Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå forsvinner Kvisvik?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 09 mai 08, 09:52

Begynner også å få en vond smak i munnen av dette her. Det er ikke i mange klubber Kvisvik kunne hatt det så bra som han har hatt det her. Det ble tydligvis ikke stillt mange krav til ham under Eggen. Folk har bygd hus for ham og klubben hjalp han ut av et økonomisk uføre som han var i. Og så klager han så mye som han har gjort? Usmaklig!

Kvisvik presterer altfor sjeldent til å utrope han som en spiller FFK må ha og ikke kan unnvære. La ham gå men hadde helst sett at han ikke går til en annen norsk klubb.

 

---------------------------

jorhan


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 mai 08, 10:16
Opprinnelig postet av jorhan

Begynner også å få en vond smak i munnen av dette her. Det er ikke i mange klubber Kvisvik kunne hatt det så bra som han har hatt det her. Det ble tydligvis ikke stillt mange krav til ham under Eggen. Folk har bygd hus for ham og klubben hjalp han ut av et økonomisk uføre som han var i. Og så klager han så mye som han har gjort? Usmaklig!

Kvisvik presterer altfor sjeldent til å utrope han som en spiller FFK må ha og ikke kan unnvære. La ham gå men hadde helst sett at han ikke går til en annen norsk klubb.

Hjalp klubben Raymond ut av et økonomisk uføre? Forklar forklar.

Raymond er ikke uunnværlig nei (ingen er det), og FFK skal få bestemme hans skjebne helt uten innblanding fra meg.
Jeg for min del håper han blir i FFK, men om han forsvinner, hvorfor vil du ikke han skal gå til en annen norsk klubb?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 mai 08, 11:03
Kvisvik er i perioder god og det er ingen tvil om det.
Det som blir for dumt for min del er den "sytingen" som kommer fra den mannens side. Klart han forsøker å melke mest mulig ut av de få årene han har igjen som aktiv eliteseriespiller, en karriere som allerede nå virker som er på hell i og med at han fremdeles ikke har fast plass i førsteelveren til FFK.
Hvilken annet eliteserielag ville satse på en lagtidskontrakt med denne mannen??
Personlig tror jeg ikke det er mange !

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 mai 08, 11:05

Synes FFK har handlet riktig i forhold til Kvisvik så langt. Men nå fortjener han ett svar. Kvisvik har tenkt å spille fotball i flere år videre. Derfor må han nå få vite hva FFK vil. Hvor langt dem vil strekke seg, om dem vil ha han med videre i det hele tatt. Eventuellt hvor lang kontrakt. Hvis ikke må han undersøke andre arbeidgivere akkurat som alle oss andre, når en arbeidskontrakt nærmer seg slutten...

   Personlig håper jeg dem tilbyr han kontrakt med dem betingelsene han har idag, men kun ett år av gangen. Så får Kvisvik avgjøre om det holder for han. Kvisvik har betydd voldsomt mye for at vi har full pott hjemme så langt i sesongen....


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 09 mai 08, 11:13
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av jorhan

Begynner også å få en vond smak i munnen av dette her. Det er ikke i mange klubber Kvisvik kunne hatt det så bra som han har hatt det her. Det ble tydligvis ikke stillt mange krav til ham under Eggen. Folk har bygd hus for ham og klubben hjalp han ut av et økonomisk uføre som han var i. Og så klager han så mye som han har gjort? Usmaklig!

Kvisvik presterer altfor sjeldent til å utrope han som en spiller FFK må ha og ikke kan unnvære. La ham gå men hadde helst sett at han ikke går til en annen norsk klubb.

Hjalp klubben Raymond ut av et økonomisk uføre? Forklar forklar.

Raymond er ikke uunnværlig nei (ingen er det), og FFK skal få bestemme hans skjebne helt uten innblanding fra meg.
Jeg for min del håper han blir i FFK, men om han forsvinner, hvorfor vil du ikke han skal gå til en annen norsk klubb?

Kan ikke gå ut med hvem dette er men denne personen farer ikke med løs prat. Han fikk jo ganske mange penger da han kom fra Brann. Hvorfor skulle Brann velge å la ham gå? Han gjorde det jo veldig bra i Brann på denne tiden.

Overgangen kom i stand mye for å hjelpe Kvisvik. Det har jeg ment hele tiden. Det kom jo som et sjokk på veldig mange at han byttet klubb. Hvem trodde vel at Kvisvik skulle forlate Brann til fodel FFK? Det var mye økonomi som gjorde at Kvisvik byttet klubb.

 

Grunnen til at jeg helst ikke vil se Kvisvik på en annen norsk klubb er at han er i enkelt kamper helt glimrende og da kan du banne på at han er det når han møter FFK!

 

 

---------------------------

jorhan


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 mai 08, 12:23
Drillo uttalte også at han ikke ønsket Kvisvik til FFK (var han som var hovedtrener da) men at styret i FFK og Kvisvik selv var veldig interesserte i en overgang.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 08, 13:38
Det jeg syns er teit er den banneren om at kvisvik bør få ny kontrakt.  Det er sååå på tryne at jeg finner ikke ord. Hvorfor ha sånn banner oppe når spilleren ikke klarer og kjempe seg inn på laget annet en og sutre og sutre

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 mai 08, 16:26
Er enig, men det må vel skrives på kontoen for dårlige TIFOer denne sesongen, og som forøvrig diskuteres i en annen tråd..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 10 mai 08, 08:56

FFK ledelsen bør forandre mening

BEHOLD RAYMOND Pål Andrè Czwartek (til venstre) og Hans Erik Ramberg håper at FFK velger å beholde Raymond Kvisvik – Han gir mye til fellesskapet, mener de.

Jeg er faktisk enig, selvom han klager litt nå bør han gis ny kontrakt. Jeg ønsker å ha Kvisvik i klubben

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 08, 09:09
Dokka ikke til en vær pris, men på en måte er kvisvik en spiller som kan komme inn og snu en kamp med sitt kloke hodet, men som jeg sier ikke til en vær pris

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 mai 08, 10:08
Er det ingen som forstår at Raymond er så mye mer for laget enn det han viser på fotballbanen? Pluss at han og Tarik er FFK ute blandt folk som har andre briller enn de som skriver her inne. Forsvinner de to så er FFK nærmest et profilløst fotballag. Dessuten så må vel lokal tilhørighet bety noe? Neste sesong så er det svært tynt med spillere med lokal tilknytning, Det er synd. Jeg tror at Raymond også kan bidra for FFK etter at han slutter å spille på toppnivå. Det ville være dumt å "kvitte" seg med ham!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mai 08, 11:09
Det er mange gode grunner til å beholde Kvisvik, men vi vet jo ikke hva for økonomiske betingelser Kvisvik har overfor FFK. Da er det ikke så lett å kreve at FFK skal skrive kontrakt med han, eller?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 10 mai 08, 11:40
J**la Per Morten Haugen. få den j**la gnomen ut av klubbhuset, for vi har ikke råd til å vente som han sier.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 mai 08, 11:44

Hjernedødt av Pac og Ramberg,trodde det var slike ting som skulle tas internt


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 10 mai 08, 11:44
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
J**la Per Morten Haugen. få den j**la gnomen ut av klubbhuset, for vi har ikke råd til å vente som han sier.
  Dette bestemmer han selvfølgelig helt alene.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 mai 08, 12:04

Opprinnelig postet av keiko99
Dokka ikke til en vær pris, men på en måte er kvisvik en spiller som kan komme inn og snu en kamp med sitt kloke hodet, men som jeg sier ikke til en vær pris

Helt enig, han kan bli til den lønna han har nå. Skal han ha 1 mill. til, la han gå.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 mai 08, 12:04

Syns det er dumt av Pål Andrè og Ramberg å gå ut med dette. De kan ta det internt med ledelsen, og så heller gå ut og kritisere hvis Raymond ikke skulle få ny kontrakt. For FFK har vel aldri avfeid at han får ny kontrakt, bare ventet og sett på prestasjonene hans? Noe jeg syns er en helt grei ting å gjøre. Han er gammel i fotballsammenheng og er ikke kjent for å ha den beste kondisjonen, da forstår jeg at FFK vil se åssen han presterer før de skriver ny kontrakt.

Men samtidig føler jeg at det er dumt å la Kvisvik gå. Han har mye å tilføre laget, det er helt klart. Både som spiller og som menneske, for jeg er glad for at det fins sånne typer som ikke er helt a-4, men som tør å være seg selv. Kvisvik og Enerly er to strålende eksempler. Dessuten betyr Kvisvik mye penger i medieoppmerksomhet, han er utvilsomt en av lagets største profiler.

På treningsfeltet er det godt å ha sånne spillere, som kan løsne opp humøret litt og dra et par vitser. Men så spørs det hvor positiv og smilende Raymond egentlig er, eller om han bruker all sin tid på å være negativ ovenfor Grönhagen. De fleste ser at det er et anstrengt forhold der, spesielt etter Grönhagens uttalelser etter Odd-kampen i fjor.. Går han rundt og er negativ(ikke noe jeg påstår, bare en tanke) er det ingen vits i å ha ham her. Da kan det fort bli en situasjon, lignende den vi hadde med Bjørkøy og Shaaban.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 10 mai 08, 12:44
Opprinnelig postet av Lemmy

Syns det er dumt av Pål Andrè og Ramberg å gå ut med dette. De kan ta det internt med ledelsen, og så heller gå ut og kritisere hvis Raymond ikke skulle få ny kontrakt.

Helt enig. Veldig dumt av Pål André og Ramberg å gå ut i media med en oppfordring til ledelsen om å gi Kvisvik ny kontrakt. Står også i Dagbladet, men mye av det samme som står skrevet i f-b.no.

---------------------------

Tarik på landslaget!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 mai 08, 12:55
Relativt snodig at spillere går ut i media å hevder Kvisvik bør få kontrakt fordi han er en morroklump og "lokal", for noe mer er han ikke for øyeblikket...

Hadde han hatt en gnistrende vår på banen ville jeg forstått det, men det kan ikke selv de ivrigste Rajmånnfans påstå..

Jeg har blitt lei hele kællen og håper han selges til sommeren, men jeg tror rett og slett ikke noe på den "interessen" for han fra andre klubber, det må i tilfelle være Godset ;)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 mai 08, 13:05

Opprinnelig postet av bjorn
Relativt snodig at spillere går ut i media å hevder Kvisvik bør få kontrakt fordi han er en morroklump og "lokal", for noe mer er han ikke for øyeblikket...

 ;)

Idiotisk sagt. Raymond bør få kontrakt fordi han er fantastisk spiller med spisskompetanse. Vi hadde neppe fått 6 poeng på dem to første hjemmekampene uten ham. Og selvom ikke vi fikk sett det sedvanlige finspillet hans borte har han bidratt til 4 poeng, og jobbet mer enn han antagelig noen gang har gjort.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3