Husk meg
Brukernavn
Passord

Tysk unggutt på vei til FFK.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 mai 08, 20:45

Opprinnelig postet av Holters
Schwarz har nesten ikke spilt høyreback tidligere, så det er midtbanespiller han først og fremst er, selv om han er en spillertype som kunne fungert på bak. Schwarz er høyrebent, men har spilt mye på venstrekant i år. Han kan altså spille sentralt og på kant. Schwarz viste visstnok frem gode basisferdigheter, god fart og gav absolutt et positivt inntrykk. Han spilte kamp i Tyskland i går, så det kan hende han har mer inne enn han fikk ut under trening i dag.

Hadde tenkt til å skrive det samme. Han har knapt spilt høyreback. Kun litt i fjor sommer omtrent. Mulig det var bare et par kamper. Deretter ble han flytta over på v.back. Spørs om han er noe særlig på de plassene siden han er blitt flytta oppover på banen. Virka også på meg at spillet fungerte dårligere ifølge kampreferata i de kampene han spilte bak. Resultata ser bedre ut med han fremover på banen.


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 20 mai 08, 11:56
FB sier han er Bosman - spiller så han kommer vel da gratis 1. juli. Gratis høres heeeelt greit ut

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 08, 12:06

Opprinnelig postet av espeng
FB sier han er Bosman - spiller så han kommer vel da gratis 1. juli. Gratis høres heeeelt greit ut

Men det må vel spillere ut siden en skal inn ??


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 mai 08, 12:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Men det må vel spillere ut siden en skal inn ??



Det er vel ikke tvil om at enkelte av spillerne vi har i stallen nå vil være på vei ut/bort/vekk/hjem? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 mai 08, 12:11
Opprinnelig postet av espeng
FB sier han er Bosman - spiller så han kommer vel da gratis 1. juli. Gratis høres heeeelt greit ut

Det står på transfermarkt.de at kontrakten går ut 30. juni. Overgangsvinduet i Norge åpner 1. august, men Schwarz står jo uten arbeid fra 1. juli, så kanskje han kan komme allerede da.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 08, 12:21
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Men det må vel spillere ut siden en skal inn ??



Det er vel ikke tvil om at enkelte av spillerne vi har i stallen nå vil være på vei ut/bort/vekk/hjem? 

 

PAC, Kvisvik, West og Stadheim.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 mai 08, 12:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Men det må vel spillere ut siden en skal inn ??



Det er vel ikke tvil om at enkelte av spillerne vi har i stallen nå vil være på vei ut/bort/vekk/hjem? 

 

PAC, Kvisvik, West og Stadheim.

Det holder med West og Stadheim nå i første omgang. Jeg personlig ser gjerne at Pål André fortsetter til året hvis han fortsetter det fine spillet.

Men de to førstnevnte er det ingen grunn til å beholde.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 mai 08, 12:27
Detta er en spiller vi helt klart bør hente.. Virker solid

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 mai 08, 12:29
Endret: 20 mai 08, 12:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men det må vel spillere ut siden en skal inn ??

Nok av spillere som er ferdig etter denne sesongen, så det er nok ikke noe problem.

Mine tips og spekulasjoner:

- West forsvinner allerede i sommer dersom noen vil ha ham. Hvis ikke, så er han ferdig etter sesongen.

- Czwartek er trolig ferdig som FFK-spiller etter sesongen, da kontrakten hans går ut. Håper han får fornyet kontrakten av nostalgiske årsaker.

- Kvisvik får neppe fornyet kontrakt, så han er ferdig etter sesongen. Kanskje blir han solgt i sommer, men jeg tror Kvisvik er mindre attraktiv på markedet enn han selv hevder.

- Elvestad har kontrakt ut året. Han har slitt med en del skader. Enten blir det fornyet kontrakt og utlån, eller så er han ferdig etter sesongen.

- Shabani hadde også hatt godt av et utlån. Han er 5. valg til stopperplassen.

- Halvorsen er vanskelig å spå. Har han blitt kraftig satt tilbake av skadene? Har vel i utgangspunktet bare kontrakt ut sesongen. Han skal snart fjerne beskyttelsesskinna han løper med, så ser nok FFK an hans utvikling.

- Stadheim vil man nok forsøke å kvitte seg med, men han sitter på en god kontrakt ut 2009. Kan bli vanskelig.

- Det evige spørsmålet om kneet til Martinsen holder eller ei.

Det er absolutt plass til en spiller til.

Vårt største problem er at det er mange norske spillere som trolig er ferdige etter sesongen, eller ikke helt holder nivået. Det passer dårlig overrens med de nye reglene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mai 08, 12:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen

PAC, Kvisvik, West og Stadheim.



Er Stadheim lånt ut hele sesongen eller bare frem til sommeren? Hvis han er det hele sesongen så er det vel litt vanskelig å få solgt han allerede i sommer? Må i tilfelle bety til Sogndal det da (hvordan har han gjort det der?) eller at han bytter klubb etter sesongslutt. For det skal vel noe til at Sogndal og FFK avvikler låneavtalen og at han så blir solgt?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 08, 13:09
Endret: 20 mai 08, 13:19
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen

PAC, Kvisvik, West og Stadheim.



Er Stadheim lånt ut hele sesongen eller bare frem til sommeren? Hvis han er det hele sesongen så er det vel litt vanskelig å få solgt han allerede i sommer? Må i tilfelle bety til Sogndal det da (hvordan har han gjort det der?) eller at han bytter klubb etter sesongslutt. For det skal vel noe til at Sogndal og FFK avvikler låneavtalen og at han så blir solgt?

Han er utleid ut sesongen.

Hittil har han kun spilt 6 min.


kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 22 mai 08, 11:04
Noen som har hørt no mer om tyskeren? Eller evnt sett han?

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 22 mai 08, 14:02
Jeg lurer også! FTW

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


planke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mar 08
Innlegg: 20

Lagt til: 22 mai 08, 16:39
han er uaktuell for Fredrikstad nå...

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 mai 08, 16:55

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 mai 08, 18:38

Opprinnelig postet av Holters

 

I kamprapporten her, står det at han kom fra ventre inn mot midten og skapte problemer for Hessen Kassel.



Tar jeg veldig feil dersom jeg tipper at han er en venstrebent venstrekant?

Måtte bare kommentere den . Du bør ikke så langt for å finne folk som spiller på "feil" side. Nevner bare Raymond jeg, så kan du sikkert selv fylle inn alle de andre... Ergo, Du kan ta, og i dette tilfellet tar du, feil...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mai 08, 18:40
Jeg gjorde nok det, selv om han var en høyrebent venstrekant - av alle ting.  Det var i den posisjonen han hadde spilt mest hos Bayern.

Men like greit å ikke gå for ham dersom han ikke umiddelbart forsterker laget. Vi har nok av lovende talenter, og det er spillere som kan bidra fra dag en vi trenger.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3