Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 mai 08, 05:10
Opprinnelig postet av schpa84

Og å blande pyromani inn i denne saken er helt usaklig. Pyromane tenner på hus og steder og har glede av å se at ting brenner opp og går til grunne, og tenne på en røykbombe eller et bluss har vel ingen verdens ting med det å gjøre.


Nå er det vel ingen som har dratt inn pyromani! Røykbomber og bluss er en form for PYROeffekter! Stoooooooor forskjell!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 24 mai 08, 10:52
Endret: 24 mai 08, 11:03

Opprinnelig postet av un99
Opprinnelig postet av Planken

1. Det er ulovlig
3. Det skader Plankehaugens anseelse
4. Det koster penger


1. Ja det er mye som er ulovlig her i samfunnet
3. Denne tråden skader dere mer.
4. Ja for all del, så enorme summer som klubbene må ut med (..)

Nydelig, om alle kan stille seg bak dette, er det jo full enighet. Du slår her fast at:

1. Det er ulovlig
3. Det er skadelig for Plankehaugen
4. Det koster penger for klubben

Diskusjonen går på i hvor stor grad det er lov, skadelig eller koster penger, ikke om det er det. Diskusjonen er meningsløs så lenge alle er enige om de tre punktene over. Hvorfor gjøre noe man vet er ulovlig, skader gruppen man representerer samt er en utgiftspost for klubben man elsker?

"Det er ikke lov, skader anseelsen og koster penger.....men siden jeg mener det bare er litt, velger jeg å gjør det?"  Merkelig argumentasjon.

Jeg foreslår at de som trykker blussing til sit hjerte gjør følgende:
1. Finner på andre ting som er fete og gir dere street cred
2. Arbeider for å få endret lovverket på formelt og riktig vis.

Når det er sagt, bluss kan være fett det. Om det er til beste for alle.

peace


UltrasL

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 08
Innlegg: 3

Lagt til: 24 mai 08, 13:21
Røykbomber i Fredrikstad er noe nytt eller? herre gud ta en titt på andre klubber i Norge eks. Vålerenga, LSK, Brann, Stabæk.... Gå over til andre siden av grensen og se på Stockholmlagene eller Gøteborg lag... Se på youtube om du ikke har opplevd det da ser du hvor mye stemning det lager! keiko99 gjør det du! kan hende du er den gamledagse møkkasuporteren som bare står der og roper og hyler litt på spillerene! men skal love deg at folk syntes det er fett!

---------------------------

Alt som skjer utenfor banen er ren bonus


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 24 mai 08, 14:55

 

 

Personlig har jeg aldri sett det særlig sjarmerende å stå et en tett forsamling der enkelte med pyroman tendenser må leve ut lystene sine.Dette kan ikke forsvares på noen måte. Disse elementene bør holdes borte.

[/quote]

Her blir det referert til enkelte med pyromane tendenser endre hvis du lurer på hvorfor jeg kommenterte at folk blander sammen pyromane og BRH/RHE

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 mai 08, 15:14

Opprinnelig postet av UltrasL
kan hende du er den gamledagse møkkasuporteren som bare står der og roper og hyler litt på spillerene!

Disse "møkkasupporterne" er betegnelsen du og resten av "elitegjengen" omtaler de øvrige 99,9% av de som befinner seg på FFK stadion ved 12.000 tilskuere (12 stk). Jeg kan være fleksibel og si 99,8% - da er dere som ønsker å omtale alle andre som "møkkasupportere" 24 stykker.

Når det gjelder møkkasupportere finner du f.eks folk som meg. Jeg har kjøpt litt supporterutstyr (noe hvert år), jeg er medlem av klubben, ser så mange hjemmekamper jeg kan (har en jobb som gjør det vanskelig å få med alle) og ser en del bortekamper hvert år (jobb, tidsbruk og økonomi begrenser antallet). Jeg ser treningskamper når det passer og det hender jaggumeg at jeg får med meg en cupkamp i ny og ne.

Jeg sitter og/eller står på kamp. Jeg synger når jeg orker og har lyst. Jeg æresskjeller dommeren når han forlater førerhunden i garderoben - og jeg har tårer i øya når FFK vinner og kanskje enda flere tårer i øya hvis vi taper.

Fy f__n for en gammeldags møkkasupporter jeg er.

For jeg liker nemlig ikke folk som kjefter ut medsupportere fordi de tilfeldigvis ikke skulle føle for å hoppe, hyle, synge og gauke i 30+2x45+30 minutter (de skikkelige supporterne synger 30 minutter før og etter kamp har jeg blitt fortalt). Jeg liker ikke folk som tenner bluss og røykbomber der det er ulovlig, men setter pris på det når det gjøres kontrollert. Jeg liker ikke folk som herjer så mye på tribunene at ting går i stykker og som forsvarer det med at det må man regne med, men liker at folk er engasjerte.

Fy f__n for en møkkasupporter jeg er.

Fy f__n.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 mai 08, 15:14
Opprinnelig postet av UltrasL
Røykbomber i Fredrikstad er noe nytt eller? herre gud ta en titt på andre klubber i Norge eks. Vålerenga, LSK, Brann, Stabæk.... Gå over til andre siden av grensen og se på Stockholmlagene eller Gøteborg lag... Se på youtube om du ikke har opplevd det da ser du hvor mye stemning det lager! keiko99 gjør det du! kan hende du er den gamledagse møkkasuporteren som bare står der og roper og hyler litt på spillerene! men skal love deg at folk syntes det er fett!
Ja gå over grensen,de sliter vel ikke noe særlig med tribunebråk!!!

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 mai 08, 17:01

Stor applaus Denialsander. Stiller meg 100% bak det du skriver her, og jeg tror det er nettopp dette som gjør att så mange har problemer med å akseptere "elitesupporterne" De er så helvetes arrogante, og setter gudestatus på seg selv, og ser ut til å forakte alt og alle som ikke tenker 110% som de.

 

Og ikke tør de stå for det heller, men skaffer seg nye nick for å kjefte. Litt søtt det da kanskje.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 17:13
Opprinnelig postet av stjernengutt

Stor applaus Denialsander. Stiller meg 100% bak det du skriver her, og jeg tror det er nettopp dette som gjør att så mange har problemer med å akseptere "elitesupporterne" De er så helvetes arrogante, og setter gudestatus på seg selv, og ser ut til å forakte alt og alle som ikke tenker 110% som de.

 

Og ikke tør de stå for det heller, men skaffer seg nye nick for å kjefte. Litt søtt det da kanskje.

Bare for å ha sagt dette. Han har ingenting med hverken BRH eller RHE å gjøre. (og det har heller ingen andre av disse nye ultrasnickene heller)


UltrasL

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 08
Innlegg: 3

Lagt til: 24 mai 08, 17:59
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av UltrasL
Røykbomber i Fredrikstad er noe nytt eller? herre gud ta en titt på andre klubber i Norge eks. Vålerenga, LSK, Brann, Stabæk.... Gå over til andre siden av grensen og se på Stockholmlagene eller Gøteborg lag... Se på youtube om du ikke har opplevd det da ser du hvor mye stemning det lager! keiko99 gjør det du! kan hende du er den gamledagse møkkasuporteren som bare står der og roper og hyler litt på spillerene! men skal love deg at folk syntes det er fett!
Ja gå over grensen,de sliter vel ikke noe særlig med tribunebråk!!!


Det er da jeg spør meg selv hvor dumme er dere i fredrikstad! herre gud! Blir jo ikke tribunebråk om en fyrer opp en røykbombe! hadde det skjedd når vi var over i bergen 16 mai hadde det bare alle syntes det var litt steming over det og ikke sett på det som tribunebråk!

---------------------------

VIF-OSLO
Alt som skjer utenfor banen er ren bonus


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mai 08, 02:10

Opprinnelig postet av UltrasL


Det er da jeg spør meg selv hvor dumme er dere i fredrikstad! herre gud! Blir jo ikke tribunebråk om en fyrer opp en røykbombe! hadde det skjedd når vi var over i bergen 16 mai hadde det bare alle syntes det var litt steming over det og ikke sett på det som tribunebråk!

 

Jøss, går denne diskusjonen enda ?   

 Poenget er ikke om det er kult eller ikke, om vi i Fredrikstad er dumme eller ikke, poenget er at NFF sammen med klubbene har lagd regler som forbyr dette...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 25 mai 08, 04:57
Ja nå er det vel nok med den diskusjon. Viktig er at ingen er skadet, skjøner ikke at folk gidder og skrive om det så mye. 

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 mai 08, 08:11
Opprinnelig postet av denialsander

Et genialt innlegg!

All hail danielsander!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


un99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 7

Lagt til: 25 mai 08, 13:30
Opprinnelig postet av geirsand

1. Det er ulovlig
3. Det er skadelig for Plankehaugen
4. Det koster penger for klubben

Jeg foreslår at de som trykker blussing til sit hjerte gjør følgende:
1. Finner på andre ting som er fete og gir dere street cred
2. Arbeider for å få endret lovverket på formelt og riktig vis.

Når det er sagt, bluss kan være fett det. Om det er til beste for alle.

peace



Sier bare at det finnes mye som er ulovlig, som folk faktisk gjør uten noen sperrer øynene opp.
Det kom ingenting i media får denne tråden ble startet, er det da ene og alene de som fyrte av røyken sin feil at ryktet deres blir skadet?
Ja, det kommer bøter nå for tiden, men nei, oppegående klubber har noe særlig til utgifter med det. Både de og NFF bruker det i sin markedsføring. Penger her og penger der, den moderne fotball. Engasjerte supportere trekker også flere tilskuere.


1. Vi slåss i gatene, holder det?
2. Er det flere som gjør.


---------------------------

Football without ultras is nothing


geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 25 mai 08, 15:52
Opprinnelig postet av un99


Sier bare at det finnes mye som er ulovlig, som folk faktisk gjør uten noen sperrer øynene opp.
Det kom ingenting i media får denne tråden ble startet, er det da ene og alene de som fyrte av røyken sin feil at ryktet deres blir skadet?
Ja, det kommer bøter nå for tiden, men nei, oppegående klubber har noe særlig til utgifter med det. Både de og NFF bruker det i sin markedsføring. Penger her og penger der, den moderne fotball. Engasjerte supportere trekker også flere tilskuere.


1. Vi slåss i gatene, holder det?
2. Er det flere som gjør.


De legitimerer en ulovlig handling ved å vise til at det foregår andre ulovligheter som ikke får konsekvenser. De hevder at dårlig rykte kun skapes dersom massemediene belyser en uheldig aktivitet. Siden klubben har inntekter, mener De den skal betale når De og Deres frender bryter de opptegnede retningslinjene.

Deres ansvarsfraskrivelse forbauser meg.

Argumentasjonen Deres taler i stor grad for seg selv, men det virker som De selv ikke forstår hva den innebærer. Tillatt meg å belyse med et eksempel som De muligens har et bedre grunnlag for å forholde Dem til.

Jeg var på by`n i går og møtte en fyr jeg ikke fiksa trynet på. Så jeg tok og dro te`n.
Det er helt greit fordi mange andre har gjort mye verre ting uten å bli tatt for det. Jeg slipper å stresse med purken eller vennene hans fordi det ikke kom i avisa. Om noen er kjipe og sladrer, skal jeg i hvert fall ikke ha bøter fordi staten har nok penger i oljefondet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 mai 08, 23:48
Molde - RBK

UN pyret før kampen, og etter hvert av målene. Hvor er utestengelsene og debatteringen i Trondheim?

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 08, 01:17
unnkyld meg, men er det så viktig at dette ikke forekommer i trondheim ?

er du sikker på at det ikke skjer ?


( En ting er sikkert følg regelverket til den klubben du tilhører)

---------------------------

http://keiko99.net


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 mai 08, 12:50

Opprinnelig postet av Martin_
Molde - RBK

UN pyret før kampen, og etter hvert av målene. Hvor er utestengelsene og debatteringen i Trondheim?

 

Moldensere og kjernenfolk er gææææærne asså. Skulle ikke forundre meg om noen av de ikke var i seng kl 23! Vilt ass.

Da forstår jo alle og enhver, att media ikke tør å ta tak i dette.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 26 mai 08, 13:39
Her har dere diskutert over 22 sider, og fortsatt ikke blitt enige?!? Kanskje dere ikke klarer å overbevise hverandre om deres side av saken... (lei av å stadig se denne poppe opp som ulest - og ja, jeg vet det går an å ignorere tråden).

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mai 08, 14:10
Opprinnelig postet av DrDRE
Her har dere diskutert over 22 sider, og fortsatt ikke blitt enige?!? Kanskje dere ikke klarer å overbevise hverandre om deres side av saken... (lei av å stadig se denne poppe opp som ulest - og ja, jeg vet det går an å ignorere tråden).
hehe er meget fornøyd med at wallace ikke er med i oppdateringen i fifa

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 08, 14:31
Endret: 26 mai 08, 14:44

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av DrDRE
Her har dere diskutert over 22 sider, og fortsatt ikke blitt enige?!? Kanskje dere ikke klarer å overbevise hverandre om deres side av saken... (lei av å stadig se denne poppe opp som ulest - og ja, jeg vet det går an å ignorere tråden).
hehe er meget fornøyd med at wallace ikke er med i oppdateringen i fifa

Hva har dette med denne tråden å gjøre paco ??

Mod (denialsander): Der avgikk tråden med døden. *PLONK*



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24