Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå forsvinner Kvisvik?

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 26 mai 08, 09:01
Opprinnelig postet av Patrioten

Blå-hvitt comeback for "Super-Ray"?

Kvisvik frir til Østfold-klubbene n Vil bli boende i Saltnes n Kan skrive ny kontrakt 1. juni

Alt tyder på at Raymond Kvisviks (33) dager i FFK er talte. Nå kan det gå mot et blå-hvitt comeback for Sarpsborgs beste fotballspiller.

www.sa.no/sport/ssf/article3554950.ece

Tipper det blir gul-sort comeback for Raymond jeg...i Adecco...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mai 08, 12:14
Endret: 26 mai 08, 12:32
Opprinnelig postet av Råden
Tipper det blir gul-sort comeback for Raymond jeg...i Adecco...

Det tipper jeg også... Magefølelsen sier at Kvisvik og Czwartek kommer til å havne der...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 26 mai 08, 12:19

Tror dere ikke Ray tar til takke med 1. års kontrakt med FFK med no bonusordning for assist evt. mål da.

Må være nedtur å dra til moss...

 

Czwartek gir seg vel etter denne sesongen?

---------------------------

Heia FFK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mai 08, 12:32
Opprinnelig postet av Lex
Tror dere ikke Ray tar til takke med 1. års kontrakt med FFK med no bonusordning for assist evt. mål da.

Tror ikke han blir tilbudt en kontrakt. Har ingen kilder på dette. Bare magefølelse. Tror Kvisvik blir ut sesongen og forsvinner da...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 mai 08, 12:37
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Lex

Tror ikke han blir tilbudt en kontrakt. Har ingen kilder på dette. Bare magefølelse. Tror Kvisvik blir ut sesongen og forsvinner da...


Hørte i helga at Kvisvik ville bli tilbudt ny kontrakt med lavere lønn. Men hva skal man tro?

---------------------------

Tarik på landslaget!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 08, 12:44
Endret: 26 mai 08, 12:45
Opprinnelig postet av Erikk
Enig med deg. Kvisvik hadde et enormt talent og med bedre holdninger tror jeg han kunne kommet langt som spiller. I Adeccoligaen vil han ha et stort navn, men etter hva jeg kan se en spiller mostanderne ville passe ekstra godt på.


Kvisvik har aldri vært rask. Ikke i Bergen, ei heller i Wien (var det ikke Rapid Wien han spilte for, da?). Det er utrolig vanskelig med trening å gjøre en langsom spiller rask, så i praksis er hurtighet, i sin generelle form noe man har fra fødselen av. Når det gjelder hurtighet er det altså med Kvisvik ikke så mye å gå på.

OK, så hva med utholdenhet? Jeg tipper at Kvisvik har helt greit O2-opptak, ett O2-opptak som er tilstrekkelig for fotball, for han har trent godt i vinter, også med stramt opplegg, kost osv. Men det skorter kanskje litt på vilja, og at det igjen påvirker løpsvillighet utover i annen omgang når han starter. Det er altså andre ting enn trening som er nøkkelen til prestasjon når det gjelder utholdenhet.

Da står vi igjen med følgende: Psyken. Forutsetninger. Sjølinnsikt.

Kvisvik har pengeproblemer, men til tross for det gjør han faktisk en meget bra jobb når han kommer inn, han presterer faktisk, utfra de begrensede forutsetningene, og det er imponerende i seg sjøl. Men Kvisvik har nok også et ego som krever spesielle forutseninger for å kunne prestere virkelig godt.

Personlig synes jeg vi skal skrive kontrakt med Raymond for ytterligere to år, og heller forsøke å få på plass de noen av de forutsetningene han trenger for å prestere, for vi vet alle at Raymond kan være en fantastisk spiller som kan vende et tap til en seier osv. Problemet er at det virker som om Raymonds personlighet ikke funker noe særlig sammen med Grönhagen, og at akkurat det legger en demper på hva Raymond kan få til. Det er nok det største problemet for Raymonds framtid i FFK.

Jeg tror at Raymond snart innser at han aldri vil få noe sign-on-fee i nærheten av det han faktisk trenger, og at han ikke vil få tilsvarende lønn i noen annen klubb i Norge, og at han vil gå på en ny kontrakt. Og en ny kontrakt kan få positive ringvirkninger for både samarbeidet med Grönhagen og Raymonds prestasjoner generelt.

Dette er forøvrig bare noe jeg tror, jeg har ingen kontakter i trener-teamet eller noe sånt.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 26 mai 08, 15:01
Jeg tror Kvisvik blir i klubben.. Kvisvik blir kjøpt opp av spillerinvest 100% og Høili betaler lønna.. Han har jo allerede kjøpt huset til Raymond så....

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 mai 08, 15:11
det jeg håper er at Kvisvik får en ny kontrakt. Gi han gjerne en totalpakke med høyere lønn, men gjør da mesteparten prestasjonsrettet slik at han må prestere noe for lønna.

Å beholde kvisvik er nok viktig for spillergruppa ref tidligere avisartikkler og muligens også for hvor mye FFK er i media. Ser jo ofte at de velger å intervjue kvisvik når det er noe med FFK.

Så alt i alt tror jeg FFK tjener på å beholde Kvisvik også sportslig. Han viser jo at han er god når han kommer inn mot slitne motstandere.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 mai 08, 17:50

hørt rykter om at Raymond har snakket med både sarpsborg sparta fotballklubb (teit navn :P ) og moss fk..

har også hørt at høili IKKE har kjøpt huset til raymond..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 26 mai 08, 21:54

Opprinnelig postet av Erikk
Men hvorfor er det så stas å spille 90 minutter når han ikke klarer det på en skikkelig måte? Å komme inn de siste 20 minuttene og gjøre en kjempejobb mot slitene motspillere er han jo god på.

Jo, men nå bryr vel ikke Kvsivik seg så mye om hva du eller jeg mener er "skikkelig" fotball/innsats? Gutten synes det er gøy å spille fotball - og da synes han det er mer gøy å spille 90 minutter enn 20. Så enkelt tror jeg det er.

Det eneste som kan få Kvisvik til å bli ut sesongen er hvis han aner muligheten til å i det minste få en medalje i år. Lukter han gull så kan det nok fort være han blir. Da er kanskje 20 minutter i hver kamp godt nok...

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mai 08, 09:00

Kamp om Kvisvik

- Vi skal selvsagt prate med ham, sier Bjørn Inge Nilsen

1. juni starter det som kan bli et race om Raymond Kvisviks underskrift.

www.demokraten.no/article3571379.ece


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 mai 08, 10:10
Mye rødt og hvitt på kontoret til Bjørn Inge Nilsen. Det er positivt.

---------------------------

Svensk magi!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 mai 08, 10:41

Opprinnelig postet av wergis
Jeg tror Kvisvik blir i klubben.. Kvisvik blir kjøpt opp av spillerinvest 100% og Høili betaler lønna.. Han har jo allerede kjøpt huset til Raymond så....

Det stemmer ikke at Terje har kjøpt huset til Raymond.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 29 mai 08, 11:15
Endret: 29 mai 08, 13:14

Opprinnelig postet av wergis
Han har jo allerede kjøpt huset til Raymond så....

Intelligent tullprat!

Basert på det som er sagt og skrevet i media vil å selge huset bare forverre situasjonen for Kvisvik!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24