Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan er situasjonen til Vidar Martinsen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 apr 08, 23:28
Endret: 24 apr 08, 23:37

Noen som har hørt noe mer? skulle ikke han ta mr idag?

 

Mod: Endret overskriften til noe mer beskrivende.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 28 apr 08, 20:39
Det lurer jeg på å!

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 29 apr 08, 16:37
Vidar kjenner smerter i kneet som har satt han ut så mange ganger. Denne gangen dreier det seg om en såkalt "brusk". Sannsynligvis må kniven til. Pr dato vet jeg ikke hvor lenge han er ute.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 29 apr 08, 17:58
Han Vidar er ett av de større bomkjøpene til FFK .

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 apr 08, 18:00

Opprinnelig postet av tynter
Han Vidar er ett av de større bomkjøpene til FFK .

Helt klart, skjønner ikke hva de så i han. Jeg synes ikke han var noe skadefri heller.


planke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mar 08
Innlegg: 20

Lagt til: 29 apr 08, 18:46
Hvor mye kostet egentlig Vidar Martinsen??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 apr 08, 19:35

Opprinnelig postet av planke
Hvor mye kostet egentlig Vidar Martinsen??

Er vel noe i nærheten av dette sikkert. http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2589759.ece

 


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 29 apr 08, 21:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av tynter
Han Vidar er ett av de større bomkjøpene til FFK .

Helt klart, skjønner ikke hva de så i han. Jeg synes ikke han var noe skadefri heller.

FFK ønsket jo Vidar i flere år. Men det spørs vel om karrieren er over nå. Synes ikke han skal få det over seg at han har vært et stort bomkjøp i tillegg til skaden. Vi bør vel beherske oss med slike innlegg.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 apr 08, 01:32
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av tynter
Han Vidar er ett av de større bomkjøpene til FFK .

Helt klart, skjønner ikke hva de så i han. Jeg synes ikke han var noe skadefri heller.

Vidar har aldri spilt helt skadefri fra FFK. Han var bedre et par sesonger i Moss enn han noen gang har vært for FFK. Han begynte faktisk å dabbe av sånn smått den siste sesongen han spilte for Moss, men ikke nok til at interessen døde. Skadehistorikken hans er såpass lang at det burde blinket noen varsellamper hos FFK. Det er selvfølgelig lett å være etterpåklok, slik jeg er nå. Jeg var en av de som hadde veldig lyst til å se Vidar i FFK-trøye.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 30 apr 08, 10:59
Opprinnelig postet av 1947modell

FFK ønsket jo Vidar i flere år. Men det spørs vel om karrieren er over nå. Synes ikke han skal få det over seg at han har vært et stort bomkjøp i tillegg til skaden. Vi bør vel beherske oss med slike innlegg.

Helt enig. Slike innlegg kan vi spare oss for.

---------------------------

Tarik på landslaget!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 30 apr 08, 11:44
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av tynter
Han Vidar er ett av de større bomkjøpene til FFK .

Helt klart, skjønner ikke hva de så i han. Jeg synes ikke han var noe skadefri heller.

FFK ønsket jo Vidar i flere år. Men det spørs vel om karrieren er over nå. Synes ikke han skal få det over seg at han har vært et stort bomkjøp i tillegg til skaden. Vi bør vel beherske oss med slike innlegg.

Han slet jo med kneet allerede før han ble solgt. De siste par sesongene var han ofte på skadelista. Men det var høl i hue av FFK å bruke han så tidlig som de gjorde. Synd for Vidar men tydeligvis et perfekt timet salg av oss.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 apr 08, 12:08
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av tynter
Han Vidar er ett av de større bomkjøpene til FFK .

Helt klart, skjønner ikke hva de så i han. Jeg synes ikke han var noe skadefri heller.

Vidar har aldri spilt helt skadefri fra FFK. Han var bedre et par sesonger i Moss enn han noen gang har vært for FFK. Han begynte faktisk å dabbe av sånn smått den siste sesongen han spilte for Moss, men ikke nok til at interessen døde. Skadehistorikken hans er såpass lang at det burde blinket noen varsellamper hos FFK. Det er selvfølgelig lett å være etterpåklok, slik jeg er nå. Jeg var en av de som hadde veldig lyst til å se Vidar i FFK-trøye.

Jeg har vel ikke skrevet at han har spilt skadefri i FFK heller. Det er når han var det i Moss jeg sikter til. Må du ha det inn med teskjeer ?? Jeg synes aldri han har vært noe bra, hverken i Moss eller i FFK. Skjønner ærlig talt ikke hva de har sett i han.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 apr 08, 13:22
Det var vel ikke så selvfølgelig at du siktet til tiden i Moss. Skrev jeg noe galt Rune? Jeg synes du kan spare deg for den ekle og vemmelige tonen din. Jeg skrev forøvrig ikke at du hadde sagt at han hadde spilt skadefri i FFK heller, so stfu. At du aldri synes han har vært noe god er greit nok det.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 apr 08, 14:07
Endret: 30 apr 08, 14:09

Opprinnelig postet av Shadar
Det var vel ikke så selvfølgelig at du siktet til tiden i Moss. Skrev jeg noe galt Rune? Jeg synes du kan spare deg for den ekle og vemmelige tonen din. Jeg skrev forøvrig ikke at du hadde sagt at han hadde spilt skadefri i FFK heller, so stfu. At du aldri synes han har vært noe god er greit nok det.

Åssen skal jeg tolke denne da : Vidar har aldri spilt helt skadefri fra FFK.

Alle vet vel at han ikke har vært skadefri i FFK. Det er jo innlysende. Og da er det vel klart hva jeg sikter til ??

Ellers unnskylder jeg meg for den tonen jeg tok.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 apr 08, 14:19
Det er nok en del som tror/trodde at han var skadefri når han spilte de første kampene i fjorårssesongen.
Uansett trist for Vidar hvis det viser seg at karrieren hans er over. Uansett om vi mener at han er god nok som backup på FFK eller ikke

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 apr 08, 14:32

Opprinnelig postet av Rey
Det er nok en del som tror/trodde at han var skadefri når han spilte de første kampene i fjorårssesongen.
Uansett trist for Vidar hvis det viser seg at karrieren hans er over. Uansett om vi mener at han er god nok som backup på FFK eller ikke

Du bør nok søke på Vidar Martinsens gratulasjoner her inne så ser du hva som kommer opp av informasjon. Var ikke måtte på så positive folk var. Jeg leste igjennom samtlige i går, og jeg rister fortsatt på hodet.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 apr 08, 15:52
Opprinnelig postet av Bjørnen
Men det var høl i hue av FFK å bruke han så tidlig som de gjorde. Synd for Vidar men tydeligvis et perfekt timet salg av oss.


Husker jeg ikke helt feil så var vel Piiroja ute med skade i begynnelsen av forrige sesong, uten den skaden så ville nok Vidar blitt spart i langt større grad også. Vi hadde ikke all verdens av alternativer på stopperplass, så da ble det vel et lite sjansespill å la han spille.

Håper han kommer tilbake, han dro vel neppe til FFK for å være skadet. Håper han kommer tilbake og kan med tid og stunder bli en solid utfordrer til de to vi har.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 apr 08, 16:03

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Bjørnen
Men det var høl i hue av FFK å bruke han så tidlig som de gjorde. Synd for Vidar men tydeligvis et perfekt timet salg av oss.


Husker jeg ikke helt feil så var vel Piiroja ute med skade i begynnelsen av forrige sesong, uten den skaden så ville nok Vidar blitt spart i langt større grad også. Vi hadde ikke all verdens av alternativer på stopperplass, så da ble det vel et lite sjansespill å la han spille.

Håper han kommer tilbake, han dro vel neppe til FFK for å være skadet. Håper han kommer tilbake og kan med tid og stunder bli en solid utfordrer til de to vi har.

Han var jo skada før han kom til oss også. Burde det da ikke blinke noen varsellamper ??


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 apr 08, 16:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han var jo skada før han kom til oss også. Burde det da ikke blinke noen varsellamper ??


De har vel tatt en medisinsk test og gjort en vurdering utfra det, tror du ikke? I så fall er det profesjonelle folk som undersøker han. Ville han blitt sett på som en risiko hva skader angikk, så hadde han vel heller ikke fått signert. På en annen side, hvis det er samme støtteapparat som hadde ansvaret for hvordan Bertelsens skade ble behandlet, så er de kanskje ikke helt på nett likevel. Det var ting som kunne blitt gjort annerledes akkurat der.

Et helt motsatt tilfelle er høyrebacken som ble linket til FFK før sesongen. Han fikk strykk på legetesten i både FFK og Hamburg, men har like fullt spilt glimrende - uten skader - i begynnelsen av denne sesongen. Det er med andre ord ikke alltid like lett å vurdere spillere med tanke på tidligere skader etc.

Nå fikk vel Vidar også en noe uheldig skade på Rove-banen på Hvaler som ingen kunne forutse så vidt jeg vet.  Slikt kan man ikke helgardere seg mot uansett, og det er vel litt av denne skaden som fortsatt sliter på han, eller er det en helt ny skade?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24