Husk meg
Brukernavn
Passord

Nekter å selge Tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mai 08, 19:18
 

Nekter å selge

Fredrikstads gode sesongstart fører til full salgsstopp.

Tabelltoeren hadde egentlig regnet med å selge spissjuvelen Tarik Elyounoussi i sommer.

Men når laget nå har prestert langt over forventet oppjusteres målene for sesongen. Nå sier Fredrikstad trolig nei til å selge noen av sine beste spillere i sommerferien.

Hvem er de andre tror dere?

www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1924743.ece


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mai 08, 19:40
Håper vi selger hvis Tarik selv vil og budet er høyt nok (25 mil +). Håper ikke FFK blir klubben som blåholder på sine beste spillere.

Tror uansett ikke FFK klarer å holde seg på andreplass til sommeren. Det gjenstår topplag på løpende bånd samt kunsgresskamper. Da legger nok "hypen" seg litt og det meste faller på plass. Også et salg av Tarik.

Det siste vi trenger er Tarik og agenten begynner å ymte til media at de er misfornøyd med FFK. Da er det ikke sikkert Tarik presterer på sitt beste heller. Syns Tarik har vært tålmodig og ikke hoppet på første og beste mulighet for å komme seg ut. Hvis han selv sier at tiden er inne for å komme seg videre - så tror jeg han på det.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mai 08, 20:53
Ligger vi ikke i toppen, så vil vi miste flere spillere, hmm, er økonomien våres så dårlig for tiden

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 mai 08, 20:59

Har Tarik gått ut og sagt at han ønsker seg til utlandet i sommer da ?

Det virker som det er krefter i FFK-systemet som ønsker hans tjenester i en stund til, kanskje han forlenger kontrakten til 2011 hvis han får lønn nok ?  Det vil si at FFK selger ham sommeren 2010 ?

Man kan jo håpe.  Og er det opplest og vedtatt at han ikke utvikler seg videre før han  kommer til utlandet da ?  Er han moden for det nå ?

Daniel Bråten har ikke akkurat utviklet seg i P.L. så vidt jeg forstår.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 mai 08, 21:41

Tror Tarik ønsker seg et miljø skifte, og mulig han trenger det for utviklingen.

Om det er flere spillere som er blitt vurdert i Fredrikstad vil jeg tippe på at det er tre spillere som blir fulgt med argusøyne av utenlandske klubber. To av de spiller U- kamp i kveld, anntageligvis med en god porsjon engelske speidere på tribunen. Den siste er vår halvgale midtstopper


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mai 08, 21:52
Opprinnelig postet av Willy Renè

Har Tarik gått ut og sagt at han ønsker seg til utlandet i sommer da ?

Det virker som det er krefter i FFK-systemet som ønsker hans tjenester i en stund til, kanskje han forlenger kontrakten til 2011 hvis han får lønn nok ?  Det vil si at FFK selger ham sommeren 2010 ?

Man kan jo håpe.  Og er det opplest og vedtatt at han ikke utvikler seg videre før han  kommer til utlandet da ?  Er han moden for det nå ?

Daniel Bråten har ikke akkurat utviklet seg i P.L. så vidt jeg forstår.



Nei. Han har vel ikke direkte sagt at han vil ut. Men han har vel ambisjoner han som alle andre. Jo lengre FFK venter med å selge - jo mer ferdig må produktet Tarik være. Nå er han ennå i kategorien ung og lovende. Som 22-åring i 2010 bør han være en del bedre om han fortsatt skal være aktuell. Toppklubbene henter spillerne sine stadig yngre slik at de skal bli kjent med klubben og systemet lenge før de slipper løs på klubblaget. En 22-åring vil få mindre sjanser til å vise seg frem enn en som er 20 vil jeg tro.

Å dra inn Bråthen blir helt feil. Han og Skeid-kompis Fredheim Holm har blitt talent i flere år nå og har stått på stedet hvil. Tarik har noe helt annet over seg - og er i stadig utvikling. Bråthen hadde omtrent stått på stedet hvil og var mye eldre da han forsvant til England. At treneren som hentet han fikk sparken i løpet av sesongen hjalp vel heller ikke på spillertiden vil jeg tro.

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 21 mai 08, 00:00
ut i fra hva som ble sagt, så har vi låv å håpe at vi beholder de beste spillerne våres å får inn enda bedre! det vil si at vi har låv til å sikle fram til sommern:) e.hoff er en spiller jeg gjerne vil se i fredrikstad drakt! han er det vi mangler på midtbanen nemlig en løpsmaskin:) eller en trond olsen hadd vært gull... også synes jeg vi skal melde oss inn i kampen om underskriften til espen ruud! mn dette er jo bare ønsker...... jeg tror også at kampen på søndag blir være eller ikke være i toppen for fredrikstad! for vi har 8 helvetes vansklige kamper etter bortekampen mot strømsgodset!3poeng i drammen = medalje på FFK! både håper og tror jeg ihvertfall

---------------------------

Lasse Båtstad


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 21 mai 08, 00:23
Tarik takker nok ikke nei til et godt tilbud, og det skulle bare mangle. Det er bare tull at han er for ung til å reise ut. Å trene på et høyere nivå vil bare gjøre ham bedre. Og: Tenk hvis han nå har muligheten til å sikre seg en kontrakt som kan sikre hans økonomiske fremtid. Det vil være et sjansespill å takke nei. Videre er det vel få i den alderen som vil takke nei til det utrolige eventyret det må være.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 21 mai 08, 09:41
Dette er bare et spill for å dra opp prisen.

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 mai 08, 11:37
Etter U21 landskampen igår så gikk vel prisen opp med noen millioner

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 mai 08, 11:53

Opprinnelig postet av morradi
Tenk hvis han nå har muligheten til å sikre seg en kontrakt som kan sikre hans økonomiske fremtid. Det vil være et sjansespill å takke nei

Pøh! Han bør gjøre som Tommy Øren og høre på mora si og takke nei til Monaco og isteden bli hjemme. Monaco tok sitt andrevalg, John Arne Rise, isteden. Begge fotballspillerene fikk oppfyllt unge fotballspilleres store drøm: Nemlig å spille for Liverpool eller Hamkam.

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 mai 08, 23:18
Haha.... Hvis jeg får lov til å kåre! Ukens post! :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 mai 08, 00:07
Tarik må jo selv bestemme hva han vil gjøre men han er ikke god nok for en bedre liga,ja han vil få noe spilletid i nederland men han holder ikke mål i en liga så mye bedre enn den norske så la oss beholde han frem til begynner og herje her hjemme

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 mai 08, 10:55
Endret: 22 mai 08, 10:55

Opprinnelig postet av endre
Haha.... Hvis jeg får lov til å kåre! Ukens post! :)

 

herved innføres "ukas post" hehe,overlegen ledelse til nå.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mai 08, 00:30
Endret: 23 mai 08, 17:56
Opprinnelig postet av bateman
 

herved innføres "ukas post" hehe,overlegen ledelse til nå.

Helt enig. Og "paco" sin post må vel være den mest bombastiske til nå. Er absolutt ikke enig i at han "ikke holder mål" for en bedre liga.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 mai 08, 08:38
Endret: 23 mai 08, 17:56
Opprinnelig postet av Plankekæll
Helt enig. Og "paco" sin post må vel være den mest bombastiske til nå. Er absolutt ikke enig i at han "ikke holder mål" for en bedre liga.

Ikke snakk om Paco da. Han eier jo ikke fotballkompetanse. Slike forumtroll bør egentlig ignoreres.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mai 08, 17:22
Endret: 23 mai 08, 17:57

Opprinnelig postet av Husgutt
Ikke snakk om Paco da. Han eier jo ikke fotballkompetanse. Slike forumtroll bør egentlig ignoreres.

hehe morroklump du

mod: Er det virkelig så vanskelig for dere å sitere skikkelig? Det som kreves er altså å slette litt tekst..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 mai 08, 18:58

Tarik ønsker å vise seg fram internasjonalt

www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/57515


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 mai 08, 20:32
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

 på mora si og takke nei til Monaco og isteden bli hjemme. Monaco tok sitt andrevalg, John Arne Rise, isteden. Begge fotballspillerene fikk oppfyllt unge fotballspilleres store drøm: Nemlig å spille for Liverpool eller Hamkam.

Hvordan vet du dette?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24