene) som mener Kvisvk bør kastes på dør fordi han ikke er blant de største arbeidsjern i serien: På Romerike er det en klubb som heter LSK  - de legger ikke skjul på at de setter solid fysikk i førersetet, og alt annet i andre rekke. Kanskje man finner seg bedre til rette her?

Skulle noen av uutgrunnelige årsaker ikke ha sansen for LSK er det bare å forstette langs E6 nordover, så finner man snart HamKam. De vet også å verdsette fysisk innsats fremfor teknikk på banen.

Selv håper jeg FFK fortsetter å dyrke god teknikk, presisjon og intelligent pasningsspill også i fremtiden. Det er ikke sikkert det er så mye mer effektivt i lengden, men jeg synes nå det langt mer underholdende å se på. Under en silk filosofi burde Kvisvik være god å ha en stund til.



Her er jeg 110% enig, Flight. Kvisviks evner er faktisk så verdifulle i fotball, at man faktisk skal se gjennom fingrene med både 90 minutter og fighting spirit. En god klubb  selger sjela si for spillere som tilfører det lille ekstra, og hvis det lille ekstra medfører at resten av laget må jobbe 10% mer, so what.

Det virkelig gode fotballhode vokser ikke på trær, og la oss nå for guds skyld ikke tro at alt er bedre enn det vi har.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jun 08, 22:25
Opprinnelig postet av Asgeir
Assistene til Tarik, Gardar og Tegström kan ikke regnes her, i og med at de ikke er spellefordelere, og spisser.


Kvisvik står fortsatt med to assist uansett hva du regner med eller ikke. Det blir uansett feil å hevde at han er nest sist på de fleste scoringene, som jo var det som ble svart på. For min del kan assistene komme fra hvilen som helst spiller, bare de kommer. Se på en viss islending på Stabæk. Syv assist i serien!

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 05 jun 08, 11:19
Opprinnelig postet av Patrioten

Eliteserieklubb snuser på Kvisvik

En veletablert eliteserieklubb skal ha vist interesse for Raymond Kvisvik.

www.sa.no/sport/ssf/article3585546.ece



- Ikke hørt noe fra eliteserieklubb


Så langt er det bare Sparta Sarpsborg som har henvendet seg om Kvisvik til FFK.

Link

---------------------------

Tarik på landslaget!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 jun 08, 12:46
Er enig med de som vil tilby Kvisvik ny kontrakt. Om han ikke har så mange målgivende denne sesongen, har han uansett mange gode pasninger (som ikke har ført til mål - noe som ikke behøver å være Kvisvik sin skyld). Det er uansett alltid spennende når Kvisvik kommer innpå - for man vet at det kan bli magi da. Og det er jo det uvisse som gjør det spennende. Denne ekstra dimensjonen av underholdningsverdi gjør at det blir morsomt å se FFK. Hvis Kvisvik selv er fronøyd med å ikke være fast i første-11`ern - så tilby ham ny kontrakt. Lengden på kontrakten skal jeg ikke spekulere i men det kan avhenge av lønnsnivået. En 3-års kontrakt kan gi lavere lønn pr år enn f.eks en 1-årskontrakt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3