Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Tromsø- FFK (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jun 08, 19:13
Endret: 04 jun 08, 16:02
Hoveddommer:      Staberg, Per Ivar
Assistentdommer:     Olsen, Frank
Assistentdommer:     Gundersen, Reidar M.
Observatør:     Bondal, Håkon
4.dommer:     Dahl, Ragnar
NFF-delegat:     Hansen, Kjell Johan

Dette er også en kamp som vi som vi trenger 3 poeng i, men som jeg ikke helt ser hvordan vi skal klare det.

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jun 08, 19:59
På tide å i det minste ta poeng på Alfheim, vi har jo tapt hver eneste gang der oppe nå. Tromsø har vært ustabile i år, og jeg har faktisk troen på tre poeng. Tromsø har faktisk scoret færrest mål sammen med Hamkam i år. De var jo på forhånd tippet litt over FFK på tabellen, men har så langt levert på det jevne. Har to seire, en uavgjort og et tap hjemme, men det er kun mot Viking at de har sluppet inn mål.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 03 jun 08, 22:03
Etter cupmatchen mot Skeid i dag mener jeg det kanskje er på tide med Raymond på venstre og Barsom på høyre fra start.
Innleggene var der med en gang, Raymond løper ut og bruker hele bredden og det samme skjer med Barsom. Når sistnevnte ligger på venstre går han nesten konsekvent innover på banen. Koadio er ikke dårlig, men det funker jo ikke heller...
Ellers tror jeg man kan si at Ramberg hadde en utrolig start på sessongen, men at det nå har gått over.
Til sist - Raio skremmer vettet av meg når han har ballen i beina. Bare for å ha sagt det.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 jun 08, 23:43
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Etter cupmatchen mot Skeid i dag mener jeg det kanskje er på tide med Raymond på venstre og Barsom på høyre fra start.
Innleggene var der med en gang, Raymond løper ut og bruker hele bredden og det samme skjer med Barsom. Når sistnevnte ligger på venstre går han nesten konsekvent innover på banen. Koadio er ikke dårlig, men det funker jo ikke heller...
Ellers tror jeg man kan si at Ramberg hadde en utrolig start på sessongen, men at det nå har gått over.
Til sist - Raio skremmer vettet av meg når han har ballen i beina. Bare for å ha sagt det.


Helt enig. Nå må vi begynne med Kvisvik på venstre, og Barsom på høyre. Ramberg var bedre mot Skeid enn mot Stabæk, så han kan også brukes på høyre. Kouadiou har liten effekt, må jeg si, men er fin å bruke mot slutten, for da blir han bedre mann-mot-mann.

Vi må nå konsentrere spillet vårt om å begynne å få til angrepsmønstrene våre igjen, for vi er totalt uten angrepsrytme. Vi velger kompliserte løsninger, har ingen bredde, og gjør livet vanskelig for oss sjøl. Vi må ha spillere på banen som naturlig velger gode angrepsløsninger, og da faller Barsom og Kvisvik meg i hu.

Wehrman har klare begrensninger med ball, han er langsom, får knapt kontroll på ballen før motstander kommer rennende i bena på ham. Gashi går generelt altfor lenge med ballen, og slipper ikke før angrepet er stoppa helt opp. Gashi må begynne å hjelpe Wehmarn ved å gjøre seg spillbar, noe han er ganske dårlig til i nærheten av Wehrman av en eller annen grunn.

Pasninger må generelt gå raskere, med mer fart framover på banen, typisk skal man spille en pasning 5 meter foran en spiller så han har noe å løpe på. En spiller som må bremse farta for å hente opp en svak pasning er lett mat for aggressive midtbanespillere.

Langpasning på Gardar og Teström burde være totalt forbudt, for makan til lite produktiv pasning skal en se lenger etter. Tilbakespill til keeper er jo da bedre, for da strekkes i det minste motstander ut... Hvis Gardar skal få noen slags effekt må vi bruke han mer rettvendt, for han er bra når han går på goalen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 08, 13:04

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 jun 08, 13:15

Her bør man gå for uavgjort og 1 poeng. TIL scorer så lite at omm FFK spiller kynisk og defensivt, så er muligheten for poeng stor. Ligge kompakt med lagdelene og slå langballer på Gardar eller i bakrom på Tarik. Håper Staw er klar. Ønsker dette laget:

                                 Staw

Ophaug    Gerrbrand   Piroja   Pereiro

Ramberg  Wehrman  Gashi   Barsom

                  Tarik    Gardar

 

Alternativt Kouadio for Ramberg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 08, 15:37
tromsø hatt mere hvile en oss. vi spilte jo cup kamp. tromsø spilte ikke i helgen. derfor ser jeg dette som en meget vansklig kamp. slitene FFK spillere mot ett lag som ikke har spilt og fått trent litt osv

---------------------------

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 jun 08, 15:54

Opprinnelig postet av keiko99
tromsø hatt mere hvile en oss. vi spilte jo cup kamp. tromsø spilte ikke i helgen. derfor ser jeg dette som en meget vansklig kamp. slitene FFK spillere mot ett lag som ikke har spilt og fått trent litt osv

Spiller ikke Tromsø cup-kamp denne uken?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jun 08, 16:05
Jo, mot Skarp i morgen, så en eventuell fordel av dette er det vel FFK som får...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 08, 17:00
Her blirre tap gitt

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jun 08, 17:41
Er vel eneste laget i Tippeligaen vi ennå ikke har tatt poeng borte mot, om vi ser bort i fra Godset som vi kun har møtt de to siste sesongene.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 04 jun 08, 17:50

Opprinnelig postet av FFK1903
Er vel eneste laget i Tippeligaen vi ennå ikke har tatt poeng borte mot, om vi ser bort i fra Godset som vi kun har møtt de to siste sesongene.

 

Ja, er nok den vanskeligste bortekampen det her. Men så får jo gutta lite støtte fra suporterne og da. Plankehaugen arrangerer ikke tur til Tromsø i år heller. Jo, Plankehaugen er jammen gode gitt. Helt suverene. Føkk off.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 jun 08, 20:20

Tromsø er det laget, sammen med Stabæk, som har sluppet inn minst mål - 4 stk. De har også scoret desidert færrest, med sine seks (!) mål.

Utfordringen vår blir å score mål, ettersom vi har slitt med uttellingen de siste kampene.

Jeg ser for meg at dette blir en relativt tett og sjansefattig kamp, der vi må utnytte de få sjansene vi får. Hvis Tromsø får et tidlig mål er jeg redd vi har såpass skranten selvtillit nå at vi fort kan få ræva full av TIL også.

Dette blir en vanskelig kamp....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 jun 08, 21:01
Opprinnelig postet av denialsander

Tromsø er det laget, sammen med Stabæk, som har sluppet inn minst mål - 4 stk. De har også scoret desidert færrest, med sine seks (!) mål.

Utfordringen vår blir å score mål, ettersom vi har slitt med uttellingen de siste kampene.

Jeg ser for meg at dette blir en relativt tett og sjansefattig kamp, der vi må utnytte de få sjansene vi får. Hvis Tromsø får et tidlig mål er jeg redd vi har såpass skranten selvtillit nå at vi fort kan få ræva full av TIL også.

Dette blir en vanskelig kamp....

Jeg tenker vel litt i de samme banene her

Jeg er bekymret for at FFK går på sitt tredje tap på rad, og at FFK får sekken full av et Tromsø-lag som hadde fortjent flere poeng til nå i sesongen 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 jun 08, 21:32
Synes det er mye pessimisme ute og går. Tror gutta er opptatt av å gi alt og ta en ny borteseier. Hadde nok vært bra med en opplagt Kvisvik med i deler av kampen!!!!!!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jun 08, 21:59
Opprinnelig postet av hasse33
Synes det er mye pessimisme ute og går. Tror gutta er opptatt av å gi alt og ta en ny borteseier. Hadde nok vært bra med en opplagt Kvisvik med i deler av kampen!!!!!!


Jess! Kampen mot Tromsø blir en helt ny kamp, og kan ikke sammenliknes med verken Stabæk eller Skeid.

Hvis vi får mål er mye gjort.

Der hvor kanogvetalt vil legge seg defensivt for å sikre det ene poenget man har ved kampstart, der vil jeg gjerne gå fram med masse folk, presse på, skape sjanser og få mål, legge angrepet til TIL under press, og nyte godt av dårlig uttelling fra deres side.

Hvis vi går ut hver eneste fotballkamp med seier for øyet vil vi etterhvert nyte stor respekt, og motstandere vil spille noe mer reservert mot akkurat oss.

Det er det vi trenger for å avgjøre bortekamper til vår fordel. Kvisvik på fra start! Han er den eneste hvis evner jeg stoler på når det gjelder angrepsfotball. Vi har ingen ballfordeler på midten (Wehrman er for langsom med ball, Gashi går solo for langt), og derfor er Kvisvik forskjellen på tap og seier.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jun 08, 23:44
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Her bør man gå for uavgjort og 1 poeng. TIL scorer så lite at omm FFK spiller kynisk og defensivt, så er muligheten for poeng stor. Ligge kompakt med lagdelene og slå langballer på Gardar eller i bakrom på Tarik. Håper Staw er klar. Ønsker dette laget:

                                 Staw

Ophaug    Gerrbrand   Piroja   Pereiro

Ramberg  Wehrman  Gashi   Barsom

                  Tarik    Gardar

 

Alternativt Kouadio for Ramberg.

 

Syns det er på tide at Truslen får sin tippeligadebut, og ihvertfall lenge før man vurderer å byte inn på Tegan i denne kampen...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 08, 01:38
Tromsø spilte ingen cup kamp i dag.. spiller dem i morgen.. ?

eller siden kl er 01:38

Tromsø spilte ingen cup kamp i går.. spiller dem i dag ?

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 08, 01:56
Sjekk nest siste innlegg på forrige side...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 08, 02:51
Opprinnelig postet av FFK1903
Sjekk nest siste innlegg på forrige side...
trodde du mente dem ville spille i dag jeg se beklager

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24