Husk meg
Brukernavn
Passord

Tottenham vil ha Tarik!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 27 mai 08, 12:27
Vil by 40 mill. Dette i følge vg.

---------------------------

Fredd


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 08, 12:40
Ha litt is i magen, så kan de heller by over hverandre.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 08, 12:41
Steike!

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 27 mai 08, 12:41
De er i alle fall interessert.

Dog, norsk media har allerede skrevet om Mirrors opprinnelige formulering.

"Tottenham have been told they must pay £4million for Norwegian forward Tarik Elyounoussi.". Link

Det er med andre ord ikke sagt noe om hva Tottenham er villige til å by, kun hvilken pris Fredrikstad (eller agenten) ser for seg.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 27 mai 08, 12:49
Et mål eller to i morra hadde gjort seg

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 27 mai 08, 13:39
 Tror dere virkelig at han vil forsvare en plass i et topplag i Europa ? Det er nok enda en stund til vil jeg tro. Hvorfor ikke forlenge kontrakten med et år til , slik at han modnes enda mer i FFK. Får han 3 mill i lønn vil FFK få tilbake det mangedobbelte  i en ny salgssum. Dette betinger da at han forsetter utviklingen.Selges han til Spurs for 30 mill, går han derfra om et par år for mye mer. Gi han en kontrakt med en skikkelig lønn.

Konnerud

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06
Innlegg: 71

Lagt til: 27 mai 08, 14:09
Han er ikke god nok for Spurs p.d.d, men han kan bli..

---------------------------

Leve Godset og FFK


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 mai 08, 16:12

Opprinnelig postet av 1947modell
 Tror dere virkelig at han vil forsvare en plass i et topplag i Europa ? Det er nok enda en stund til vil jeg tro. Hvorfor ikke forlenge kontrakten med et år til , slik at han modnes enda mer i FFK. Får han 3 mill i lønn vil FFK få tilbake det mangedobbelte  i en ny salgssum. Dette betinger da at han forsetter utviklingen.Selges han til Spurs for 30 mill, går han derfra om et par år for mye mer. Gi han en kontrakt med en skikkelig lønn.

jeg bryr meg ikke om han er god nok til en plass på tottenham. hvis de er intressert i å kjøpe han for 40 mill + litt videresalgs prosenter så selg han så fort som mulig. håper han får spilletid i landskampen i morra. herjer han der så er han kanskje med neste gang også. da stiger verdien.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 27 mai 08, 16:30
Min mening er at Tarik ikke passer inn i PL.. Han hadde blitt spist levende!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 27 mai 08, 16:57
Opprinnelig postet av GurrBass
Min mening er at Tarik ikke passer inn i PL.. Han hadde blitt spist levende!

Fordi?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 08, 17:03
fordi at i PL er det en stooor fodel og være sterk og ikke så liten og lett. det er tøfffe dueller osv. Tarik er lett og kan fort merke det.
ikke at jeg svarer for GurreBass, men det er min mening

---------------------------

http://keiko99.net


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 27 mai 08, 17:14
Opprinnelig postet av keiko99
fordi at i PL er det en stooor fodel og være sterk og ikke så liten og lett. det er tøfffe dueller osv. Tarik er lett og kan fort merke det.
ikke at jeg svarer for GurreBass, men det er min mening


Hva sier du da om Ronaldo i United? Ikke at det er noen sammenligning mellom de to forøvrig, men han er da vitterlig også en lettvekter.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 08, 17:22

Opprinnelig postet av keiko99
fordi at i PL er det en stooor fodel og være sterk og ikke så liten og lett. det er tøfffe dueller osv. Tarik er lett og kan fort merke det.
ikke at jeg svarer for GurreBass, men det er min mening

For no tullball. Er du god nok så er det samme om du er 1.65 høy. Han argentineren på Man. U. er vel ikke høy keiko99 ?? Kan nevne flere på ditt lag. Giggs blant annet. Er vel ikke akkurat giganter disse som jeg har nevnt. Og nevnte Giggs er noe av det beste jeg har sett i PL overhodet. Og jeg er ingen Man.U-fan keiko99.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 08, 17:33
Endret: 27 mai 08, 17:33
kan hende dem veier litt mere en tarik, men det er min mening

---------------------------

http://keiko99.net


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 27 mai 08, 17:36
Opprinnelig postet av keiko99
kan hende dem veier litt mere en tarik, men det er min mening

Så Tarik kan ikke gå noe mer opp i vekt han eller?

At det er mulig å komme med så lite gjennomtenkte kommentarer...Ronaldo var en liten pusling når han kom til England han også. Se på han nå. Veltrent og meget sterk i kroppen...

Og det er da ingen krav for en fotballspiller å se ut som Sol Campbell for å kunne spille i PL.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 27 mai 08, 17:43

Tarik har mye å hente på å bedre fysikken sin (sterkere/tyngre) om han skal spille i hvilken som helst av de beste ligaene i Europa.

Og Ronaldo (Man U.) ser da meger atletisk ut etter min mening!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 mai 08, 18:13
Blir gjerne med på et veddemål jeg.Setter 50000.- på at Tarik aldrig blir en hitt i England eller Spania.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 08, 18:19

Opprinnelig postet av paco
Blir gjerne med på et veddemål jeg.Setter 50000.- på at Tarik aldrig blir en hitt i England eller Spania.

Hvem norske er det som har vært en hit i disse landa ?? Solskjær var vel ingen hit ?? Må være som super-sub det da. Greit vi har et forhold til spillere, men spillere i megaklassen har Norge aldri hatt. Carew begynner å bli en hit i Aston Villa, men i England, neppe. Er Riise en hit ?? I Liverpool, maybe, men som stjerne i England ?? Langt igjen vil jeg si. Flere bra spillere, men aldri noen hit i mine øyne. Derfor kommer jeg aldri til å vedde mot deg på dette, for sjansene er yderst små til å vinne.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 27 mai 08, 19:30
Opprinnelig postet av jambo

Hva sier du da om Ronaldo i United? Ikke at det er noen sammenligning mellom de to forøvrig, men han er da vitterlig også en lettvekter.

Ronaldo er da blitt meget godt trent, og fysisk sterk de siste årene. Der har han virkelig tatt seg opp.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 27 mai 08, 19:39
Rune Haugen du driter deg selv rett i kjeften ved og påstå at solskjær ikke var en hit i England! Begrunnelse er unødvendig!"

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3