Husk meg
Brukernavn
Passord

Norge-Uruguay

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 08, 11:59

Starter en tråd om kampen. Håper og se tarik få spille.

Hareide sitter kvaliken ut

Jeg tror hareide må gå føre kvaliken er ute om han ikke leverer.

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 08, 12:32
Uruguay slo Tyrkia 3-2 søndag . http://www.siste.no/sport/resultater/article3563823.ece

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 08, 16:43
Opprinnelig postet av keiko99

Starter en tråd om kampen. Håper og se tarik få spille.

Hareide sitter kvaliken ut

Jeg tror hareide må gå føre kvaliken er ute om han ikke leverer.

 

Vet du ikke liker Hareide, Keiko99, men har du forslag til hvem som skal ta over ? Desuten virker han klar på at hvis en ikke presterer på landslaget, vil man heller ikke bli tatt ut. Det syns jeg er en ny og positiv side fra ham... Tarik syns jeg hadde vært perfekt i spann med John Carew på topp... Carew som vinner dueller og kan holde på ballen ,  mens Tarik stiker i bakrom.. En annen ting som landslaget må skjerpe seg på er at midtbanen må komme etter når Carew vinner ballen høyt oppe. Greit nok at Carew er god, men han er da ikke Gud....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 08, 16:51
Endret: 27 mai 08, 16:52
bob.

Trenere jeg ville hatt for norgen: Trond Sollied eller helst en fra ett annet land. tror det er den nye veien for norge. Hellas treneren f.eks. det er en drillo trener som første til at hellas vant var det EM..

Uansett han kan ikke bare forsette og sabotere..nå må han levere ikke skryte på seg hvor god han er

---------------------------

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 27 mai 08, 16:56
Opprinnelig postet av Bob Page

Desuten virker han klar på at hvis en ikke presterer på landslaget, vil man heller ikke bli tatt ut. Det syns jeg er en ny og positiv side fra ham...

 

Dette her skulle han jo ha begynt med for lenge siden!! Han er jo den som har gitt klippekort til spillerene på landslaget. (Gamst,Ivers)

En ting er jo positivt,og det er at yngre og lovende folk blir tatt ut til troppen... Men får de no sjanse til å vise seg fram?

 

Og når det gjelder andre trenere som kan ta over,så bør vi vel kanskje vurdere å gjøre som andre land... Ansette utenlandske trenere..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 08, 18:11
Opprinnelig postet av GurrBass
 

Dette her skulle han jo ha begynt med for lenge siden!! Han er jo den som har gitt klippekort til spillerene på landslaget. (Gamst,Ivers)

En ting er jo positivt,og det er at yngre og lovende folk blir tatt ut til troppen... Men får de no sjanse til å vise seg fram?

 

Og når det gjelder andre trenere som kan ta over,så bør vi vel kanskje vurdere å gjøre som andre land... Ansette utenlandske trenere..

Det der er bare tull. Hareide har brukt langt flere spillere enn de aller fleste andre landslagstrenere, og har gitt mange sjangsen.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 27 mai 08, 19:41
Jeg synes hareide burde blitt byttet ut for lenge siden! NFF er satans rike, hvorfor ikke ansette en med ett stort kjent navn!? De har råd til det. bare se hva Guus Hiddink får til med lagene han overtar!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 mai 08, 19:50

Opprinnelig postet av keiko99
bob.

Trenere jeg ville hatt for norgen: Trond Sollied eller helst en fra ett annet land. tror det er den nye veien for norge. Hellas treneren f.eks. det er en drillo trener som første til at hellas vant var det EM..

Uansett han kan ikke bare forsette og sabotere..nå må han levere ikke skryte på seg hvor god han er

Janne Jönsson hadde vært gull!! Trond Sollied tror jeg er samme ulla som Hareide. Jeg vil først og fremst ha en trener som lar guttane spille fotball langs bakken og som har en egen spillestil.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 08, 20:14
plankekæll ja da er vi inne på utlandet igjen.. gjerne han.. kanskje Grønhagen også

---------------------------

http://keiko99.net


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 08, 20:29

Opprinnelig postet av keiko99
plankekæll ja da er vi inne på utlandet igjen.. gjerne han.. kanskje Grønhagen også

Også Svennis.... Åhåh.. også Laudrup. Tror vi tar dem alle sammen jeg.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 08, 20:38
ja detta kan blir dyrt

---------------------------

http://keiko99.net


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 mai 08, 10:15
etter min smak skal det være norsk landslagstrener for Norge, engelsk landslagstrener for England etc. Blir så forunderlig at f.eks. en blodtysker som rehagel skal juble sammen med en nasjon grekere. De er grekere, han er tysk. Landslagene er jo iferd med å bli utvannet de også(klubbfotballen i ulike land preges mer og mer av utlendinger). Ikke minst når siste nyhet er at brasilianske alanzino vil spille for Norge! Blir fullstendig feil for meg...Det samme gjelder trenersiden. Etter Hareide ser jeg for øyeblikket sollied og solbakken som de to eneste alternativene. Men gi åge en sjanse til, det er tross alt spillerne utpå banen der som skal levere, grunnen til at vi ikke kom til EM var så enkel som at vi ikke var gode nok!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 28 mai 08, 12:54

Opprinnelig postet av bateman
etter min smak skal det være norsk landslagstrener for Norge, engelsk landslagstrener for England etc. Blir så forunderlig at f.eks. en blodtysker som rehagel skal juble sammen med en nasjon grekere. De er grekere, han er tysk. Landslagene er jo iferd med å bli utvannet de også(klubbfotballen i ulike land preges mer og mer av utlendinger). Ikke minst når siste nyhet er at brasilianske alanzino vil spille for Norge! Blir fullstendig feil for meg...Det samme gjelder trenersiden. Etter Hareide ser jeg for øyeblikket sollied og solbakken som de to eneste alternativene. Men gi åge en sjanse til, det er tross alt spillerne utpå banen der som skal levere, grunnen til at vi ikke kom til EM var så enkel som at vi ikke var gode nok!

 

Burde ikke den samme logikken gjelde for FFK også da? KUN spillere og trenere fra Fredrikstad.

Blir Alanzinho norsk statsborger så har jeg null problemer med å akseptere ham som norsk landslagsspiller - eller norsk uansett for den sakens skyld.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 mai 08, 14:22
Opprinnelig postet av Bjørnen

Burde ikke den samme logikken gjelde for FFK også da? KUN spillere og trenere fra Fredrikstad.

Blir vel å strekke sammenlikningen litt langt, men det er jo en morsom spissformulering.

Er forøvrig helt enig i at dersom Alanzinho blir norsk så er han selvsagt hjertelig velkommen på landslaget.

Den dagen landslagsledelsen (dels også klubbene) begynner å jobbe aktvit for å få spillere til å bli norske for å få dem på laget, da har vi gått litt for langt.

Hockeyen har vel allerede gått den veien og består av en drøss ny-norske svensker?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 28 mai 08, 14:59

Blir litt som innvandrere som har kommet til norge, og har fått norsk pass ikke skal få spille for Norge?

Har man norsk pass kan man spille for norge.

Mener fortsatt at vi bør legge MASSE penger i en ny trener. NFF har råd til det!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 28 mai 08, 15:01
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bjørnen

Burde ikke den samme logikken gjelde for FFK også da? KUN spillere og trenere fra Fredrikstad.

Blir vel å strekke sammenlikningen litt langt, men det er jo en morsom spissformulering.

Er forøvrig helt enig i at dersom Alanzinho blir norsk så er han selvsagt hjertelig velkommen på landslaget.

Den dagen landslagsledelsen (dels også klubbene) begynner å jobbe aktvit for å få spillere til å bli norske for å få dem på laget, da har vi gått litt for langt.

Hockeyen har vel allerede gått den veien og består av en drøss ny-norske svensker?

Følger ikke hockey så nøye at jeg kjenner til problemet der. Men jeg husker med gru hvordan Østerrikes damelandslag i håndball i noen år stort sett bestod av innkjøpte østeuropeiske dundrer som KUN hadde fått østerriksk pass på grunn av håndballferdighetene. Det er jo noe helt annet med Alanzinho, som jo virker å være i ferd med å slå rot her i landet.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 08, 18:19

 

 

Tarik fra start - Gamst vrakes

Åge Hareide starter trolig i en offensiv 4-3-3-formasjon med Tarik Elyounoussi i angrepsrekken mot Uruguay. Sjekk Norges antatte lagoppstilling her.

www.tv2.no/sporten/fotball/landslag/article1943919.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 08, 18:39
tøft at tarik starter

---------------------------

http://keiko99.net


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mai 08, 18:49
Det ble Gamst, men Tarik er lovet en viktig rolle i annen omgang, får håpe det skjer.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 mai 08, 20:07

Opprinnelig postet av Bob Page
Desuten virker han klar på at hvis en ikke presterer på landslaget, vil man heller ikke bli tatt ut.

Morten Gamst Pedersen, anyone?  Eller de fleste andre som er på banen akkurat nå...

Det er én grunn til at jeg gidder å ha på landskampen på TV i dag (og det er ikke fordi jeg bestilte meg dragedrakt i helga)...

---------------------------

Svensk magi!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3