Husk meg
Brukernavn
Passord

Tommy Runar (26) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 08, 14:30
Endret: 15 mai 08, 14:42
Starts reservekeeper bytter benk og blir i første omgang lånt ut til FFK frem til 1. august.

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1466

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 14:32
Hva skjedde med svensken?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 mai 08, 14:33

Opprinnelig postet av endre
Hva skjedde med svensken?

Han måtte bli ferdig med en veranda han driver å bygger for Høili, så han hadde ikke tid.

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 14:35
Hehe, så det nå

-Vi har hatt en fin dialog med IK Start, og blitt enige om en leieavtale. I utgangspunktet hadde vi peilet oss inn på den tidligere IFK Göteborg-keeperen  Bengt Andersson. Han er imidlertid i en jobbsitausjon som gjør det vanskelig å trene og være i Fredrikstad i en lengre periode av gangen. Derfor har vi de siste dagene sett på alternative løsninger, og etter en henvendelse til Start har det nå gått i boks med Tommy Runar.

fra fredrikstadfk.no

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 mai 08, 15:15
Nesten et lite infarkt der, jeg trodde først vi hadde klart å kjøpe fyren.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 15 mai 08, 15:21
Opprinnelig postet av Snæbbis
Nesten et lite infarkt der, jeg trodde først vi hadde klart å kjøpe fyren.


Hehe, skjønner deg godt.

Dette kan vel ikke akkurat kalles et scoop, men han er en helt ordinær andrekeeper. Det er en grei løsning når det kun er snakk om to måneder.     

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 mai 08, 16:32
artig!foreslo selv i en tråd rett etter at skadeomfanget rundt braathen ble kjent at fredrikstad burde hente starts 3keeper på lån-den erfarne rune nilsen. men klager ikke over at vi da isteden velger å låne starts 2-keeper alright med god backup i tilfelle skade/suspensjon på staw-som vel har til gode å gå en sesong uten skader...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 mai 08, 10:58

Veldig bra å ha en solid 2 keeper, og godt det ikke er snakk om noe kjøp siden dette aldri blir en 1 keeper.

Håper Lasse holder seg skadefri


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 19 mai 08, 15:51
Opprinnelig postet av ffkmufc

Veldig bra å ha en solid 2 keeper, og godt det ikke er snakk om noe kjøp siden dette aldri blir en 1 keeper.

Håper Lasse holder seg skadefri


Håper også Lasse holder seg skadefri. Morro at en Start-spiller vil spille for oss. Men hvorfor liker ikke Menigheden FFK?

---------------------------

FFK for alltid!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 mai 08, 15:53
Vi vant i 05, slik at Start ikke fikk gull. Vi vant over Start i cupen i 06 ( i semi), og vi vant IKKE over Odd ifjor, slik at Start rykka ned..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 19 mai 08, 15:55
Opprinnelig postet av Husgutt
Vi vant i 05, slik at Start ikke fikk gull. Vi vant over Start i cupen i 06 ( i semi), og vi vant IKKE over Odd ifjor, slik at Start rykka ned..

Hehe, stemmer det. Jeg hadde glemt at vi har vært så direkte og indirekte involvert i Starts nedganger de siste åra.

---------------------------

FFK for alltid!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 mai 08, 16:01
Endret: 19 mai 08, 16:02
Opprinnelig postet av RuneT
Men hvorfor liker ikke Menigheden FFK?

HVORFOR FFK BLIR HATET AV START-SUPPORTERE?

1) Gullet som glapp i 2005:
- FFK slo Start 3-1 på bortebane. FFK unngikk nedrykk. Vålerengas uavgjort var nok til gull - ett poeng foran nummer to, Start, som tok sølv.

2) Semifinalen i cupen 2006:
- FFK nektet Start deres første (!!!) cupfinale noensinne. FFK ble norgesmestere - igjen.

3) Nedrykket i 2007:
- Start lå på kvalifiseringsplassen med to poengs ledelse på Odd før siste serierunde. Sørlendingene kunne avgjøre det hele selv, men tapte smått imponerende 4-1 mot Lyn. Deres eneste håp var at Odd Grenland ikke vant sin kamp. Så leit, FFK hadde ingenting å spille for, og tapte kampen 2-0.

HVORFOR BØR FFK-SUPPORTERE HATE START?

I 1984 hadde FFK mulighet til å berge plassen da Start kom til Stadion i siste seriekamp. Sørlendingene kjempet om medalje og vant kampen 2-1. FFK ble degradert, Start tok bronse. I mål for Start sto den gamle FFK-helten Frode Hansen. Mens lagkameratene feiret at de hadde vunnet bronse i serien, satt Hansen og gråt i garderoben etter å ha sendt gamleklubben ned til 2. divisjon (2. nivå, dagens 1. div).

Dette markerte starten på mørketiden i FFKs ærverdige historie. I `92 var det ned enda én divisjon til tredje nivå (dagens 2. divisjon). Der forble FFK frem til dobbeltopprykket i 2002-2003, hvor FFK endelig var tilbake der de hører hjemme: I toppdivisjonen!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 19 mai 08, 16:20

Opprinnelig postet av Husgutt
Vi vant i 05, slik at Start ikke fikk gull. Vi vant over Start i cupen i 06 ( i semi), og vi vant IKKE over Odd ifjor, slik at Start rykka ned..

Også kjent som berettiget harme :-)

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 mai 08, 17:28
Endret: 19 mai 08, 17:28
FFK var i utgangspunktet på jakt etter Rune Nilssen.

- Jeg fikk et tilbud fra Fredrikstad om å gå på et lån til dem, men valgte å takke nei. Det var et lykkelig valg, konkluderer Nilssen.

Tilbudet gikk videre til Tommy Runar som i motsetning til Nilssen valgte å takke ja, og som satt på benken når Fredrikstad knuste Aalesund hele 5-0.

fvn.no

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 mai 08, 12:30
Vi prøvde først å hente Rune Nilsen, men han sa nei siden han ikke hadde sjans til å bli førstekeeper her..

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 mai 08, 13:14
Hvordan gjorde han det igår?

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 08, 13:21

Opprinnelig postet av Husgutt
Hvordan gjorde han det igår?

Slapp i hvertfall inn 2 mål.


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 20 mai 08, 13:24
Endret: 20 mai 08, 15:15

Morsomt at Kenneth Høie ble skadet rett etter Tommy Runar dro til dere... :)

Mod(denialsander): Slettet en del innlegg som ikke tilførte tråden noe annet enn støy. Noen har fått PM. Hold dere til saken! 

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3