Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 mai 08, 16:43
Veldig tidlig ute.... Men jeg lurer på om noen som vet når og hvor jeg kan kjøpe billetter til kampen. Tenkte på fly fram og tilbake samme dag. Ca 1000 kroner hos Norwegian

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 mai 08, 16:04
går det fly tilbake på mandag etter kampen? har lyst til å ta fly ned på fredags kvelden, eller lørdags morgen. også hjem igjen etter kampen. da holder det med å ta mandagen fri fra jobb. har ikke lyst til å spørre om to dager fri.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 08, 17:54
Endret: 27 mai 08, 17:55
Står på sidene til Viking at det er vanlig at de selger billettene til bortlagets supporterklubb, som er ganske vanlig ellers i Norge. Stikk innom Aristokraten om ei lita stund så får du nok tak i billett. Skal prøve å få kommet meg på denne kampen. Da har jeg vært på begge bortmatchene på Vestlandet.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 27 mai 08, 21:09

Noen som vet noe om PH fortsatt setter opp busstur til denne kampen selvom den er flyttet til mandag?

Å i tilfelle blir det da tur/retur samme dag eller med overnatting som planlagt? Det blir ikke det samme med overnatting fra søndag til mandag som fra lørdag til søndag lissom

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 27 mai 08, 22:47
Ødela litt av stemninga at kampen ble flytta til mandag. Men sønnen og jeg drar over på søndag og siste fly hjem mandag. Det går 2340 hvis jeg ikke husker feil. Hadde vært fint hvis det er flere som drar over søndag om vi kunne møtes på en eller annen pub for å gjøre Stavanger rød-hvit!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 27 mai 08, 23:16
Vi prøver å sette opp buss på lørdag og tilbake på mandag så får folk hele helga der . påmelding i 1903 supporter kafé eller på mail til roy.nilsen@plankehaugen.no turen kommer på mellom 550 og 700 kr avhengig av buss prisen og hvor mange som melder seg på påmeldingen er binende .. Vi har fått en bra avtale med radison sas og dobbeltrom koster 599 per natt info om dette kommer i på nettsiden i morra

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 28 mai 08, 11:54

Blir kjempe kamp dette her! jeg bor selv i Stavanger og kommer seffølgelig til å stille opp :)
men hvordan får jeg plass sammen med dere? noen som har peeiling? -- i fjor fikk vi ikke lov å sitte noen annen plass pga vi hadde på åss ffk klær..

dato for kampen ?

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 mai 08, 13:54

Kampen er mandag 7.7 kl. 1900.

Vi hadde allerede bestilt rom på Radisson, men da jeg ringte dem i dag fikk jeg PH - prisen allikevel. Det sparte meg for mange penger. Takk til PH!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 mai 08, 14:06
Jeg må også bestille billetter på forhånd. Bor på sørlandet og drar direkte derfra. Ønsker billetter sammen med PH. Er det bare å ringe Aristokraten å bestille. Evt kjøpe de direkte på stadion i Stavanger.

---------------------------

Fredd


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 28 mai 08, 17:46
Tidligere har jeg fått kjøpe "restene" PH har hatt med seg. I år vurderer jeg et tilbud fra Stabburet om å leke VIP.

---------------------------

Hvem F er Rami?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 mai 08, 23:08

veldig bra planlagt av plankehaugen dette. bra dere står på for oss. råder alle som kan til å ta en tur. turen ifjor var helt knall. så dette gleder jeg meg til å være med på igjen.

hvis jeg får to dager fri fra jobb så tar jeg bussen. hvis ikke tar jeg nok fly tenker jeg.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3